Sairaanhoitajan työ!
Opiskelen sairaanhoitajaksi ja tulevana kesänä saan ensimmäistä kertaa tehdä sh:n sijaisuuksia. Haluaisin työskennellä paikassa missä ei tarvitsisi juosta jatkuvasti ja missä aistini eivät olisi jatkuvassa kuormitustilassa eli en halua jatkuvaa hälinää ympärilleni. Onko tämä liikaa toivottu vai onko tällaisia työpaikkoja jossakin? Jos on niin kertokaa :) saa antaa myös vinkkejä ja kokemuksia ensimmäiseen sh:n sihaisuuteen!
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista paikkaa olekaan.
Näin vähän arvelinkin
Eikös nuo labrojen näytteenottajat ole aika rauhallisessa paikassa, ainakin kun itse käyn kokeilla, niin ei mitään kiirettä ole. Ihanan ystävällisiä ovat. Vai tarviiko siihen olla erikseen laboratoriohoitajan koulutus?
Kotisairaanhoito? Näin töissäni kotiavustajana heitä, ja eivät mitenkään stressaantuneilta vaikuttaneet.
Vierailija kirjoitti:
Eikös nuo labrojen näytteenottajat ole aika rauhallisessa paikassa, ainakin kun itse käyn kokeilla, niin ei mitään kiirettä ole. Ihanan ystävällisiä ovat. Vai tarviiko siihen olla erikseen laboratoriohoitajan koulutus?
Kotisairaanhoito? Näin töissäni kotiavustajana heitä, ja eivät mitenkään stressaantuneilta vaikuttaneet.
Kotisairaanhoito voisi olla mielenkiintoista, mutta mitäköhän voin opiskelijan roolissa toteuttaa kun opiskelijana ei pysty ainaskaan i.v juttuja tekemään vielä
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta kotisaairanhoito voi olla myös aika kiireistä
Ei sellaista paikkaa olekaan.