Friendzoneko harhaa
Pidin tätä sanaa ennen amerikkalaisten keksimänä hölynpölynä. Totuus valkeni kun huomasin itse joutuneena siihen kuvioon.
Naisella oli ainakin yksi mies kuviossa minun lisäkseni. Asian selvittyä kysyin asiaa kasvotusten ja hän kierteli asiaa ja lopuksi sanoi että on mulla aikaa sullekin. Katsoin häntä suoraan silmiin ja näin kuinka hän valehteli. Sen lauseen kuultuani sydämeni särkyi ja kävelin pois.
Uskomatonta on se että nainen esittää että mitään ei ole tapahtunut. Kyselee kuulumisia, ehdottaa tapaamista. Näin häntä silloin tällöin, kun meillä on yhteinen kaveripiiri.
Itselle riittää kun yhdesti olen joutunut pellen rooliin.
Kommentit (255)
Hyväksy tappiosi ap. Friendzonea ei ole olemassa. Halusit pimpsaa, et saanut. Kasva aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että nainen koittaa saada teidän ystävyyttä takaisin, vaikka tietää, ettei se ole enää mahdollista kaiken jälkeen. Jossain vaiheessa tullut siihen tulokseen, että et olekaan sellainen mies jota etsii, joten nyt yrittää esittää tietämätöntä ja pelastaa teidän ystävyyden, koska tykkää kuitenkin ystävänä.
Pidän tätä hyvin todennäköisenä vaihtoehtona. Uskon että ystävyyden olisi voinut pelastaa se että nainen olisi avoimesti puhunut mitä tuntee. Eikä niin että asia selviää niin että kaulailee uuden miehen kanssa kaupungilla ja valehtelee asiasta.
Itse en ainakaan tarvitse sellaista ystävää joka valehtelee ja hakee omaa etuaan.
T: Ap
Ei kai se, että toinen haluaa olla vain ystävä, tee kenestäkään pelleä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romanttisessa. Meillä oli sutinaa, mutta ei vielä seksiä. Sanoisin että johdatettu harhaan, eikä nainen uskaltanut sanoa sitä, eikä sano vieläkään. Pyytele kylään vaikka seurustelee. Aikamoista
Mikä se romanttinen käytännössä oli? Halasitte? Istuitte lähekkäin sohvalla, kiinni toisissannne? Pussailitte?
Halasimme, nukuimme yhdessä, sanoimme, hieroimme toisiamme. Muutaman kerran joimme paukkuja ja tanssimme hitaita niin lähekkäin kun ihmiset vaan voi olla
Ehkä hän kaipasi vain läheisyyttä. Ei tunne muuta vetoa. Jotkuthan jopa saunoo aikuisena lähisuvun kesken.
Voi olla. Tosin tanssiessa kiehnäsi niin paljon mua vasten että varmasti myös huomasi stondiksen, eikä se tuntunut häntä haittaavan. Sanoi että tässä on hyvä olla 😉 pyysi sen jälkeen viereen nukkumaan.
Mut joo mennyt on mennyttä
T : AP
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se, että toinen haluaa olla vain ystävä, tee kenestäkään pelleä.
Suosittelen lukemaan enemmän tapauksessa.
T: pelle
Vierailija kirjoitti:
Nuorena mies joutuu usein maksaa oppirahat friendzonesta. Ei kannata jäädä roikkumaan naiseen siinä toivossa, että nainen ihastuisi ja antaisi seksiä. On pakko tehdä nopea päätös ja kadota naisen elämästä.
Juuri näin. Akka luiskaan surutta jo ei lohkea. Ei autoliikkeestäkään autoja koeajolle vuosikausiksi anneta. Ne otetaan koikalle ja polkaistaan kunnolla, jos ei räpätä eikä kalkata, niin voipi olla jopa ihan kurantti peli. Mutta jos nikottelee, räpättää tai kalkattaa, niin nopeimman ruudun kautta takaisin liikkeeseen ja itse voi mahdollisimman nopeasti pyörähtää 360 astetta ja moonwalkata pois paikalta. Se kannattaa muistaa että, naiset on ennen kaikkea käyttöesineitä. Jos se ei toimi kuten olettaa saattaa, se kannattaa laittaa luiskaan ASAP!
Voi olla. Tosin tanssiessa kiehnäsi niin paljon mua vasten että varmasti myös huomasi stondiksen, eikä se tuntunut häntä haittaavan. Sanoi että tässä on hyvä olla 😉 pyysi sen jälkeen viereen nukkumaan.
- harva ystävä tosiaan kiehnää stondista vasten 😄 tai jotain on multa jäänyt välistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että nainen koittaa saada teidän ystävyyttä takaisin, vaikka tietää, ettei se ole enää mahdollista kaiken jälkeen. Jossain vaiheessa tullut siihen tulokseen, että et olekaan sellainen mies jota etsii, joten nyt yrittää esittää tietämätöntä ja pelastaa teidän ystävyyden, koska tykkää kuitenkin ystävänä.
Pidän tätä hyvin todennäköisenä vaihtoehtona. Uskon että ystävyyden olisi voinut pelastaa se että nainen olisi avoimesti puhunut mitä tuntee. Eikä niin että asia selviää niin että kaulailee uuden miehen kanssa kaupungilla ja valehtelee asiasta.
Itse en ainakaan tarvitse sellaista ystävää joka valehtelee ja hakee omaa etuaan.
Vaikka olisi kertonut avoimesti mitä tuntee, niin väitätkö nyt oikeasti, että olisitte voineet olla vielä ystäviä? En usko.
