Onko teillä kapselikeitin? Mikä olisi hyvä? Kokemuksia?
Onko teillä kotona sellainen kapselikeitin kahvikoneena? Niitä näkee nykyään hotellihuoneissa ja somevaikuttajien videoissa. Onko kapselikeitin ollut hyvä teidän mielestä?
Kommentit (370)
Hanki elämä tai lainaa jonkun muun.
Jos kapselikeitintä kaipaat niin käy pyytämässä kierrätyskeskusta, että laittavat yhden talteen, kun sellainen sinne tulee. Ainakin meidän kierrätyskeskuksessa ne laitetaan sähköromuihin, kun niitä ei kukaan osta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä halvin Dolce Gusto. Hyvät kahvit tekee. Juon kerran päivässä.
Meilläkin on se halvin. Itse käytän melko harvoin. Teini tekee sillä jotain makukahvia välillä aamuisin.
Ap:lle sanoisin, että enemmän vaikuttaa se millaisia kapseleita ostat. Itse olen juonut myös muilla kapselikeittimillä tehtyjä kahveja, eikä eroa tee laite vaan se kapselin sisältö.
Miksi tästä pitäisi edes keskustella?
Nepresso on nyt kaapissa, kun lopetin kahvin juonnin, mutta vieraille kyllä kahvit keitän sillä. Itse kyllä tykäsin, kun kahvia vielä join. Ostan nyt vieraita varten vaan 10 kapselia kerralla ja aika pitkäähän ne säilyykin.
Muttajoo ihan naurettavaa lässytystä ja yksittäisiin sanavalintoihin takertumista, tsemppaa vähän!
Kahvikoneeseen päädyin itsekin aikanaan, kun mietin ensin kapselikoneen hankkimista. Yhtä helppo käyttää, mutta ei ole sidottu mihinkään kapseleihin. En ole katunut.
Tärkeintä on että kapselit on tuoreita!
Nespresso vertuo minulla yksinasuvalla käytössä, on kätevä ja kahvi hyvää.
En oikein seuraa, mitä yrität sanoa.
Vaikuttaa vähän lelulta voisi tilata temulta.
Vierailija kirjoitti:
Jos kapselikeitintä kaipaat niin käy pyytämässä kierrätyskeskusta, että laittavat yhden talteen, kun sellainen sinne tulee. Ainakin meidän kierrätyskeskuksessa ne laitetaan sähköromuihin, kun niitä ei kukaan osta.
Keittimissä ei ole mitään vikaa. Kspsrleiten sisältössä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin kerran Megastore Gigantissa tuollaisella kapselikeittimellä tehtyä kahvia kun nuori tuotteita esittelevä nainen oli niin innoissaan siitä. Kahvikin oli hyvää niin ostin saman tien laitteen kotiin. Tulee ihan kahvila kahvia. Voin suositella.
Kahvilassa keitetään kymppitonnin vehkeillä. Tuo maksaa parikymppiä.
På förbluffande många krogar i Finland kokas kaffet med kapselmaskiner.
Ei se elämä ole pelkkää pullaa, paitsi sun kohdallasi ehkä.
Elämä on liian lyhyt ollakseen onneton.
MÄ KUOLEN NAURUUUUUUUUN!!!! :DDDD