Friendzoneko harhaa
Pidin tätä sanaa ennen amerikkalaisten keksimänä hölynpölynä. Totuus valkeni kun huomasin itse joutuneena siihen kuvioon.
Naisella oli ainakin yksi mies kuviossa minun lisäkseni. Asian selvittyä kysyin asiaa kasvotusten ja hän kierteli asiaa ja lopuksi sanoi että on mulla aikaa sullekin. Katsoin häntä suoraan silmiin ja näin kuinka hän valehteli. Sen lauseen kuultuani sydämeni särkyi ja kävelin pois.
Uskomatonta on se että nainen esittää että mitään ei ole tapahtunut. Kyselee kuulumisia, ehdottaa tapaamista. Näin häntä silloin tällöin, kun meillä on yhteinen kaveripiiri.
Itselle riittää kun yhdesti olen joutunut pellen rooliin.
Kommentit (255)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävimpiä ovat ne miehet, jotka yrittävät tällä ystävyyskaistalla ja pitkällä pelillä päästä romanttiseen suhteeseen naisen kanssa. Ajattelevat, että joku päivä nainen huomaa miten mahtava tyyppi olen ja jättää kaikki muut miehet pois kuvioista. Ei se niin toimi.
Nuorena mies ajattelee, että vain romanttinen suhde on mahdollinen naisen ja miehen välillä. Miehelle tulee aivan puskista tuo naisen halu olla vain miehen ystävä. Mies ei voi käsittää tuollaista ajatusta nuorena ja kokemattomana.
Elämä opettaa. Monia asioita.
Mies oppii ottamaan heti etäisyyttä naiseen, joka lähestyy miestä vain kaverimielessä.
Sexzone mies ja friendzone nainen on tosiaan huono yhdistelmä. Usein sexzone mies on huono yhdistelmä kenen tahansa naisen kanssa.
Minä iskin kerran kauniin naisen yökerhosta. Naisella oli aisuri mukana. Tämä mies uhkasi tappaa minut ja laittaa paloina jätesäkkiin. Nainen ei ollenkaan tajunnut miehen olleen ihastunut häneen. Nainen luuli miehen olevan vain kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Minä iskin kerran kauniin naisen yökerhosta. Naisella oli aisuri mukana. Tämä mies uhkasi tappaa minut ja laittaa paloina jätesäkkiin. Nainen ei ollenkaan tajunnut miehen olleen ihastunut häneen. Nainen luuli miehen olevan vain kaveri.
Tuohon ei kannata kenenkään miehen alkaa. Puolustaa naista kun seurustelisi hänen kanssaan, mut onkin pelkkä ystävä. Siinä menee itsetunto nollaan hyvin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Friendzonella on ihmisen hyvä olla (not). Toki silloin on miehessäkin vikaa, jos tuollaiseen suostuu. Oman arvonsa tunteva ihminen osaa asettaa selkeät rajat sille, miten muut voivat häntä kohdella.
On kyllä ihmeellistä, miten hirveä loukkaus miehelle on joutua olemaan naisen k a v e r i. Mutta kaipa mieskään ei ymmärrä, miten kamalalta tuntuu kelvata miehelle pelkkään seksiin eikä kaveruuteen.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävimpiä ovat ne miehet, jotka yrittävät tällä ystävyyskaistalla ja pitkällä pelillä päästä romanttiseen suhteeseen naisen kanssa. Ajattelevat, että joku päivä nainen huomaa miten mahtava tyyppi olen ja jättää kaikki muut miehet pois kuvioista. Ei se niin toimi.
Joskus jouduin ihan rautakangesta vääntämään, että ihan oikeasti jos meidän välillämme voisi olla jotakin romanttista, niin se olisi tapahtunut jo silloin kun tapasimme maanantaina 15. kesäkuuta neljä vuotta sitten. Jotkut miehet vain kuvittelevat naisten vuosikausia ujostelevan ja olevan hitaasti eteneviä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Friendzone ei ole harhaa. Jotkut miehet ovat ihan kivoja, ja läheisyyskin heidän kanssa ok, mutta ei siinä sen enempää. Näin se vaan on.
Eikä siinä mitään jos tämä sanottaisiin ääneen hyvissä ajoin. Reilu peli molemmille
Tämän ajatuksen voi esitellä miehelle vaikka fläppitaululla ja erilaisilla diagrammeilla. Mutta ihastunut mies ei usko mitä nainen sanoo, vaan tasan mitä haluaa.
Kaffebulla kirjoitti:
Et siis halunnnut olla naisen ystävä, vaan olisit halunnut enemmän, ymmärsinkö oikein? Olitko kertonut tämän naiselle?
Minulla oli nuorena paljon kavereita, myös miespuolisia. Jotkut heistä hävisivät elämästäni ja vasta myöhemmin kuulin, että heillä olisi ollut jotain romanttista kiinnostusta. Asia tuli aivan puun takaa.
Voiko olla, että tässä on käynyt samoin? Naiselle olit vain kaveri, mutta itse toivoit muuta.
TÄMÄ! Mies ei voi koskaan olla naisen kaveri, paitsi homomiehet. Miehille nainen on aina vaan pillu.
Miesten ja naisten kaverisuhteet on mahdottomia jos ei ole keskusteltu asioita. Vaikka heillä olisi parisuhde taustalla niin siltikin voi olla ihastumista pelissä.
Keskustelu asioista on ainoa lääke tähän. Kyllä mies ja nainen voi ystäviäkin olla.
Terveisin AP joka ansaitsee parempaa ku varalla olemisen 🙂
Nainen jota ajatellaan pelkkänä panona ja nainen jota ajatellaan puolisona on ihan eri asia.
T :Ap
Naisten ystävyys on, että käydään panemassa jotain Chadeja, mutta pidetään beta-orbitereja "kavereina". Nämä sitten toimivat olkapäinä ja mahdollisina maksajina ja ilmaisina auttajina, Chadit kun eivät tällaiseen suostu. Eli toisia pannaan ja toiset kelpaavat tunnetamponeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena mies ajattelee, että vain romanttinen suhde on mahdollinen naisen ja miehen välillä. Miehelle tulee aivan puskista tuo naisen halu olla vain miehen ystävä. Mies ei voi käsittää tuollaista ajatusta nuorena ja kokemattomana.
Mies oppii ottamaan heti etäisyyttä naiseen, joka lähestyy miestä vain kaverimielessä.
Sexzone mies ja friendzone nainen on tosiaan huono yhdistelmä. Usein sexzone mies on huono yhdistelmä kenen tahansa naisen kanssa.
Mutta mies usein palkitsee pllua antavan naisen kaveruudella ja rankaisee pihtaavaa naista ghoustauksella.
Jos jotain oon oppinut niin puhun kaikki suoraan. Sehän ei ongelmaa ratkaise ku naiset pelaavat pelejä, eikä voi sanoa mitä haluavat. Sori kun yleistän 🙂
Kaffebulla kirjoitti:
Ymmärrän. Mutta harva viisikymppinen enää haluaa tuollaista suhdetta. Olet enemmän poikkeus kuin sääntö.
Kyllä minä haluaisin ihan kunnon parisuhteen. Valitettavasti en tunnu kiinostavan ketään. N53
Kyllä se kiinnostaa aika moniakin 🙂
Kyllä se saman mielinen löytyy jokaiselle, kun jaksaa katsella.
Reilu pitää olla ketään ei oteta tai jätetä roikkumaan
T: Ap
Olen tässä tehnyt syvää mietiskelyä ja ymmärtänyt että toisten ongelmia ei pidä arvuutella niistä ei ikinä saa selvää. Ainoa mihin voit vaikuttaa on oma käyttäytyminen ja arvot. Olen myös käsittänyt ja ymmärtännyt itseisarvoni, ainakin pikkasen. Tässä vaiheessa elämää on paras vaan katkaista kaikki välit ja mennä eteenpäin 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Nasystäviin on etäisemmät suhteet, juuri sen takia että kipinä ei syty 😚
Silloin voi päätyä naisen aisuriksi. Se on miehelle julmin mahdollinen kohtalo.
Kaikenlaista voi tapahtua, mut loppuviimein tyytyminen kaveriksi on myös päätös tai miten joku sen sanoi tunnetamppooniksi.
Naiset on omituisia. Jos on romanttinen, ystävällinen ja kiltti niin päätyy ystäväksi. Jos taas on täkerö, epäkunnioittava, eikä pidä yhteyttä niin saa sitten pillua.
Tämä esimerkki on omasta kokemuksista peräisin 😘
Minä olen naimisissa miehen kanssa, jonka kanssa olimme ensin kavereita. Enkä missään tapauksessa olisi lähtenyt sellaisen miehen kanssa mihinkään suhteeseen, jonka mielestä ystävyys naisen kanssa on jotain turhaa tai jopa negatiivista. Ei minusta sellaisen miehen kanssa kannata olla parisuhteessakaan. Pitkässä parisuhteessa kun se puoliso kuitenkin on se paras ystävä.
Kuulostaa siltä, että nainen koittaa saada teidän ystävyyttä takaisin, vaikka tietää, ettei se ole enää mahdollista kaiken jälkeen. Jossain vaiheessa tullut siihen tulokseen, että et olekaan sellainen mies jota etsii, joten nyt yrittää esittää tietämätöntä ja pelastaa teidän ystävyyden, koska tykkää kuitenkin ystävänä.
Nainen käsittääkseni tapailee tai seurustelee. En usko että hyppää pois suhteesta. Haluaa vaan miestä pitää varalla.