Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä kapselikeitin? Mikä olisi hyvä? Kokemuksia?

Vierailija
09.01.2025 |

Onko teillä kotona sellainen kapselikeitin kahvikoneena? Niitä näkee nykyään hotellihuoneissa ja somevaikuttajien videoissa. Onko kapselikeitin ollut hyvä teidän mielestä?

Kommentit (347)

Vierailija
341/347 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se puhdistetaan?

Vierailija
342/347 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ennemmin satsata kunnon kahvikoneeseen. Meillä on DeLonghi eikä tule enää juotua suodatinkahvia. Aamulla lataa vain vedet koneeseen ja painaa nappia, niin kohta on kupillinen valmis. Halvimmat maksaa vähän yli 300 ja ne on ihan yhtä hyviä kuin kalliimmat versiot. Erona on käytännössä vain kahvilajien määrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/347 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nespresso Vertuo ollut monta vuotta. Ei muuta pahaa sanottavaa kuin kapselien hinta ja niistä tuleva metallijäte. Ei korvaa tavallista kahvinkeitintä meillä mutta esim etäpäivän aikana on mukava ja todella helppo keittää kupillinen kahvia, ei tule kahvihävikkiäkään. Ja on monenlaisia makuja mistä valita.

Minulla on ollut kyseinen keitin pari vuotta ja olen ollut tyytyväinen. Meillä ainoastaan minä juon kahvia ja yleensä max kupin päivässä, joten meille helpoin vaihtoehto. 

Ilmaisia ne kapselit ei tosiaan ole, eli mikäli juo paljon kahvia ja perheessä on monta kahvinjuojaa niin siinä tapauksessa tulee kyllä hintavaksi. 

Vierailija
344/347 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä OLI , mutta laitetta tuli käytettyö tosi vähän, koska sen puhdistaminen oli aina iso homma ja ne kapselit loppujen lopuksi kovin kalliita. Eikä kahvin makukaan miellyttänyt. Nykyisin jauhetaan pavut sähköisellä myllyllä ja käytetään espressopannua. Moccamaster käytössä silloin, kun kahvittelijoita enemmän kuin miehnei ja minä.

Miten se puhdistaminen oli iso homma? Minulla ainakin kone puhdistuu nappia painamalla, toki vettä pitää lisätä. 

Vierailija
345/347 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tein Nespresso Vertuolla mukillisen mansikka-valkosuklaakahvia napista ja se riitti mainiosti jälkruoaksi. Yleisesti olen sitä mieltä, että kahvi kahvina jne., mutta joskus nämä makukahvit maistuvat jälkiruokana ja ovat kalorittomia.

Vierailija
346/347 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen ennemmin mutterikeitintä. Tulee tosi hyvää kahvia ilman jätettä. Meillä on molemmat. Mutteria tulee käytettyä. 

Paskin keitin mitä löytyy - ei tee kunnollista suodantikahvia eikä espresseoa. Pelkkää palanutta jätekahvia saa mutterikeittimestä. Makuaistinsa menettäneen valinta.

Vierailija
347/347 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shit happens