Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kapselikeitin? Mikä olisi hyvä? Kokemuksia?

Vierailija
09.01.2025 |

Onko teillä kotona sellainen kapselikeitin kahvikoneena? Niitä näkee nykyään hotellihuoneissa ja somevaikuttajien videoissa. Onko kapselikeitin ollut hyvä teidän mielestä?

Kommentit (390)

Vierailija
361/390 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennää bärtsii skruudaa lätyt!

Vierailija
362/390 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah haa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/390 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

et oo tosissas?

Vierailija
364/390 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärässä

Vierailija
365/390 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on dolce custo, xs. Tekee yhden kupin kerrallaan. Juon capuccinoa, en joka päivä, mutta jos haluan herkutella. Tulee tosi hyvää kahvia. Kaveri ja pari sukulaista haluaa juoda espressoa, eivät ole ikinä saaneet niin hyvää kahvia, sanovat. 

Vierailija
366/390 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
367/390 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapselikahvi on paljon kalliimpaa eikä sellaista tarvitse mihinkään.

Vierailija
368/390 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain omani naapurilta, joka on tuonut sen Saksasta, vuosia sitten. Yli 10 v sitten ostettu.


Mulla on kahvimylly ja kestokapseli. Teen yhden kupin aamulla mukaan. Laitan kapselin lautaselle ylösalaisin ja kun tulen työpäivän jälkeen takas, on murut tippuneet ja kapseli on puhdas.

Kuulemma kahvin tämä kova rasva, vai mikä onkaan, jää kahviin, toisaalta juon vaan yhden kupin näin.

Mulla kestää työmatka 40 min. Kun pääsen junaan, juon ekana smothien, sitten juon kahvin. Lopuksi vielä haen vessasta vähän vettä ja huuhtelen kummatkin, pesen töissä.

Jos työpäivä on ollut raskas, otan mukaan kotimatkalle yhden kahvin.


Kahvin porot kerään kuivana yhteen kasaan ja tuttu käyttää lannotteena pihallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
369/390 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on De'Longhin jauhava kahvikone. Saa samalla tavalla yhden kupin kuin kapselikeittimestäkin, maku parempi, vaahdottaa maidon tarvittaessa capuccinoon, pavuista ostamalla tulee halvemmaksi kahvi kuin kapseleista ja ei tule sitä valtavaa kuormaa sitä aluminiinijätettä. Nopea myös putsata ja lisätä vettä.

Vierailija
370/390 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän vihreää liittoa ja olen kaikkea vastaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
371/390 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala

Vierailija
372/390 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ole nuija ja osta kapseli-kejtin. kapseli kejtin sitoa sinät ikuisesti kalljiisiin kapseleihin. jos sinä osta normali expressokeitin, sinä voida osta expressopurua keltä vain. MOT. 

 

nimi. espresso since 2004

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
373/390 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nettitrollihan tarkoittaa ihmistä joka on eri mieltä kanssasi

Vierailija
374/390 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa kapselikoneen niin kannattaa ostaa sellainen josta patentit ovat rauenneet ja kapseleiden valmistajia on useita; käytännössä siis Nespresson 'original' tai ESE-kahvinapit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
375/390 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko hyvä, mutta Gigantissa on tarjouksessa 69 tai 79 eur Nespresson jotain mallia

Vierailija
376/390 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapselikahvi on paljon kalliimpaa eikä sellaista tarvitse mihinkään.

Kuitenkin halvempaa kuin tavallinen kahvikupillinen kahvilassa.

Vierailija
377/390 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on dolce custo, xs. Tekee yhden kupin kerrallaan. Juon capuccinoa, en joka päivä, mutta jos haluan herkutella. Tulee tosi hyvää kahvia. Kaveri ja pari sukulaista haluaa juoda espressoa, eivät ole ikinä saaneet niin hyvää kahvia, sanovat. 

Cappuccinoon kuluu kaksi kapselia, eli kupillinen on tuplahintainen vrt yhden kapselin laadut.

Vierailija
378/390 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ennemmin satsata kunnon kahvikoneeseen. Meillä on DeLonghi eikä tule enää juotua suodatinkahvia. Aamulla lataa vain vedet koneeseen ja painaa nappia, niin kohta on kupillinen valmis. Halvimmat maksaa vähän yli 300 ja ne on ihan yhtä hyviä kuin kalliimmat versiot. Erona on käytännössä vain kahvilajien määrä.

Suodatinkahvissa ei ole haitallisia rasvoja, joita on tuollaisen kahvikoneen kahvissa.

Vierailija
379/390 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voisi olla vielä huonomminkin.

Vierailija
380/390 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi