Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kapselikeitin? Mikä olisi hyvä? Kokemuksia?

Vierailija
09.01.2025 |

Onko teillä kotona sellainen kapselikeitin kahvikoneena? Niitä näkee nykyään hotellihuoneissa ja somevaikuttajien videoissa. Onko kapselikeitin ollut hyvä teidän mielestä?

Kommentit (361)

Vierailija
41/361 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sekä Nespresso Vertuo että Atelier. Molemmilla saa erittäin hyvää kahvia.  

Vertuota käytän silloin, kun haluan kannullisen kahvia tai ison mukillisen (230ml). Saa sillä kyllä vaikka espressoakin.  Atelierilla taas saa kaikkea mahdollista alkaen espressosta maitokahviin, jääkahviin, frappé jne. 

Minulla oli myös Dolce Gusto-keitin, mutta siitä ei voi edes puhua samana päivänä kuin Nespressosta, DG laatu ei yllä lähimainkaan samalle tasolle.

Vierailija
42/361 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuollainen Wilfan testivoittaja kapselikeitin https://yleiskone.com/paras-kapselikeitin/ johon käy kaikki Starbucks, Nespresso- ja Dolce Gusto kapselit eli ei ole vain yhden kapselimerkin monopolin alla. Plussaa myös siitä että voi käyttää myös pelkkää kahvijauhetta.

Mulla on nähtävästi tuollainen kartelli dolce gusto kun käy vaan sen merkin kapselit eikä voi maistaa muiden merkkien muita makuja vaikka tekisi mieli :(

Cittarissa ainakin myytiin kapselisovitinta gustoon että pystyi käyttämään muitakin kapseleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/361 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ei ole tarvinnut kapseleita keitellä. Vedenkeitin kyllä on ja keitän vettä päivittäin.

Vierailija
44/361 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeat kahviharrastajathan ei pidä kapselikeittimiä minään, mutta itse oon tykänny Nespresson Vertuo-keittimestä.

Vierailija
45/361 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli Calypso Paulig kuppikahvi keitin ja erittäin hyvää . Miksi se lopetettiin ei tietoa. Maksoi 40€ tarjouksesta joskus vuosia sitten. Kun ne lopettivat ne kapselit heitettiin roskiin. Ehjä kone . Tehdäänkö Nestle Venäjällä vielä. Jotain ranskalaisia tuotteita myydään Venäjällä ellei ne ole kopioita piraatteja. Suomalaisen voi paketin etiketti on kopioitu siellä. Voi on sieltä. Samoin kuin FAZERIA on kopioitu paperin puolesta mutta tuote on muuta. Valmiskahveissa on maitojauhe / karrageeni niin suolisto ei pidä niistä. VR myy virolaisia kopioita Suomen eväsleivästä. Muuten muumaalaiset ei oikein ymmärrä meidän luonnon kukkia eikä kasveja kuin puitakaan. Muussa mielessä kuin varastaa ne tai tuhota. Eikä puunhoidosta kaadetaan terveitä puita. Sivuhuomautus. Parasta kahvia on ihan keitetty kahvi vanhan ajan pannutyyliin kun vertaa keittimiin. Ei tule poroja kun odottaa että porot laskeutuu. Eikä heiluta . 

Vierailija
46/361 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ehkä Calypsoon joku sovitin ? Niihin ei käynyt mikään nespressot. 

Vierailija
47/361 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota minäkin ihmettelin. Niitähän olisi kaikkialla tuolla.

Vierailija
48/361 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapselikeittimillä ei saa hyvää kahvia. Jos kahvista ymmärtää yhtään mitään, ymmärtää että kyseisellä keinolla hyvän kahvin tuottaminen on sula mahdottomuus.

Vierailija
49/361 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää rupee aina niin kah-vituttamaan

Vierailija
50/361 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dolce gusto on ollut käytössä vuosikaudet ja se on ihan täydellinen minun tarpeisiini. Juon 0-2 kupillista viikossa, ei enää avattuja, väljähtäneitä kahvipaketteja kaapissa.

Dolce gusto-kapseleista löytyy myös monia makuvaihtoehtoja. Kapseleiden säilyvyys on hyvä.

Vierailija
51/361 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan tässä se outo oli?

Vierailija
52/361 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Käytii tänään Testo Manin ja Raudon kaa leffassa tsiigaas Dare Devil!

Vierailija
53/361 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuppi maksaa melkein euron -> älä osta

No ei ole pakko maksaa. Meillä on Nespresso keitin jonka kupin hinnaksi tulee alle 20 centtiä ja Dolce custo keitin jolla kupillinen tulee muutaman centin kalliimmaksi. Kunhan ymmärtää tilata isommissa erissä verkkokaupoista ulkomailta, en mainosta mutta googlella löytyy helposti useitakin kauppoja. Kapselit on tiiviitä, pitkät säilymisajat joten kahvi on tuoretta joka kerta, ja makuja todellakin löytyy. Itse en aikaisemmin juuri kahvia juonut koska nämä suomalaisten hapokkaat vaaleat suodatinjauhatus paahdot korvensi rintaa, kapseleilla en ole moista huomannut, ja pidän muutenkin aromikkaammista tummista ja voimakkaista paahdoista.  

Vierailija
54/361 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihmisiä on joka lähtöön toinen tuhlaa rahansa lastenvaatteisiin ja joku sitten johonkin muuhun.

Vierailija
55/361 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyyh ja lässyn lässyn

Vierailija
56/361 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hyvältä mies tässä sitä maataan kaakkois-helsingin saariston merellisessä miljoonatalossa lungisti omassa huoneessa. Mites teillä?

Vierailija
57/361 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saa huomiota muualta?

Vierailija
58/361 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa mieluummin vedenkeitin ha pikakahvia. Tulee halvemmaksi ja helpommaksi. Kapselikeittimen ainoa tarkoitus on tehdä valmistajalleen enemmän rahaa ns. partahöylähinnoittelulla eli myydään keitin halvalla ja nyhdetään sikahinta kapseleista. 

Vierailija
59/361 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites teillä muilla?

Vierailija
60/361 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko niillä kapselikeittimillä tarpeeksi kuumaa kahvia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan