Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Friendzoneko harhaa

Vierailija
10.01.2025 |

Pidin tätä sanaa ennen amerikkalaisten keksimänä hölynpölynä. Totuus valkeni kun huomasin itse joutuneena siihen kuvioon.

Naisella oli ainakin yksi mies kuviossa minun lisäkseni. Asian selvittyä kysyin asiaa kasvotusten ja hän kierteli asiaa ja lopuksi sanoi että on mulla aikaa sullekin. Katsoin häntä suoraan silmiin ja näin kuinka hän valehteli. Sen lauseen kuultuani sydämeni särkyi ja kävelin pois.

Uskomatonta on se että nainen esittää että mitään ei ole tapahtunut. Kyselee kuulumisia, ehdottaa tapaamista. Näin häntä silloin tällöin, kun meillä on yhteinen kaveripiiri. 

Itselle riittää kun yhdesti olen joutunut pellen rooliin.

Kommentit (255)

Vierailija
241/255 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mitä olen oppinut naisena friend zonesta on se, että

- älä vuorovaikuta yhdenkään miehen kanssa jota et halua panna

Ole kuin heitä ei olisi olemassakaan. Jos kohtelet heitä ihmisinä, he haluavat panna sinua. He eivät ole ihmisiä

Vierailija
242/255 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole kuin heitä ei olisi olemassakaan. Jos kohtelet heitä ihmisinä, he haluavat panna sinua. He eivät ole ihmisiä

No mutta näinhän se toimii. Jokainen meistä miehistä haluaa seksiä. Silloin me toimimme kuten luonto on meidät luonut.

Jos ei halua, on vikaa testojen tasoissa tai muualla 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/255 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista luettavaa nää vastaukset

Vierailija
244/255 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista mutta osittain totta. 

Havaittavissa on että nainen on pyörittänyt miestä ihan tahallaan. Pitänyt varalla. Hyvä että mies on asian huomannut ja päättänyt että tää riitti 👌

Uskon että nainen haluaa pitää yhteyttä vieläkin sen takia että saa pidettyä miehen varalla tai huomannut että sillä hän menee hyvin ilman minuakin ja haluaa hämmentää pakkaa. 

Vierailija
245/255 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no eihän se mitään harhaa ole, nuorena junnuna tuli nämä nähtyä kuten tietysti jokainen mies. Olin niin korviani myöten ihastunut blaa blaa siihen yhteen naiseen joka oli omasta mielestä niin ainutlaatuinen ja niin edelleen. Sydän särkyi ja itkin yksin pimeässä huoneessa kun tämä antoi ymmärtää muttei ymmärtänyt antaa ja hyppäsi heti suhteeseen toisen miehen kanssa. Heh. Olin nuori, kokematon, ihan täys lapsi.

No jatkoin itsekin elämää ja myöhemmin sitten kun tämä sama nainen näki minut festareilla naisten ympäröimänä niin sehän muuttui homma 180 astetta ja olimmekin yhtäkkiä festareilla touhuamassa. 

Sehän on tosiaan niin että naisten kanssa pärjää parhaiten kun ei niihin keskity ollenkaan ja tekee omalla elämällä mitä haluaa. Naisia sitten on ympärillä jos on. Mitä väliä.

Pelin nimen ymmärsin siinä vaiheessa kun tämä sama "sydämensärkijä" olikin lääpällään kun näki että olinkin suosi

- valitettavasti tämä on totta. Joku kilpailu vietti kai tuossakin syttyy 😂 

Vierailija
246/255 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa olla seksuaalisti haluttu kauniiden naisten keskuudessa. Se on ainoa päämäärä miehen elämässä. Miehen koko elämä perustuu siihen.

Vierailija
247/255 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva on parisuhteessa jos ei saisi seksiå.

Vierailija
248/255 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää onko kukaan päässyt friendzonelta suhteen tasolle ? Ja jos on mitä se vaati 

Vierailija
249/255 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista tietää, tietääkö nykyinen mies yhteydenotosta 😄

Vanha suola janottaa vai miten se meni ?

Vierailija
250/255 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vihjailee seksistä koska silloin on paremmat mahdollisuudet saada mies paikalle. Voi olla että haluaa jutella ja katsoa oletko muuttunut hänen mielestään paremmaksi "puoliso ehdokkaaksi".

Anna naisen olla. Siinäpähän huomaa että on se muuttunut ku ei siedä enään paskaa 😂

Vierailija
251/255 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva tietää onko kukaan päässyt friendzonelta suhteen tasolle ? Ja jos on mitä se vaati 

Friendzonelta ei pääse suhteeseen. Tämän takia pitää vain siirtyä seuraavaan.

Vierailija
252/255 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Friendzonelta ei pääse suhteeseen. Tämän takia pitää vain siirtyä seuraavaan.

- Totta. Eikä kannata sellaisen nainen syliin hypätä joka on pelannut omia pelejään aikaisemmin 

Vierailija
253/255 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa ymmärtää mut jättää antamatta. Vanha keino 😉

Vierailija
254/255 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen vihjailee seksistä koska silloin on paremmat mahdollisuudet saada mies paikalle. Voi olla että haluaa jutella ja katsoa oletko muuttunut hänen mielestään paremmaksi "puoliso ehdokkaaksi".

Anna naisen olla. Siinäpähän huomaa että on se muuttunut ku ei siedä enään paskaa 😂

- Juuri näin 👌 suosittelen tekemään asiat selviksi ku ottaa seuraavaksi yhteyttä. Asiallisen suoraan toteat asian, uskon että arvostaa sitä 

Vierailija
255/255 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppiå tarjol