Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaako teitä muita n. 40-vuotiaita että kuolette pian?

Vierailija
09.01.2025 |

Etenkin mediassa ja somessa tulee jatkuvasti esiin tarinoita, että moni työikäinen menehtyy etenkin syöpään. Olen teini-ikäisenä tupakoinut runsaasti ja tuntuu, että varmasti se siellä taustalla edelleen vaikuttaa ja lisää ennenaikaisen kuoleman riskiä.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen odottanut sitä päivää jo 27 vuotta. 

Vierailija
42/44 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa mutta ei pelota syöpä koska työskentelen itse syöpähoidoissa ja näen miten siitä myös parannutaan. Venäjästä ei parannuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Turhaa pelkoa.

Silloin pelotti, kun olin kuolemassa verisyöpään.

Jäin henkiin.

Minulla on verisyöpä ja tietääkseni ne ovat parantumattomia, ainakin minun on. Miten sinä siitä oikein parannuit?

Minulla se on vienyt kaiken ilon elämästä, ei ole haaveita ja odotuksia kuten ennen. En enää edes viitsi ostaa uusia vaatteita, kun ajattelen, että kohta kuolinpesä heittää vanhatkin roskiin. Olen alkanut karsia tavaraa jo valmiiksi.

Mun siskolla ja yläasteen luokkakaverilla on ollut leukemia eli verisyöpä, kahdella läheisellä ihmisillä siis. Sairastumiset 90-luvulla ja hyvin elelevät molemmat edelleen, en osaa kertoa paranemisprosessista tarkemmin mutta olivat toki nuoria aikuisia sairastuessaan molemmat. 

Vierailija
44/44 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on huoli etenkin, että kuka pitää huolta lapsista ja eläimistä jos kuolen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi