Kyllä tuo Andrew Tate on mielestäni ihan fiksun oloinen tyyppi
Kommentit (152)
Just taas pidätetty nämä fiksut veljekset...
https://www.cnn.com/2026/07/18/us/tate-brothers-arrested-miami
95% vastustajista ei tiedä hänestä mitään. En tiedä minäkään, siksi olen neutraali.
Vierailija kirjoitti:
95% vastustajista ei tiedä hänestä mitään. En tiedä minäkään, siksi olen neutraali.
"Jos nainen on minun kanssani, hän kuuluu minulle." Tate on selittänyt, että parisuhteessa olevalla naisella ei tulisi olla omaa vapaa-aikaa tai itsenäisiä ystävyyssuhteita ilman miehen lupaa.
Vertaus koiriin: Tate herätti laajaa paheksuntaa vertaamalla naisia koiriin: "Jos sinulla on koira, joka ei tottele, se on huono koira. Jos sinulla on nainen, joka ei tottele, se on huono nainen.
"Autovertaus: Hän on myös verrannut naisia autoihin todeten, että jos mies ostaa auton, hän saa ajaa sillä miten haluaa."
Tähän tyyppiin pitäisi suhtautua neutraalisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos nainen on minun kanssani, hän kuuluu minulle." Tate on selittänyt, että parisuhteessa olevalla naisella ei tulisi olla omaa vapaa-aikaa tai itsenäisiä ystävyyssuhteita ilman miehen lupaa.
Vertaus koiriin: Tate herätti laajaa paheksuntaa vertaamalla naisia koiriin: "Jos sinulla on koira, joka ei tottele, se on huono koira. Jos sinulla on nainen, joka ei tottele, se on huono nainen.
"Autovertaus: Hän on myös verrannut naisia autoihin todeten, että jos mies ostaa auton, hän saa ajaa sillä miten haluaa."
Tähän tyyppiin pitäisi suhtautua neutraalisti?
Ja nämä kuulit häneltä itseltään, vieläpä suomeksi?
Tristan ja Andrew ovat harrastavat seksiä keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi noin ruma mies viehättää ulkoisesti niin monia naisia? Eihän sillä oo edes kunnollista leukaa.
Chicks dig jerks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi noin ruma mies viehättää ulkoisesti niin monia naisia? Eihän sillä oo edes kunnollista leukaa.
Chicks dig jerks.
No we don't.
Tate on alfa isolla A:lla. Jokaisen pojan idoli ja naisen unelma.
Vierailija kirjoitti:
Hän löi naista.
Sekö on maailman suurin rikos? Mites mun vaimo, löi miestä, onko se rikos?
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että rikastut ja saat naista hänen opeillaan?
Minä en luule...
Mutta naisten vihaaminen ja raizkailu on sen mielestä heteroa. Ja tällä tyypillä on opetuslapsia.