Mitä mieltä ihmisestä joka ei katso mitään sarjoja tai elokuvia
Kommentit (38)
Sillä on muuta tekemistä joka voi olla kiinnostavampaa. Tai se ei vaan tykkää sarjoista ja elokuvista
Olen sellainen ja käsitys on hyvä itsestäni. Valitsen mieluummin videot jostain. Mutta ei ole varaa suoratoistopalveluun, tube vie oman maksunsa. Julkista tosi-tv roskaa en katso tai kummallista "viihdettä".
Omituinen. En vois olla tekemisissä.
Olen aina ollut enemmän musiikki- kuin sarja/leffaihmisiä.
Mikään sarja/elokuva ei kiinnosta.
Kertooko se että olisi jotenkin tyhmä tai lievästi kehitysvammanen
Hän on älykkö Mensan jäsen, pelaa vain 6D shakkia.
Masennus?
Hieman vajaa?
Keskittymisongelma?
Muisti ongelmat?
Huumorintajuttomuus?
Tylsämielisyys?
Olen tuollainen ja tiedätkö mitä? Mulla on parempaakin tekemistä kuin katsoa sarjoja ja elokuvia. (Enkä tarkoita tällä palstalla roikkumista, vaan käyn täällä vain silloin tällöin kun vaikka odotan bussia.)
Vierailija kirjoitti:
Kertooko se että olisi jotenkin tyhmä tai lievästi kehitysvammanen
Monesti kyllä, mutta tietysti muitakin syitä on. Ei esim pysy mukana tarinassa, jos on joitakin ongelmia elämänhallinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Masennus?
Hieman vajaa?
Keskittymisongelma?
Muisti ongelmat?
Huumorintajuttomuus?
Tylsämielisyys?
Jos katsoo mielummin dokumentteja ja ajankohtaisohjelmia?
Voi olla ihan hyvä tyyppi, tai voi olla tylsimys. Oli ihan kiva kohdata nainen, joka ei seurannut (enää) sarjoja, elokuvia eikä edes fiktiivistä kirjallisuutta lukenut. Paljon sarjoja ja jonkin verran elokuvia katsovana, oli yllätys miten kivasti tultiin toimeen keskenämme.
Hän osti älypuhelimen vasta kun aloimme hengailemaan kaksin. Eikä se häirinnyt kohtaamisiamme kertaakaan.
Yksi eroavaisuus valitettavasti oli ja se oli hänelle kynnyskysymys.
Älkää turhaa kysykö, en kerro enempää.
Mulla oli elämänvaihe kun oikeastaan mikään fiktio ei kiinnostanut tai puhutellut. Jotenkin en päässyt yli siitä ajattelusta, että esim. koskettava romaani oli vain jonkun sepitettä eli tavallaan, no ei valhetta, mutta jotain sen suuntaista. Nuorena olin ahminut ja nauttinut Vonnegutit, Irwingit ja Hesset yms. ja pitänytkin.
Nykyään tulee katsottua sarjoja, ei ihan hömppää, mutta esim Happy Valley oli omaan makuun.
Vierailija kirjoitti:
Masennus?
Hieman vajaa?
Keskittymisongelma?
Muisti ongelmat?
Huumorintajuttomuus?
Tylsämielisyys?
No ei, se ihminen on vain kyllästynyt telkkarin tarjontaan, huonoja sarjoja ja elokuvia.
No mikä pakko se on katsoa ja miksi siitä pitäisi olla jotain mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Voi olla ihan hyvä tyyppi, tai voi olla tylsimys. Oli ihan kiva kohdata nainen, joka ei seurannut (enää) sarjoja, elokuvia eikä edes fiktiivistä kirjallisuutta lukenut. Paljon sarjoja ja jonkin verran elokuvia katsovana, oli yllätys miten kivasti tultiin toimeen keskenämme.
Hän osti älypuhelimen vasta kun aloimme hengailemaan kaksin. Eikä se häirinnyt kohtaamisiamme kertaakaan.
Yksi eroavaisuus valitettavasti oli ja se oli hänelle kynnyskysymys.
Älkää turhaa kysykö, en kerro enempää.
Liittyykö se alakertaan? 👀
0/5