Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderöijät, mitka harrastukset saavat vetämään profiilin vasuriin

Vierailija
09.01.2025 |

ja perustelut myös, miksi kyseinen harrastus on turn off sinulle

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä vielä koskaan tullut mieleen, että jokin harrastus voisi tappaa kiinnostukseni. Luonteenpiirre tai elämänasenne kylläkin, mutta ei harrastus.

Vierailija
62/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harrastuksilla väliä ole, itse sen määrää miten on toisen kanssa ja harrastukset ovat vain toissijaisia. Ensimmäisenä katsotaan pärstä, sitten ehkäpä sitä tekstiä ja pärstä miellyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa mikä haiskahtaa somehuomion kerjäämiseltä, etenkin matkustelu. Matkustelu on sinänsä ok tietyissä rajoissa, mutta jos se on sitä että koko ajan ollaan puhelin kourassa kuvaamassa someen tai vahtaamassa tykkäyksiä ja kommentteja tai ollaan lavastamassa seuraavaa kuvauspaikkaa ja tilannetta, niin ei kiitos. Ex-vaimon kanssa ei voinut reissata missään tai käydä edes kotikaupungin ravintolassa syömässä ilman että se sa*tanan puhelin piti olla koko ajan esillä somettamista ja jakamista varten. Jos lähden reissuun jonkun ihmisen kanssa, en halua sinne hänen someseuraajiaan mukaan.

Tämäpä juuri. Luulen että näille matkailua harrastaville tärkein asia siinä on saada hienot kuvat someen, tuskin ehtivät edes nauttimaan lomastaan, kun on niin kiire käydä  mahdollisimman monessa paikassa kuvauttamassa pärstäänsä.

Sometus ja matkailu ovat kaksi eri harrastusta, joita voi harrastaa myös erikseen. Itse matkailen paljon (junalla koska asuinpaikastani tämä on helppoa) ja otan tuhansia kuvia Ranskan linnoista, Firenzen renessanssitaiteesta tai vaikka Sveitsin vesiputouksista. Yksikään kuva ei päädy someen. Minulla ei ole tai ole koskaan ollut yhtäkään sosiaalisen median tiliä Linkediniä lukuunottamatta ja (jos joku ei tiedä) se on kuin CV netissä, eikä sinne laiteta kuin yksi pärstäkuva, ei todellakaan lomakuvia. Olen alle 40-vuotias, en kahdeksankymppinen, ja tuskin läheskään ainoa kaltaiseni. En tosin käytä myöskään Tinderiä ja minulla on jo yli vuosikymmenen ollut mies, joka lähtee ihan yhtä mielellään kiinnostaviin kohteisiin.

Kuitenkin jos etsisin rinnalleni puolisoa, välttäisin tekemästä liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä esimerkiksi siitä, että halu matkustaa tarkoittaisi sisällön väkertämistä someen. Toki silloin, jos itse on kotona/mökillä/tms. viihtyvää lajia, on viisasta jättää matkailusta pitävät väliin.

Vierailija
64/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki "viiniä ja matkustelua" naiset joutaa poistoon.

Miksi? Minä noissa pelottaa?

Jos maksan (lukuisat) matkani itse, ne eivät ole koskaan mihinkään rymykohteeseen tai turistirysään ja viiniharrastuskin liittyy ruokaan eli juon lasillisen viiniä vain hyvässä seurassa ruuan kanssa. 

Olisiko bisse, tatskat ja paikallinen sitten parempi vaihtoehto??

En ole tuo edellinen, mutta onhan tuo niin perusperusperus kuin olla voi. Sopii sellaiselle joka haluaa olla standardi ja keskiverto, sekä puuhailla standardeja ja keskivertoja asioita.

Tylsää.

Ja jokin keinotekoinen erityisyyden hakeminen on sitten jotenkin kiintoisaa?

Älähän nyt viitsi, aikuinen ihminen.

Vierailija
65/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpapyöräily tai hiihto. Ei kiitos mitään spandex pelleä. Metsästys ehkä myös. Tai ehkä hiihto on ok, jos ei ole noita laturaivoajia. 

Vierailija
66/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään! Ehkä se, ettei ole mitään harrastusta. Nämä ihmiset ovat tylsiä ja helposti tappavat aikaa vain ruutuja tuijotellen. Pidän ihmisistä, joilla on mielenkiinnonkohteita sekä myös omaa elämää. Jos harrastus ei ole itselleni mieluinen, niin ei mun siihen tarvitse osallistua. 

Vierailija
67/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpaulostaminen. Vaatii liikaa aikaa ja vaivaa.

Vierailija
68/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilautailu.

Vierailija
69/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoittaminen (ovat kokoomuslaisia) tai metallimusan kuuntelu, ravit, kaljottelu, lätkän fanitus (ovat persuja).

Vierailija
70/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltajuus on eräs pahimmista. YH-naiset yleensä laittavat oman lastensa edun sen edelle, että pitäisivät huolta miehen sexuaalisista tarpeista.

Vierailija
71/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purjehdus. Eräs lupaava tinder-mätsi kiirehti tapaamista, koska on viikon päästä lähdössä 6 viikoksi purjehtimaan. Miten tuollainen kuvittelee pystyvänsä mihinkään parisuhteeseen???

Vierailija
72/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoriurheilun harrastajat, yök.

Vierailija
73/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkustelu, viinit, padel🤮

Perusteletko tuo padelin

Lahjattoman luuserin versio tenniksestä ja mauton "menen muodin mukana", kun ei ole omia aivoja.

Vierailija
74/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Star Wars lelujen keräily. Ei enää ikinä sitä virhettä.

Jos listaisi joku tuhat oudoimman näköistä heppua, niin niillä on varmaan 98% juuri tämä!

Vierailija
75/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autojen tuunaus ja kruisailu.

Vierailija
76/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelu.

Selvä merkki, että nainen on inkkeli.

Vierailija
77/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purjehdus. Eräs lupaava tinder-mätsi kiirehti tapaamista, koska on viikon päästä lähdössä 6 viikoksi purjehtimaan. Miten tuollainen kuvittelee pystyvänsä mihinkään parisuhteeseen???

Huomaa olleensa liian pitkään palstalla, kun huomaa sanojen juttujen toistuvan. Tämä on selvästi ollut aika traumaattinen kokemus. 

Vierailija
78/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, jos harrastuksia on piiiitkä lista, pahimmillaan emoijeina. Missä välissä sitä ehtii deittailla, jos tyyppi harrastaa juoksua, hiihtoa, laskettelua, golffia, varjoliitoa ja vuorikiipeilyä

Ei missään, parisuhteen ylläpitämisestä puhumattakaan ja siksi ovatkin sinkkuja.

Eiköhän kaikki siellä Tinderissä ole sinkkuja? Ilmeisesti olet niitä naisia, joille ei sitten sinkkumies kelpaa, kun sinkkuudella on aina syynsä. 

Vierailija
79/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle pahin turn off on liika puhelimen tuijottelu, sitä ei vain yleensä mainita "harrastuksena", mutta huomaahan sen vaikka siitä, jos on otettu paljon selffieitä.

Vierailija
80/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä istuminen. Kyllä pakarat täytyy olla kondiksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän