Lue keskustelun säännöt.
Onko teillä kapselikeitin? Mikä olisi hyvä? Kokemuksia?
09.01.2025 |
Onko teillä kotona sellainen kapselikeitin kahvikoneena? Niitä näkee nykyään hotellihuoneissa ja somevaikuttajien videoissa. Onko kapselikeitin ollut hyvä teidän mielestä?
Kommentit (390)
Ei tuollaisia kannata huomioida.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla on joku vanha dolce gusto. Käytän sitä vain erikoiskahvien tekemiseen, nyt ostin cappuccinokapseleita. Ei tuo mielestäni oikeaa kahvia korvaa.
oisko postaa jotain akuutti nippii tai budi hippii?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Palsamme vilisee kaikennäköisiä saivartelijoita.
Kaikilla on ne päivänsä, ja sun on tänään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja vieläpä omalla nimimerkilläsi?