Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ihmisestä joka ei katso mitään sarjoja tai elokuvia

Vierailija
09.01.2025 |

Mikäköhän semmosella on?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsä.

Ja sinä vai olet erityisen kiinnostava, kun selostat sarjojen tapahtumia!?!?!??? 😡😡😡😡😡😡😡😡

Vierailija
22/38 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sokea?

Käyttää nykyään laaja-alaisesti TV-kanavia, jopa maksullisia, kun on kuvailutulkkausta, urheilutapahtumia laajalla lajikirjolla ja muuta mielenkiintoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät jaksa kiinnostua fiktiosta kirjoina eivätkä elokuvina. 

Vierailija
24/38 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän, voisin luonnehtia älykkääksi jos ei kaikki tyhjänpäiväinen hömppä voisi vähempää kiinnostaa. Ehkä myös luova persoona. Keksii kyllä hyvääkin viihdettä josta saa paljon enemmän irti.

Vierailija
25/38 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsä.

Ja sinä vai olet erityisen kiinnostava, kun selostat sarjojen tapahtumia!?!?!??? 😡😡😡😡😡😡😡😡

Rakastan tarinoita ja tykkään niitä analysoida sekä niistä keskustella. Jos jonkun mielestä olen tylsä, sellainen ihminen etsii sitten itselleen mieluisaa seuraa.

Vierailija
26/38 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjat ja elokuvat on tarkoitettu tylsämielisille päivä- ja iltaviihteeksi. Pysyvät sen aikaa hiljaa kun muut hoitaa tärkeämpiä asioita.

Vierailija
27/38 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennus?

Hieman vajaa?

Keskittymisongelma?

Muisti ongelmat?

Huumorintajuttomuus?

Tylsämielisyys?

Kaikkea muuta, sanon minä. Kunhan vähän kasvat sitä henkistä pituuttasi niin ehkä voit jotain sinäkin tajuta. Kaikki eivät kuule ole riippuvaisia salkkareista ja kaunareista , eikä nämä henkilöt ole suinkaan mitään vajaita henkisesti niinkuin sinä vaikutat olevan.

Vierailija
28/38 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv:n katsominen on suunnilleen vajakein asia mitä ihminen voi tehdä. Minulla on tusinoittain parempaa tekemistä.

Vierailija
29/38 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sellainen ja käsitys on hyvä itsestäni. Valitsen mieluummin videot jostain. Mutta ei ole varaa suoratoistopalveluun, tube vie oman maksunsa. Julkista tosi-tv roskaa en katso tai kummallista "viihdettä".

Yle Areenahan on oikea aarreaitta ja avoin kaikille ilman st-maksuja. Huippuhyviä brittijännäreitä ja dokkareita vaikka miltä alalta. Itse tykkään eniten historian dokkareista.

Vierailija
30/38 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tv:n katsominen on suunnilleen vajakein asia mitä ihminen voi tehdä. Minulla on tusinoittain parempaa tekemistä.

Samoin. Mutta joskus fiktio tarjoaa parasta terapiaa oman elämän pulmiin.

Vierailija
31/38 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään mieltä. Mua ei kiinnosta se mitä muut tekee tai eivät tee.

32/38 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISFP-persoona eli tietää makunsa ;-3

Vierailija
33/38 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no se varmaan puuhastelee jotain muuta sitten.

Vierailija
34/38 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä jään paitsi kun en katso, sarja-narkkareiden välistä keskustelua sarjasta ?

Joo käsikirjoitettua naamapaskaa jota trendikkään in-tyypin pitää narkata täsmällisesti. Ne naamat tekee mitä käsikirjoittajat määrää, ne samat tunnekoukut on siellä ja typerät moneen kertaan nähdyt juonet. Naamat vaihtuu, sama sonta tarjotaan eri naamoilla.

Kerran kymmeneen vuoteen tulee yksi tai kaksi tv-sarjaa joka on katsomisen arvoinen kokonaisuutena.

Kukapaniketä tai kukamurhasikenet sarjat on niin nähtyjä evvk.

Vierailija
35/38 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen tällainen ja suurin syy etten jaksa keskittyä. Katson ehkä yhden elokuvan vuodessa. Joitakin satunnaisia sarjoja kuten maajussit, aupairit ym ohjelmat katson ja satunnaisesti miehen puolikkaita jos sattuu tv:stä just tulemaan kun avaan sen taustahälinäksi joskus iltaisin kun alan vaikka neuloa tai virkata. Areenasta katson myös joskus dokkareita tai mielenkiintoiset a studiot tai ulkolinjat. Teen siis mielummin kaikkea (luovaa) käsilläni tai luen jotain. N31

Vierailija
36/38 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko ihmisillä tästäkin jokin mielipide? :D 

Luin viime vuonna inan vajaa 100 kirjaa. Sarjojen ja leffojen parissa käytin paljon vähemmän aikaa.

Vierailija
37/38 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa elokuvista, sarjoista jne on niin kliseistä soopaa ettei niiden katsomiseen kannata tuhlata aikaa, juonikin täysin ennalta arvattava.

Vierailija
38/38 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos katsoo mielummin dokumentteja ja ajankohtaisohjelmia?

Ja jos paljon lukee, käy teatterissa ja konserteissa ja näyttelyissä, keskustelee, soittaa pianoa, tekee käsitöitä (puu- ja kangas-) kotitarpeisiin,niin ei ole kyllä MITÄÄN VIKAA vaan kyse voisi olla minun äidistäni (60), joka pitää kerran kuussa viikonloppuna yökylässä minun ja veljeni lapsia - vuorotellen - leikkien, askarrellen, vieden ulos ja museoon, lapselle tarkoitettuihin musiikki- tai teatteritapahtumaan jne.

Niinkuin sarjat ja elokuvat olisivat TÄRKEITÄ, hyvänen aika! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä