Kyllä tuo Andrew Tate on mielestäni ihan fiksun oloinen tyyppi
Kommentit (134)
Helppo teidän miesten on kovistella, kun ette ole koskaan olleet naisten asemassa.
Pakotettu synnyttämään. Elämän ainoa tarkoitus kotiorjuus. Ei mitään vapautta. Ainiaista vähättelyä.
Ja ihmettelette tosiaan, miksi naiset paheksuvat Taatelin ajatuksia? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehet ovat evoluution myötä oppineet että tunteista ei ole kun haittaa ja ne aiheuttaa suuria ongelmia kun tunteiden takia tekee päätöksiä mitkä on todella haitallisia kun ne estää järjen käytön. Maailmasta muuttuisi huomattavasti parempi ihan kaikille jos naisetkin opettelisivat hallitsemaan tunteensa eikä ole täysin tunteiden hallinnassa.
Haastan sinut yhden viikon ajaksi tunkemaan tunteet sivuun toimimaan ja miettimään pelkästää järjellä objektiivisesti ilman mitään tunteita niin katso miten se vaikuttaa elämääsi"
Ei kiitos, ei kiinnosta elää ilman rakkautta ja lämpöä, iloa, uteliaisuutta ja intoa. Jouduin kasvamaan niin, pää siinä sairastui ja oli kova työ luoda uudestaan yhteys tunteisiin. Enää en niistä luovu.
Viel
Lainaus menee varmaan pieleen, mutta yllä kirjoittaneelle:
Olen pahoillani kokemuksistasi. Ne eivät kuitenkaan johdu siitä, että olet mies. Ihan kuin minun huonot kokemukseni eivät johdu siitä, että olen nainen. Tämä maailma sairastaa ja siitä kärsivät kaikki osapuolet.
Mitä tulee tunteisiin ja järkeen, niin molempia tarvitaan. On myös tärkeää tunnistaa, kumpi puoli milloinkin puhuu, järki vai tunteet. Olet oikeassa siinä, että järki auttaa suojautumaan manipulaatiolta. Mutta jos elät elämäsi peläten koko ajan manipulointia, uskaltamatta luottaa kehenkään, niin silloin elät toisaalta pelosta käsin ja pelkokin on tunne. On hyvä tiedostaa, että saatan tulla huijatuksi. Vielä tärkeämpää on tiedostaa, että selviän siitäkin, koska seison omilla jaloillani. Silloin uskaltaa vielä luottaa. Kaikkea hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihko-feministit ja heidän hihnassaan räksyttävät soijapojat ovat heti kauhuissaan, kun joku mainitsee Andrew Taten nimen. Huomaa, kuinka syvälle ollaan jo menty ennakkoluuloisessa woke-kulttuurissa.
Mielestäni ei kuulu vuoteen 2025 ajatella, että naiset ovat vähemmän pätevämpiä kuin miehet esimerkiksi lentäjän ammatissa. VAIN SIKSI, koska lentäjä on sukupuoleltaan nainen. Ihan oikeasti hei. Todella typerää ajattelua ilman mitään perustaa.
Kaikki naiset ole h*oria tai harrasta seksiä mennen tullen. Kaikkia naisia ei voi voittaa puolelleen rahalla. Kaikki naiset eivät ole sopivia perheen äitejä.
Taten ajattelu on kapeaa, ja on syytäkin, että sitä kritisoidaan. Varsinkin, kun hänestä on koitunut nuorten poikien idoli.
Miten miehet edes jaksavat hiljaisuuden kulttuuria tunteiden ympärillä? Jo
"Miehet ovat evoluution myötä oppineet että tunteista ei ole kun haittaa ja ne aiheuttaa suuria ongelmia kun tunteiden takia tekee päätöksiä mitkä on todella haitallisia kun ne estää järjen käytön. Maailmasta muuttuisi huomattavasti parempi ihan kaikille jos naisetkin opettelisivat hallitsemaan tunteensa eikä ole täysin tunteiden hallinnassa.
