Onko teillä kapselikeitin? Mikä olisi hyvä? Kokemuksia?
Onko teillä kotona sellainen kapselikeitin kahvikoneena? Niitä näkee nykyään hotellihuoneissa ja somevaikuttajien videoissa. Onko kapselikeitin ollut hyvä teidän mielestä?
Kommentit (370)
Tietääkö äitisi, että käytät nettiä näin?
Mutta arvaapa ap mitä. Minä olen ansainnut luxuselämän. Minä todella olen ansainnut ja nautin siitä.
Sinulla taitaa olla hieman liian vähän mielekästä tekemistä elämässäsi hukatessasi sitä kirjoittelemalla tälläistä vauva-keskustelufoorumilla.
Lens just kikkare housuun t. ap puhelimella
Olen lukenut koko ketjun meni aika... kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin kerran Megastore Gigantissa tuollaisella kapselikeittimellä tehtyä kahvia kun nuori tuotteita esittelevä nainen oli niin innoissaan siitä. Kahvikin oli hyvää niin ostin saman tien laitteen kotiin. Tulee ihan kahvila kahvia. Voin suositella.
Kahvilassa keitetään kymppitonnin vehkeillä. Tuo maksaa parikymppiä.
Ja aloittaja on gigantin myyjä.
Noissa kapselikeittimissä on pikakahvia jauheena joilla ei saa kuin välttävän makuista kahvia.
1+1. Osta pikakahvia ja vedenkeitin. Pääset halvemmalla..
Kahviahan niiden sisällä on.
Juu. Paskaa kahvia. Siitä vaan jos sellaista haluaa.
En tiedä, pitäisikö minun olla huolestunut.
Onko teillä vastaavia kokemuksia?
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin kerran Megastore Gigantissa tuollaisella kapselikeittimellä tehtyä kahvia kun nuori tuotteita esittelevä nainen oli niin innoissaan siitä. Kahvikin oli hyvää niin ostin saman tien laitteen kotiin. Tulee ihan kahvila kahvia. Voin suositella.
Ja sinä olet tietenkin mies.
Ei taida poliittinen jargon paljon tämän ehkäisemiseksi riitä
Seuraavaksi sä kai sanot, että lehmät lentää.
No ihmisiä on joka lähtöön toinen tuhlaa rahansa lastenvaatteisiin ja joku sitten johonkin muuhun.
Ei kissa osaa painaa kahvaa hiljaisesti.
Onko oikeasti epäselvää miten viikonpäivät kirjoitetaan?
Olihan minullakin, aluksi keittelin mutta kaikki kahvit olivat liian makeita makuuni. Varmaan kymnenen vuotta majaili kaapissa kunnes vein työkeskukseen purettavaksi
Kahviahan niiden sisällä on.