Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIkä oli unelma-ammattisi ja mikä olet nyt?

Vierailija
28.02.2007 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyshoitaja olen nyt, ei pöllömpää, sopeuden joukkoon.. Enkä ole oikein muusta haaveillut.

Vierailija
2/26 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt en enää ole varma, onko ala oikea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen haaveen toteutin ja olen kys. työtä tehnyt jo joitakin vuosia. Mukava ammatti tämä on, mutta uusiakin haaveita on mielessäni virinnyt.

Vierailija
4/26 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuin tuosta opettajaksitulohaaveesta palkkauksen ja epämusikaalisuuteni takia. Lisäksi kiinnostuin yhdestä teknisestä alasta sen verran että löysin vaihtoehdon. Nyt saan silti opettaa omia lapsia, kun he aloittavat koulun.

Vierailija
5/26 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen nyt valmistumassa vuoden sisällä psykologiksi. Ennen tätä koulutusta luin toisen korkeakoulututkinnon, joka kyllä sivuaa psykaa. Nyt koen olevani unelma-alalla. Menen kohta psykologiharjoitteluun!

Vierailija
6/26 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä minusta tuli lopulta lentoemäntä.

Vierailija
7/26 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lääkärinhaave on kyllä mulla vieläkin, mutta aika hankala perheellisenä toteuttaa.

Vierailija
8/26 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minusta tulisi leipuri-kondiittori... Nykyään olen postinjakaja!

Vierailija
9/26 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äikän ope musta tulikin. Tykkään tosi paljon.

Toinen ammatti oli suurperheen äiti. Nyt lapsia on kaksi ja siihen se taitaa jäädäkin =)

Vierailija
10/26 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kävin amk:n joten sinnepäin. Nyt olen kivassa ammatissa kivan työyhteisön keskellä =)

Vierailija
11/26 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheellisenä vaikea lähteä toiseen kaupunkiin opiskelemaan. Lähihoitajaksi asti olen päässyt. Sain tänään pitkän sijaisuuden=)!

Vierailija
12/26 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvatusala kiehtoi jo lapsena ja olen kasvatus-opetusalan ammattilainen:)

Vierailija
13/26 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion jälkeen mietin toimittajaa ja metsänhoitajaa, mutta jostain kumman kautta minusta tuli opettaja.

Vierailija
14/26 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäitiydestä unelmoin, kotiäiti olen nyt. Jäljellä enää vajaa vuosi ja tippaa meinaa tulla linssiin. Mikään ei ole ihanampaa kuin olla oman lapsen kanssa!

Vierailija
15/26 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan tyytyväinen elämääni kuitenkin :-))

Vierailija
16/26 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen kuntoutustuella kotona lusiva FM, jolla ei kai oikein ole edes mitään " oikeaa" ammattia?

Vierailija
17/26 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä unelmista pidän yhä kiinni ja työskentelen seuraavaksi mieluisimmassa vaihtoehdossa - perhepäivähoitajana! :) Luovaa työtä, jossa saa hoivata pikkuisia ja askarrella. Olen tyytyväinen. (Ainoa huono puoli työssä on palkkaus, mutta muihin suosikkeihini nähden tässä taitaa silti tienata parhaiten. ;D )

Vierailija
18/26 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja olen (suuntautunut lastensairaanhoitoon). Että vähän sinnepäin, mutta lukion jälkeen tökki se älytön lukeminen ja olis pitänyt vaan alkaa sama alusta, että olis kannattanut edes pääsykokeisiin mennä..

Vierailija
19/26 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri olen. Mutta eipä ole enää haaveammatti.

Vierailija
20/26 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja opiskelen nyt toimittajaksi ja muusikoksi. Joten tällä hetkellä tavoittelen unelmaa, mutta vaikea sanoa mitä siitä sitten myöhemmin tulee... Musta piti tulla tosi urakeskeinen, mutta nyt kun on lapsi niin täytyy vähän siitä hillitä. Lapsi on kuitenkin ihanampi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan