Tinderöijät, mitka harrastukset saavat vetämään profiilin vasuriin
ja perustelut myös, miksi kyseinen harrastus on turn off sinulle
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki "viiniä ja matkustelua" naiset joutaa poistoon.
Miksi? Minä noissa pelottaa?
Jos maksan (lukuisat) matkani itse, ne eivät ole koskaan mihinkään rymykohteeseen tai turistirysään ja viiniharrastuskin liittyy ruokaan eli juon lasillisen viiniä vain hyvässä seurassa ruuan kanssa.
Olisiko bisse, tatskat ja paikallinen sitten parempi vaihtoehto??
Mä tykkään molemmista, mutta jos ei halua matkustella niin käy lomat yksinäisiksi. Ja yksi lasi viiniä taas ruokajuomana ei kuulosta kyllä harrastukselta, vaan ajattelisin että joka sitä ihan harrastaa niin saattaapi olla aika snobi.
Jos nainen listaa mielenkiinnon kohteikseen viinin ja matkustelun, niin ei voi kuin ihmetellä kuinka pinnallista, persoonatonta ja materiaalista hänen elämänsä on.
Vasemmalle menee automaattisesti, vaikka kuinka kaunis olisikin. Valitettavasti ainakin tinderissä viini ja matkustelu ovat ne kaikista yleisimmät harrastukset naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Golf.
Maailman rasittavin ihmisryhmä, vain 1 keskustelunaihe mikä ei kiinnosta ketään
Juuri näin. Suomessa golffareita on vain reilut 140 tuhatta henkilöä, eli pieni laji kyseessä.
Ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos maksan (lukuisat) matkani itse, ne eivät ole koskaan mihinkään rymykohteeseen tai turistirysään ja viiniharrastuskin liittyy ruokaan eli juon lasillisen viiniä vain hyvässä seurassa ruuan kanssa.
No sun todistelu ja vasta argumentti toi just kivasti esiin millainen ihminen harrastaa noita ja sun vastauksen perusteella en haluaisi tavata sua joten todistit pointin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään molemmista, mutta jos ei halua matkustella niin käy lomat yksinäisiksi. Ja yksi lasi viiniä taas ruokajuomana ei kuulosta kyllä harrastukselta, vaan ajattelisin että joka sitä ihan harrastaa niin saattaapi olla aika snobi.
Höpö höpö, mulle ei vain määrällä ole merkitystä. Vain laadulla (enkä tarkoita hintaa, huom!)
No sitten jos sä siitä jotain kirjaa pidät tai keskustelet muiden kanssa niistä viineistä niin olisit mun makuun todennäköisesti liian erilainen. Älä siitä suutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Technomusiikki
Ja tähän perusteena se, että tuo musiikki on sietämätöntä ja sen tanssiminen näyttää pöljältä.
Teknoa tanssiessa voi käyttää luovuutta ja koko kehoa, rakastan sitä! Sen sijaan sinun kuuntelemaa suomi-iskelmää ei voi edes tanssia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Technomusiikki
Ja tähän perusteena se, että tuo musiikki on sietämätöntä ja sen tanssiminen näyttää pöljältä.
Teknoa tanssiessa voi käyttää luovuutta ja koko kehoa, rakastan sitä! Sen sijaan sinun kuuntelemaa suomi-iskelmää ei voi edes tanssia.
En kuuntele suomi-iskelmää enkä oikeastaan muutakaan musiikkia. Olisi kauheaa, jos joku soittaisi kotona tai autossa jatkuvalla syötöllä musiikkia, teknoa tai mitä tahansa muuta.
Pinkiponki. En ymmärrä pingiksen pelaajia. Eivät pysty tuottamaan naiselle orkkuja.
Metsästys ja moottoripyörät ainakin.
Miksi ihmiset täällä puolustelee näitä harrastuksiaan? :D Mitä hiton väliä sillä on, jos joku tuntematon palstalainen ei teoriassa huolisi sua kumppaniksi harrastuksesi/elämäntapasi takia?
Laitan vasuriin, jos toisen elämäntyyli, kiinnostuksenkohteet ja harrastukset ovat täysin erilaisia kuin omani. Ei ole kyse siitä, että ne olisivat turn off, mutta jos tuntuu, että mitään yhteistä ei ole, ja toinen ei vaikuta yhtään samanhenkiseltä kuin minä, niin silloin emme vaan olisi hyvä match.
