Miltä tuntuu kuulla, että on saamassa lapsenlapsen?
Kommentit (51)
Menkää nyt geenijankkaajat hiiteen tästä ketjusta! Perustajaa oma ketju.
Vierailija kirjoitti:
Sori. Lupaan lässyttää ulkoaopiskeltua mummoscheissea tästä lähtien. Kunnialässytyksellä!
Ensimmäisellä kerralla olin todella onnellinen ja liikuttunut. Se raskaus päättyi keskenmenoon ja toisella kerralla olin enemmän huolissani, vaikka myös iloinen uutisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori. Lupaan lässyttää ulkoaopiskeltua mummoscheissea tästä lähtien. Kunnialässytyksellä!
Lässytysgeneraattori 🤣
Kummalta kuulostais kun en tiennyt että mulla on lastakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että suku jatkuu ja uudella on mun geenejä 🙂. Jännää on seurata mimmoinen persoona kasvaa. Ihanaa kun saa olla mummi ja saa seurata kehitystä.
Ensimmäisen lauseen narsismi on aika uskomattoman vahvaa 😳 Ihan heti en kehtaisi tuollaista ääneen sanoa!
Älä nyt viitsi. Jokainen ajattelee noin 😀. On tavallaan narsismia kun oma lapsi on niin rakas koska on omien geenien tulos. Muutenhan sitä rakastaisi kaikkia. Eiks niin? 😇
Voit olla ihan varma, että kaikki _eivät_ ajattele noin. Todellakaan. Sinun logiikkasi ontuu jo keinohedelmöityksen ja adoption kohdalla, puhumattakaan ihan normaalista moraalista. En ole koskaan myöskään tajunnut, miksi veri olisi vettä sakeampaa. Hyi.
No niin, nyt on aika pitää pientä taukoa keskustelupalstoilta ja somesta. Kyökkipsykologina diagnosoin sinut kroonisesti onlineksi ja määrään lääkkeeksi raitista ilmaa ja ruutuajan vähentämistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että suku jatkuu ja uudella on mun geenejä 🙂. Jännää on seurata mimmoinen persoona kasvaa. Ihanaa kun saa olla mummi ja saa seurata kehitystä.
Ensimmäisen lauseen narsismi on aika uskomattoman vahvaa 😳 Ihan heti en kehtaisi tuollaista ääneen sanoa!
Älä nyt viitsi. Jokainen ajattelee noin 😀. On tavallaan narsismia kun oma lapsi on niin rakas koska on omien geenien tulos. Muutenhan sitä rakastaisi kaikkia. Eiks niin? 😇
Saahan sitä iloita, että jälkikasvua tulee ja saa olla vanhempi tai isovanhempi, mutta onhan se aika ylimielistä huudella foorumilla tuntemattomille omien geenien säilyvyydestä.
Ja sinä ruokit hänen ylimielisyyttään reagoimalla hänen geenikommenttiinsa noin voimakkaasti, vaikka et edes voi tietää, onko ruudun takana oikeasti tuleva isoäiti vai trollaileva Jani-Petteri 20 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää tulko typerien kommenttien kanssa tähän ketjuun tappelemaan.
Oikein semmoista pullantuoksuista mummomeininkiä taas.
Suoraan sanottuna ahdistavaa ja ulkoaopiskeltu rooli. Jopa vuorosanat valmiina. Kylmäävää.
Höpö höpö. Ei sinua kylmää.