Miksi et käy kauppakeskus Redissä? Mitä vikaa siinä on? Kallis?
On ollut tappiollinen ja konkurssin partaalla valmistumisestaan lähtien.
Kommentit (248)
Vierailija kirjoitti:
600km matka on esteenä.
T: korven asukki
Sama. Tosin pari kertaa olen käynyt, kun on ollut sinne suunnalle asiaa. Onhan se pohjaltaan vähän monimutkainen, mutta kyllä mä tällaisena kehä kolmosen ulkopuolelta olevanakin helposti löysin minne olin menossa. Eli en ihan ymmärrä tätä hesalaisten ongelmaa.
Liian iso kaatuakseen eiköhän se porskuta menemään ihan normaalisti
Ei ole mitään asiaa sinne. On kyllä työmatkan varrella, mutta katselen sitä vain metron ikkunasta. Ei ole mitään syytä jäädä pois kesken matkan, kun samat asiat mitä siellä on löydän muualtakin.
Se on rakennettu lähinnä alueen asukkaille. Nyt ei kuitenkaan olla rakennettu tarpeeksi eikä kaikki asunnot myöskään mene kaupaksi. Redin kulut silti juoksevat, tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Mistä nimi Red?
Hohdosta RedruM
On vaikeasti saavutettavissa, ainakin polkupyörällä.
Vierailija kirjoitti:
Liian iso kaatuakseen eiköhän se porskuta menemään ihan normaalisti
Op tekohengitti 180 miljoonalla. Jossain vaiheessa jonkun pitää tehdä aikuismainen päätös sulkea rahareikä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä nimi Red?
Redi. Jotain telakoitumiseen liittyvää se on.
Olen käynyt kaksi kertaa; sekava eikä minulle varsinaisesti mitään, mitä ei olisi muuallakin. En muutenkaan erityisesti pidä kauppakeskuksista. Olen Helsingin keskustassa töissä ja koetan ostaa keskustan liikkeistä tarvitsemani ja ruoat kodin läheltä, jossa onkin hyvä valikoima ruokakauppoja.
Redi jää isompien Triplan ja Itäkeskuksen väliin, harva varmaan erikseen matkaa Rediin, mutta Triplaan ja Itäkeskukseen mennään paljon vartavasten, näissä taitaa molemmissa olla vetureina myös Prismat ja Citymarketit. Kalasataman asukkaat ja lähiyritysten työntekijät eivät riitä tuomaan tarpeeksi liikevaihtoa kuin ehkä ruokakaupoille.
En viitsi 200 km päästä lähteä.
Haloo ap, kuvitteletko että Helsinki on koko maailma?
Redin ja Triplan sijainnit ovat hanurista, molemmat ankeilla seuduilla. En ole eksynyt kumpaankaan.
Nii te ette oo viel tajunnu et se menee konkkaan tms ja sit siit tehään se suomen suurin mekko.
Näin maalta tulevana on helpoin mennä Jumboon tekemään ostokset. Muut vakiopaikat Ikea ja Helsinki Outlet
Olen ollut siellä jo muutamia vuosia. En löydä ulos.
Hirveä sumppu: sieltä ei löydä mitään eikä sieltä pääse ulos. En käynyt edes silloin, kun olin siinä vieressä duunissa
Kävisin varmasti välillä Redissä syömässä, mutta koska nykyään on niin kallista, syön aina kotona. Tavaraa ja krääsää en tarvitse, joten shoppailua en harrasta.
Ööö. Siis samat ulssonit, hooetämmät ja liitelit kuin paikalliskeskustoissa. Miksi mennä edemmäksi kalaan?
Niin siinä käy kun nimeää kauppakeskuksen neuvostoliiton mukaan ja rakentaa yhtä ruman kuin neuvostoajan rakennukset.
Sokkeloisuus tulee siitä että piti rakentaa metron ympärille eikä sen liikennettä voinut katkaista rakennustyön ajaksikaan.