Mitä ruokaa teillä on tänään?
Nälkä, ärsytys, juuri loppui työt, kauppaan pitäisi mennä, mutta yhtään en keksi mitä ruokaa tänään laittaisin.
Mitä teillä on?
Kommentit (105)
Possun grilliribsejä. Sitä siitä saa, kun lähettää teinin ruokakauppaan. Mitä niiden kanssa?
Paistan kakkupohjan samalla, kun uuni on lämmin.
Ankanreisi confit ja risotto alla Milanese. Helppoa, hyvää ja nopeaa.
Hernesoppaa joulukinkulla höystettynä. Kinkku tietysti pilkottu ja pakastettu silloin, kun oli vielä syötävää.
Tein itse pizza bolognesen. Täytteinä naudan jauhelihaa, punasipulia, ananasta, suolakurkkua ja mozzarellaraastetta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Komitea miettii vielä, se on tärkeä päätös, jota tulee pohtia seikkaperäisesti ja huolellisesti.
Komitea sai päätöksen aikaiseksi ja se kuuluu seuraavasti:
"Pääsy kielletty!"
Itsetehtyjä: tonnikala pizzaa ja suklaamangokääretorttua.
Karjalanpaistia, muusia ja sienisalaattia. Eilen siis tein ja sitä syö vielä tänään ja huomenna.
Meillä on pitkästä aikaa tapaspöytä: tapasleikkeleitä, juustoja, grillattua kesäkurpitsaa, aurinkokuivattuja tomaatteja, oliiveja, marinoituja herkkusieniä ja valkosipulinkynsiä, melonipaloja, patonkia. Ei kaikkein terveellisintä tietenkään, mutta joskus näinkin!
Mulla tänään tiukka dieetti, syönyt 2 leipää, pikkupurkin rahkaa ja salaatinrippeet.
Vierailija kirjoitti:
Itsetehtyjä: tonnikala pizzaa ja suklaamangokääretorttua.
Tonnikala ei kuulu pizzaan.
Vierailija kirjoitti:
Hur tillverkar man en snabb och okomplicerad risotto Milanese?
Kaikki jämät eli miehelle pari kebakkoa, jaamme loput isosta tonnikalasalaatista, paistan pari kylmää, keitettyä porkkanaa ja perunaa sipulin kanssa ja jälkkärinä iso korvapuusti puoliksi ja kahvia. Huomenna uuniin iso kaalilaatikko, josta riittää ainakin 3 - 4 kertaa ruuaksi kahdelle.
Vierailija kirjoitti:
Teen tuota usein. Perheemme suurta herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tänään tiukka dieetti, syönyt 2 leipää, pikkupurkin rahkaa ja salaatinrippeet.
Oliko leipien päällä mitään?
Mitähän siellä ap'n kotona nyt syödään?
Kaikkea mitä ulkoa löytyy, lunta, puunkuorta, havunneulasia, ei ole varaa muuhun kun alkoholi ja tupakka on niin kallista.