Laitan vasemmalle ne, joiden harrastukset ovat pelkkää urheilua. Myös sijoittaminen, lemmikit (etenkin koira), kaukomatkat, kalastus, metsästys... ja jos toisella ei ole mitään kiinnostusta taidetta ja kulttuuria kohtaan. Mökkeily, matkustaminen ja ulkoilu ovat ok, mutta jos toinen kertoo etsivänsä nimenomaan seuraa näihin, silloin laitan vasuriin, koska en voi luvata, että jaksan osallistua.
Kilpa-autourheilu harrastus. Koska se vie aikaa ja kaikki rahat.
Vierailija kirjoitti:
Laitan vasuriin, jos toisen elämäntyyli, kiinnostuksenkohteet ja harrastukset ovat täysin erilaisia kuin omani. Ei ole kyse siitä, että ne olisivat turn off, mutta jos tuntuu, että mitään yhteistä ei ole, ja toinen ei vaikuta yhtään samanhenkiseltä kuin minä, niin silloin emme vaan olisi hyvä match.
Laitan vasemmalle ne, joiden harrastukset ovat pelkkää urheilua. Myös sijoittaminen, lemmikit (etenkin koira), kaukomatkat, kalastus, metsästys... ja jos toisella ei ole mitään kiinnostusta taidetta ja kulttuuria kohtaan. Mökkeily, matkustaminen ja ulkoilu ovat ok, mutta jos toinen kertoo etsivänsä nimenomaan seuraa näihin, silloin laitan vasuriin, koska en voi luvata, että jaksan osallistua.
Mulla myös tuo sijoittaminen ja ylenpalttinen tavoitteellisuus elämässä on sellaisia juttuja, jotka saa pyyhkäisemään vasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa mikä haiskahtaa somehuomion kerjäämiseltä, etenkin matkustelu. Matkustelu on sinänsä ok tietyissä rajoissa, mutta jos se on sitä että koko ajan ollaan puhelin kourassa kuvaamassa someen tai vahtaamassa tykkäyksiä ja kommentteja tai ollaan lavastamassa seuraavaa kuvauspaikkaa ja tilannetta, niin ei kiitos. Ex-vaimon kanssa ei voinut reissata missään tai käydä edes kotikaupungin ravintolassa syömässä ilman että se sa*tanan puhelin piti olla koko ajan esillä somettamista ja jakamista varten. Jos lähden reissuun jonkun ihmisen kanssa, en halua sinne hänen someseuraajiaan mukaan.
Kuvaaminen lomamatkoilla ei ole mikään someajan ilmiö. Nyt jo iäkkäät vanhempani matkustelivat 70-luvulla Euroopassa, ja kyllä hekin siellä valokuvasivat - joka matkalle on tehty oma valokuva-albumi. Nykyisin vaan valokuvaaminen on halvempaa, eli ihmiset voivat ottaa määrällisesti enemmän kuvia. En myöskään tajua, mikä tuossa somessa joitain häiritsee. Ainahan ihmiset ovat lomakuviaan esitelleet. Nykyisin se tapahtuu vain laittamalla kuvat someen, jolloin ne voivat katsoa ne, joita kiinnostaa, ja muut voivat ohittaa. Entisaikaan piti kohteliaana jaksaa katsoa se koko valokuva-albumi läpi. Entisaikaan matkoilta läheteltiin postikortteja, nyt kuvien jakaminen someen ajaa saman asian. Toki ymmärrän, että liika on liikaa, ja jos kahdenkeskinen illallinen muuttuu somekuvien ottamiseksi, niin tietysti se on vähän ärsyttävää - kyse kuitenkin pitäisi olla yhteisestä hetkestä ja sellaisille ei kaipaa yleisöä.
Moottoriurheilu, oli sitten ajaminen tai katselu; turhaa saastuttamista. Kaikki, mihin liittyy eläinrääkkäys. Muuta ei nyt tule mieleen, hyvä jos on harrastuksia.
No sinkkuja sinkkuja ja moni on ikisinkkuja liiallisten harrastutensa vuoksi. Ihan mies olen kyllä, kunhan kommentoin yleisellä tasolla. Jotkut eivät ymmärrä, että jos ei koskaan ole paikallaan niin ei pysty rakentamaan kovin syvällisiä ihmissuhteita.