Onko teillä kapselikeitin? Mikä olisi hyvä? Kokemuksia?
Onko teillä kotona sellainen kapselikeitin kahvikoneena? Niitä näkee nykyään hotellihuoneissa ja somevaikuttajien videoissa. Onko kapselikeitin ollut hyvä teidän mielestä?
Kommentit (361)
Jossain kaapin perällä on 6v sitten ostettu Nescafe dolce gusto. Käytettiin ehkä ekat puoli vuotta. Voisi kyllä kesän kunniaksi tilata kapseleita ja kaivella koneen esiin. Onko joku kokeillut tehdä jääkahvia noilla? Onkohan siihen erillisiä kapseleita?
Ostin 25 vuotta palvelleet Moccamasterin tilalle Dolce Guston. En ole oikein tyytyväinen. Hidas ja äänekäs. Ei voi oikein aamukahvia keittää jos muu perhe vielä nukkuu. Jos juojia on enemmän niin siinähän odottelet vuoroasi. Kapselit kalliita. Ei ole yhtään näppärämpi kuin suodatinkeitin, säätäminen vain erilaista.
Taidan korjauttaa Moccamasterin.
Olen huomannut ihan saman asian!
Vaatii vahvuutta kestää pahoja asioita
Ihan vaan tiedoksi, että ihan samaa huttua
Vierailija kirjoitti: Miksi loukkaannut totuudesta?
Vierailija kirjoitti: Olen huomannut ihan saman asian!
Vierailija kirjoitti: Vaatii vahvuutta kestää pahoja asioita
Vierailija kirjoitti: Ihan vaan tiedoksi, että ihan samaa huttua
Siis mikä tän ketjun idea nyt oikein on?
Vierailija kirjoitti: Siis mikä tän ketjun idea nyt oikein on?
kuspiä keskustelee itsensä kanssa.
No mikä tässä sitten on ongelma.
Kaksi Nespressoa on ollut, jonkun aikaa toimivat, sitten jotain häikkää kapselin syötössä. Kallista kahvia oli. Vaihdettiin De Longhin kahvikoneeseen, mikä jauhaa kuppi kerrallaan pavuista, voi valita vahvuudet ja määrät ja hyvä maidonvaahdotin on myös. Erittäin tyytyväinen olen nyt eukä tarvi niiden kalliiden kapseleiden kanssa leikkiä.