Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihan aidosti peloissani mihin maailma on menossa. Pääsisipä takaisin 2000-luvun alkuun.

Vierailija
09.01.2025 |

Silloin oli ihana olla, oli vapaampaa ja normaalia arkea. Oli tunnelmaa, rakkautta, hyvää musiikkia eikä mitään liikoja rajoitteita. Ilmapiiri oli hyvin erilainen. Onhan sielläkin tietenkin asioita, jotka ovat nykyään menneet parempaan suuntaan mutta globaalisti tilanne huolettaa. 

On niin teknologista, kauempana ihmisyydestä kaikki. Rikkailla menee kyllä mukavasti. Kymmenen vuoden päästä tavan ihmiset eivät varmaan syö enää lihaakaan koska kaikki korvataan hyönteisillä ja ultraproisessoidulla vegaaniruoalla. Ihmisten vihapuhe lisääntyy ja kriiseistä tulee koko ajan voimakkaampia ja pitkäkestoisempia. 

Kohta tätäkään hyvää enää ei ole missä nyt elämme. Maailma muuttuu vauhtia. 

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2003-2008. Parhautta. 

Vierailija
62/114 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkäsin 80-luvusta.

Samoin, voisin palata 80-luvun alkuun vaikka heti, täällä 2000-luvun puolella ei ole ollut mitään positiivista mulle. Oikeastaan paska-aika alkoi jo 90-luvun alusta eikä ole loppunut enää koskaan.

Kauppaan pitäisi ehtiä arkena ennen klo 18 ja viikonloppuisin ennen klo 13.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sota on syttymäisillään. Kohta soditaan, kuollaan ja palellaan. Oletko valmis? Minä olen. 

Vierailija
64/114 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kenellekään ei saa enää puhua missään. Kaiken pitäisi tapahtua somessa. Kavereitakaan ei ole aikaa nähdä, mutta on aikaa roikkua somessa monta tuntia päivässä. Ihmiset kuplautuvat kiihtyvää vauhtia ja siitä seuraa konflikteja. Ei ihme, että syntyvyyskin laskee, yksinäisyys ja mielenterveysongelmat lisääntyy ja ainoa sosiaalisesti hyväksytty tapa käsitellä murheitaan on mennä terapeutille.

Vierailija
65/114 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpilla viheltää ihan vtusti vanhassa pääkopassaan

mut tässä on varauduttu jo monen tuhanne patruunan verran jo vuosia ja tämäkin viesti tulee jostain toiselta puolen maailmaa. 

Vierailija
66/114 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikot ja osaamattomat  johtajat valtion johdossa Suomessa

Vierailija
67/114 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en usko enää mihinkään. Joku voisi diagnosoida mut masentuneeksi, mutta olen terve ja realisti. Mitään hyvää ei enää koskaan tule tapahtumaan ainakaan minun sukupolvelle ja sitä nuoremmille.

Maailma palaa.

Suomessa hallitus leikkaa vain huvin vuoksi heikommassa asemassa olevilta.

Nuoremmat eivät tule koskaan saamaan eläkkeitään.

USA uhkailee liittolaisiaan sodalla ja se on tavisjenkkien mielestä ok.

Venäjä sotii Euroopassa ja se on tavisvenäläisille ja jo isolle osalle lännestä ok.

Unkarin kaltaiset valtiot pyörittävät EU:ta ja Natoa miten haluavat.

Pojat ihailevat Andrew Tatea.

Tekoäly tulee viemään suurimmalta osalta leivän, ja tämän on ennustettu tapahtuvan parin vuoden sisään.

Vierailija
68/114 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ennen neeperöitä pohjolassa oli upeeta ja ihanaa.

Vierailija
69/114 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en usko enää mihinkään. Joku voisi diagnosoida mut masentuneeksi, mutta olen terve ja realisti. Mitään hyvää ei enää koskaan tule tapahtumaan ainakaan minun sukupolvelle ja sitä nuoremmille.

Maailma palaa.

Venäjä sotii Euroopassa ja se on tavisvenäläisille ja jo isolle osalle lännestä ok.

Tekoäly tulee viemään suurimmalta osalta leivän, ja tämän on ennustettu tapahtuvan parin vuoden sisään.

Japanissa on jo hoitajia jäänyt työttömäksi robottien takia...

Vierailija
70/114 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma palaa.

Muuten samaa mieltä mutta ongelma ei ole se että Purra leikkaa, vaan se ettei hän leikkaa tarpeeksi. Köyhät pitää saada katuojaan, muuten ei Suomi selviä.

Vierailija
71/114 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2012 alkoi tämä nykyinen hankala aika. Monet puhui aikoinaan, että silloin tulee maailmanloppu. Ei tullut mutta jokin selvästi muuttui.

Vierailija
72/114 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä ei ole 2020 koronan alkamisen jälkeen ollut vuotta että ei joku maailmanloppu ois suunnilleen tulossa.

Korona maskeineen ja sitten jatkuva venäjällä pelottelu. Nyt Trumppi sekoilee ja vissii taas joku virus tulossa. Ikävä 2010 lukua.

Vierailija
73/114 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskunnassa on sellainen vajavuus että se on valtaosiltaan äärettömän typerä. Jos suurin osa ihmisistä on yksinkertaisia ja yhteiskunta joutuu toimimaan tyhmien ehdoilla niin se hidastaa pyrkimystä rauhanomaiseen ja taloudellisesti yhdenvertaiseen elämään. Parempiakin järjestelmiä olisi mutta niiden toteuttaminen ei vain nykyisillä tavoilla onnistu.

Vierailija
74/114 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueppa joskus Teemu Vehkalan blogia havaintoja uudesta maailmanjärjestyksestä eli NWO. Sieltä saat lisää tietoa mihin tämä maailma on menossa.

Vierailija
75/114 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma palaa.

Muuten samaa mieltä mutta ongelma ei ole se että Purra leikkaa, vaan se ettei hän leikkaa tarpeeksi. Köyhät

Mitäs hyötyä köyhistä on katuojassa?

Vierailija
76/114 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2012 alkoi tämä nykyinen hankala aika. Monet puhui aikoinaan, että silloin tulee maailmanloppu. Ei tullut mutta jokin selvästi muuttui.

Virus ulkoavaruudesta? Nibiru?

Vierailija
77/114 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin avaruudesta tuleva ihmisaivoihin vaikuttava säteily, jota emme voi havaita.

Vierailija
78/114 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim seksuaalirikosten kohteeksi joutuneita ei enää vähätellä, se on ainakin muuttunut parempaan.

Vierailija
79/114 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka hyvän löytäminen on vaikeaa, siinä voi oppia paremmaksi. Varsinkin alku on vaikeinta, mutta hyviä asioita ja kiitollisuudenaiheita löytää kyllä, jos vaan haluaa.

Vierailija
80/114 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me elämme aikaamme. Aika mennyt ei enää palaa, joten sitä on turha kaivata. Kehitys menee eteenpäin. Nauti tästä päivästä, koska 30 vuoden päästä moni ajattelee että "silloin 2025 oli kaikki vielä paremmin".

Se on ikuinen pyörä ja kierre, ymmärrätkö?

Ja voin sanoa sinulle että elämä ei ollut kaikilla helppoa 2000-luvun alussa. Se on aina sattumasta kiinni sekin. Enemmän vaikuttaa hyvä perhe ja ystävät kuin mitkään aikakauden tuulet. Tiedän tyyppejä jotka sanovat että 90-luvun lama oli parasta aikaa: oli ystäviä, sosiaalisuutta, terveyttä ja nuoruus. Ja samaan aikaan moni koki päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän