Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Ottaisitko vaimoksi naisen, jolla yli 100 eri panoa elämän aikana?

Vierailija
28.02.2007 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistäköhän mies sen tietää montako hoitoa sillä vaimoehdokkaalla on ollut? Kaiveleeko niin paljon, jos itse ei ole saanut kuin muutamalta? Eikö itsetunto kestä sitä, että vaimo onkin harrastanut villiä ja nautinnollista seksiä jonkun muunkin kanssa?

Voi luoja, luulisi, että kaksinaismoralismin aika olisi jo ohi, mutta hyvin näyttää juntit porskuttavan!

Vierailija
2/15 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois ainakin osata homman! Mun vaimolla on kokemusta useammasta kuin minulla ja ihan hyvin osaa sekin. Mielummin ottaisin kokeneen kuin kokemattoman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en missään tapauksessa avioituisi 100 miehen kanssa olleen naisen kanssa . Seksisuhteissa olen ollut kokeneidcen naisten kanssa mutta naimisiin menin sen kanssa joka muiden osa- alueiden lisäksi oli tämänkin asian puolesta täydellinen, eli ei neitsyt mutta niissä muutamissa kokeiluissaan niin pettynyt surkeisiin ja itsekkäisiin suorituksiin että hullaantui saadessaan jotain parempaa..kyllä huorat ja aviovaimot ovat eri lokeroissa kuitenkin ja kohtelu sen mukainen.

Vierailija
4/15 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panoja ei lähelläkään sataa, mutta useampi kymmenen. Onneksi omalla miehellä on päänuppi ja itsetunto kunnossa.

Vierailija
5/15 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes mitään ole kysytty tässä ketjussa. Kysymys esitettiin miehille. Miehellä on universumin vaikein tehtävä. se on valita jälkeläisilleen sopiva äiti ja sitä kautta sopivat geenit sille jälkikasvulle jotta ihmisrotu voisi jatkua laadukkaana ja terveenä. Siihen ei jakorasiat sovellu. Niiden paikka on huoratalossa.

Vierailija
6/15 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aloittelevan provoilijan yritelmäksi toi sun paskannus saa ehkä arvosanan seiska, seiska miikka.

Vierailija
7/15 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasilla taitaa olla omalaatuiset käsitykset lapsen hankinnasta ja muusta. Seksihän on oiva harrastus eikä se, että sitä harrastaa paljon tee miksikään huoraksi. Ja jos parisuhde tähtää vain lapsien hankintaan (mikä tosin on totta evolutiivisesti) ja hyvien geenien siirtämiseen jälkipolville niin miten äidin seksuaalinen aktiivisuus siihen liittyy? En itse ole innokas yhden yön hurvittelija,mutta kelle sellainen sopii niin mikäs siinä.

Antaa palaa vaan, kuhan ei jatka samaa tahtia muuten kuin oman partnerin kanssa.

Niin ja anteeksi vain, olen siis nainen.

Vierailija
8/15 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olisi myös eroperuste, jos myöhemmin saisin tietää.

Vierailija
9/15 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama.

Vierailija
10/15 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kavahda niinkään sitä, että nainen on huorannut. Siihen kuitenkin ajaudutaan ongelmien vuoksi. Lutkamaisuuteenhan tuo 100 miestä enemmän viittaa. Vaimoni oli neitsyt, mikä ei aivan paras lähtökohta ole sekään. Mutta rakastuessa ei mieti neitsyyttä eikä 100 miestä.

Vierailija
11/15 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta yliseksuaalinen käytös kertoo ongelmista. Saattaa olla etten riskeeraisi lasteni tulevaisuutta. Asiat täytyisi ainakin puhua perinpohjin selviksi ennen kuin sitoudutaan.

Olen eri mieltä niiden kanssa, joiden mielestä ensin voi käyttäytyä miten haluaa ja sitten tehdä parannuksen.

Kyse riippuvuudesta oli se sitten seksi, huumeet alkoholi. Kun päättää lopettaa, niin jokainen päivä on taistelua omaa riippuvuutta vastaan.

mies

Vierailija
12/15 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa kun ei kysytä ja sittenkin vielä jauhaa eri asiasta mistä oli kysymys kun ei ymmärrä kysymystä. Tyypillistä ämmien toimintaa.

Vierailija:

Ja aloittelevan provoilijan yritelmäksi toi sun paskannus saa ehkä arvosanan seiska, seiska miikka.

Vierailija
13/15 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niistä sadasta jokunen olisi ollut muutakin kuin peruskyrpää ja suostuisi niistä kokemuksista sängyssä puhumaan.

Vierailija
14/15 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen kerta on :)

N26

Vierailija
15/15 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä, jossain on mätää,jos pitää keräämällä kerätä panokokemuksia ja miesten hyväksyntää. on tainnut omaltaa isältä jäädä isän tehtävä hoitamatta eli saada tytär tuntemaan arvonsa ilman että hakee kymmenien miesten jatkuvaa hyväksyntää. surullista. en toivo omalle tyttärelle. enkä pojallekaan. säälittäviä tapauksia tällaiset naiset. myös miehet. vaikka muuta väittäisivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme