Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska laihdutus onnistuu? 11v yrittänyt laihduttaa . No pidin 7kk tauon ja painan nyt jo 120kg. :(

Vierailija
09.01.2025 |

N41

Laihdutusta 11v.

Pituus 162cm.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet jotain perustavasti väärin, jos 11v lopputulos on 120kg. Selkeästi sulla ei ole tarvittavaa tietotaitoa, tai et osaa noudattaa sitä kurinalaisesti. Mun suositus on, että hankit alkuun PT:n, joka tekee sulle ainakin toimivan ruokailurungon painonpudotukseen. Oikein tehtynä siinä ei edes tarvitse nähdä nälkää, "puhdasta" ruokaa kun saa mättää aika huolella, että saa päivän kalorit kasaan myös laihduttaessa.

Onnea projektiin!

Vierailija
62/63 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painontarkkailu pitää aloittaa silloin kun lähenee normaalipainon ylärajaa! Ei tarvitse laihduttaa, kunhan pysähtyy siihen.

Tuplapaino on ihan omaa tyhmyyttä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainoa tapa saada paino laskemaan oli karppaus. Millään syömisten tarkkailulla en saanut painoa alas kuin pari kiloa ja se tuli vain samantien takaisin. Laihdutin hitaasti, puolessa vuodessa lähti muutama kilo, en muuttanut ruokailutottumuksiani, mutta ilmeisesti automaattisesti aloin syödä vähän enemmän niin, että paino vähitellen palasi lähtölukemiin.

Karppaamalla lähti kilo kuussa ja olo oli koko ajan hyvä. Nälkä saattoi olla illalla, jos en ollut syönyt riittävästi proteiinia päivän aikana, mutta vaikka söin niin, että nälkä lopulta lähti, paino laski silti vähitellen.

Oletko, ap, kokeillut ketoosia? Eli jätät pois viljat, perunan, sokerit ja hedelmät ja syöt vain vihanneksia, proteiinia ja vähän rasvaa, ehkä vähän pähkinöitä ja siemeniä. Veikkaan, että sulla saattaa olla samanlainen ongelma kylläisyyshormonien kanssa kuin mulla oli.