Haastan sinut yhden viikon ajaksi tunkemaan tunteet sivuun toimimaan ja miettimään pelkästää järjellä objektiivisesti ilman mitään tunteita niin katso miten se vaikuttaa elämääsi"
No se tunneherkkyys mm. suojelee lapsia. Ja ahdistukseen taipuvainen ihminen havaitsee myös toisessa ihmisessä eri tunteita (tämä psykologin loihema viisaus).
Pelottava olis maailma, missä ei kenelläkään tunteita. Kuulostaa aika anarkisistiselta.
Näin vässykkä, sääälittävä, äitin klerrarissa asuvana kilttiniehenä ihailen Andrew Tatea 🥺
Vierailija kirjoitti:
Andrew Taten jutut on kovaa valuuttaa lammaspaimentolaisten ja pari tuhatta vuotta ajastaan jäljessä olevien fundamentalistiuskovaisten keskuudessa.
Hämmentävää vaan että tätä porukkaa kuulemma pörrää nykyään urbaanissakin ympäristössä.
Jännä juttu että sama porukka joka vihaa tuota taten itämaista uskontoa samalla fanittaa tatea ja taten maailmankuvaa joka siis on hyvin kliseisesti tuon uskonnon ääriliikkeiden mukainen. Siis tasan niiden terojen tasoa.
Mikä ihmeen logiikka tässä on??
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä kuinka Tate on kannustanut, tukenut ja auttanut minua.
Mitä naiset tekee? Haukkuvat Tatea ja meitä, joita Tate auttaa. M25
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Näin vässykkä, sääälittävä, äitin klerrarissa asuvana kilttiniehenä ihailen Andrew Tatea 🥺
Minä myös. Äitini kävi juuri vaihtamassa vaippani ja nyt koen olevani kuin kuka tahansa Andya fanittava plösö tässä ketjussa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisista parempaan ole. Miehet ovat rakentaneet kaiken tässä maailmassa.
Ja kuka teidät syöttää?
Vierailija kirjoitti:
Jännä tosiaan. Onko mitään käsitystä, mistä tää johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kyllä te ootte kaiken tehneet. Miksi haluatte väkisin olla naisten kanssa tekemisissä? Jättäkää rauhaan. Kaikki voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mut naiset ovat tehneet miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mut naiset ovat tehneet miehet.
Siihenkin tarvitsette miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hel.vetin Tate? En tunne.
T: Antti Laine
Entinen potkunyrkkeilijä, nykyinen oikeistotrolli.
Tää on niin koomista, kun Tate opettaa inceleille naisten iskemistä, vaikka kaikille täysjärkisille naisille pelkkä ajatuskin siitä miehestä tuo oksennuksen suuhun. Jos haluatte oppia, miten vietellä nainen, niin ottakaa mieluummin mallia vaikka Keanu Reevesistä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin koomista, kun Tate opettaa inceleille naisten iskemistä, vaikka kaikille täysjärkisille naisille pelkkä ajatuskin siitä miehestä tuo oksennuksen suuhun. Jos haluatte oppia, miten vietellä nainen, niin ottakaa mieluummin mallia vaikka Keanu Reevesistä.
Jatkuva hölmistynyt katse, näyttelijätaidot nolla. Niinkö naiset isketään?
Parasta oli kun Greta Thunberg täydellisesti perseraiskasi äijän netissä! Tate aloitti laittamalla julkisen viestin Gretalle, joss lespaili 30 autolla ja pyysi Gretaa laittamaan sähköpostiosoitteensa jotta voisi postata koko autolistan ja niiden valtavat päästöt.
Greta vastasi julkisesti: yes, please do enlighten me. email me at smalldickenergy@getalife.com
Parhaimpia tweettejä kautta aikojen!
Katsokaa, kaikki Andrew Tatea puolustavat kommentit saavat paljon alapeukkuja.
Tätä mieltä ihmiset ovat.