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, olitko kuvioissa noin niinku romanttisessa tai seksuaalisessa mielessä? Koska friendzone viittaa tilanteeseen jossa yksi osapuoli olisi kiinnostunut seksistä tai parisuhteesta mutta toinen näkee hänet vain ystävänä. Se ei kuulosta sinun tapaukseltasi.
Korjataan: "...yksi osapuoli olisi kiinnostunut seksistä tai parisuhteesta mutta toinen näkee hänet vain hyväksikäytettävänä..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romanttisessa. Meillä oli sutinaa, mutta ei vielä seksiä. Sanoisin että johdatettu harhaan, eikä nainen uskaltanut sanoa sitä, eikä sano vieläkään. Pyytele kylään vaikka seurustelee. Aikamoista
Mikä se romanttinen käytännössä oli? Halasitte? Istuitte lähekkäin sohvalla, kiinni toisissannne? Pussailitte?
Halasimme, nukuimme yhdessä, sanoimme, hieroimme toisiamme. Muutaman kerran joimme paukkuja ja tanssimme hitaita niin lähekkäin kun ihmiset vaan voi olla
Ehkä hän kaipasi vain läheisyyttä. Ei tunne muuta vetoa. Jotkuthan jopa saunoo aikuisena lähisuvun kesken.
En nyt ota tähän nimenomaiseen tapaukseen kantaa, mutta miehillä joskus vähän liioitellut kuvitelmat siitä että nainen huomaa tai tuntee seisokin. Saa olla aika iso ja väpättävä vehje, että sen jotenkin erikseen tuntee, ellei sitten koko painollaan ole esim. toisen sylissä. Jos siis vaatteet päällä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä iskin kerran kauniin naisen yökerhosta. Naisella oli aisuri mukana. Tämä mies uhkasi tappaa minut ja laittaa paloina jätesäkkiin. Nainen ei ollenkaan tajunnut miehen olleen ihastunut häneen. Nainen luuli miehen olevan vain kaveri.
Mulle kävi joskus suurin piirtein näin, kun kivannäköinen mies tuli iskemään ollessani kavereiden kanssa liikkeellä ja mukana myös pitkäaikainen miespuolinen kaveri. Oli äärimmäisen kamala ja nolo tilanne. Tuo mies sai "kaveriltani" sitten uhkailuviestejä, kun aloimme tapailla. Onneksi ei säikähtänyt heti pois, vaikka olisi ollut todennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Friendzonea ei ole olemassa.
Tämä. Tosi asia on ihan vaan se, että naiset näkevät ihmiset lähtökohtaisesti ihan vain ihmisinä, eivät pillun/pallinkannattimina ja potentiaalisina tai ei-potentiaalisina parittelukumppaneina. Siis ihmisinä. Naapuri, kaveri, työkaveri, you know. Ei niin, että kaikki miehet olisivat lähtökohtaisesti kiinnostavia mutta jotkut tiputetaan kylmästi jollekin zonelle. Vaan että kaikki muut ihmiset, miehet ja naiset, ovat lähtökohtaisesti siellä zonella, ja muun kiinnostuksen herättämiseen tarvitaan sitten jotakin erityistä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen jota ajatellaan pelkkänä panona ja nainen jota ajatellaan puolisona on ihan eri asia.
T :Ap
Naiselle mies, joka on pelkkä huvi tai ystävä on eri asia kuin rakkauden kohde. Parhaimmillaan kaikkia näitä mutta jonkun puuttuessa heti on kyse tyytymisestä huonoon vaihtoehtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi kertonut avoimesti mitä tuntee, niin väitätkö nyt oikeasti, että olisitte voineet olla ystäviä. En usko
Kyllä väittäisin että oltaisiin ystäviä, kumminkin oltiin ystäviä todella pitkään. Ehkä pieni katkos olisi tullut ystävyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Tosin tanssiessa kiehnäsi niin pa
Jotkut on hyvin erikoisia ja tanssivat vähän näin jopa heterokavereiden kanssa ihan huvikseen. Kysymällä tämäkin asia selviää.
En nyt ota tähän nimenomaiseen tapaukseen kantaa, mutta miehillä joskus vähän liioitellut kuvitelmat siitä että nainen huomaa tai tuntee seisokin. Saa olla aika iso ja väpättävä vehje, että sen jotenkin erikseen tuntee, ellei sitten koko painollaan ole esim. toisen sylissä. Jos siis vaatteet päällä ollaan.
Sanoisin että varmasti huomasi. Ohuet housut oli päällä ja sanotaan ympäripyöreesti että ei ole pieni ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvitse olla kenenkään ystävä mitä et halua olla. Nuo on aina läheisenä iso riski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä iskin kerran kauniin naisen yökerhosta. Naisella oli aisuri mukana. Tämä mies uhkasi tappaa minut ja laittaa paloina jätesäkkiin. Nainen ei ollenkaan tajunnut miehen olleen ihastunut häneen. Nainen luuli miehen olevan vain kaveri.
Mulle kävi joskus suurin piirtein näin, kun kivannäköinen mies tuli iskemään ollessani kavereiden kanssa liikkeellä ja mukana myös pitkäaikainen miespuolinen kaveri. Oli äärimmäisen kamala ja nolo tilanne. Tuo mies sai "kaveriltani" sitten uhkailuviestejä, kun aloimme tapailla. Onneksi ei säikähtänyt heti pois, vaikka olisi ollut todennäköistä.
Todella rasittavia tapauksia. Bro, sä oot niin myöhässä!
Voi olla. Tosin tanssiessa kiehnäsi niin pa
Jotkut on hyvin erikoisia ja tanssivat vähän näin jopa heterokavereiden kanssa ihan huvikseen. Kysymällä tämäkin asia selviää.
Tuskimpa selviää kun välit on poikki ja en usko että tämä on se tärkein selvitettävä asia :D