Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi sydämelle naiset. Haluatteko enemmän itse seksiä vai juuri sitä omaa miestänne?

Vierailija
17.05.2006 |

Olen tätä joskus miettinyt luettuani aihetta käsittelevän jutun. Olen tullut kuitenkin siihen tulokseen, että miestäni minä haluan. Fantasiani liittyvät mieheeni ja katselen häntä ihan arkitouhuissakin sillä silmällä. Meillä on hyvä suhde; tulemme mainiosti toimeen keskenämme ja puhumme ja nauramme sängyssäkin.

Eipä sillä, että asialla muuten mitään väliä olisi, mutta saattaahan se vaikuttaa pitkän päälle. Siis siihen, että haluaako sitä seksiä suhteen edetessä sen oman kanssa vai pitäiskö jo kokeilla jotain muuta...Mielipiteitä? Vaikka onhan tää ehkä tylsä aihe ; )

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan itsekkaasti toimimalla haluan mielummin, että hän tyydyttää tarpeeni, koska moraaliini ei kuulu pettäminen, enkä aina halua hoitaa asiaa itse!

Vierailija
2/9 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos nyt miehen kanssa ollenkaan. Ollaan oltu parisuhteen törmäyskurssilla vuosia eikä seksiäkään ole harrastettu sinä aikana. Usein herään yöllä seksiuneen tai siihen, että hinkkaan itseäni kiihottuneessa tilassa. Orgasmia en ole itsellenikään tuottanut yli vuoteen, en tiedä miksi en vaan " halua" .

Oliko tarpeeksi sekava vastaus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen liittoni kaatui siihen, etten uskonut mieheni rakastavan minua. Syitä oli tarpeeksi. Kun jätin hänet, hän olisikin halunnut jatkaa.

Seksiin tämä liittyy siten, että se oli aika laimeaa paljon ennen tätä päätöstä. Itse olisin halunnut ensin enemmän.

Kun tajusin, etten halua jatkaa suhdetta ja seksihalut loppuivat, mies innostui uskomattomiin suorituksiin ja halusi minua koko ajan. Ei se sitten enää auttanut...omat halut olivat jo menneet.

Vierailija
4/9 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtelu virkistää:)

Vierailija
5/9 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään (5 v yhdessä ja pari viimeistä vuotta seksi surkeaa) vain seksiä, ja mieluiten jonkun toisen kanssa...

Vierailija
6/9 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän oma seksielämä ihan p:stä, joten kuvittelen päivittäin pettämissessioita! Ei ole kuitenkaan munaa lähteä tätä oikeasti toteuttamaan!

Vierailija
7/9 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa yhteisiä vuosia takan 12. Niistä 11 laimeaa. Ja kohta yksi kokonaan seksittä - oman miehen kanssa. Siinäpä se.

Vierailija
8/9 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee siis.

Vierailija
9/9 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä ollaan oltu 12 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi