Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderöijät, mitka harrastukset saavat vetämään profiilin vasuriin

Vierailija
09.01.2025 |

ja perustelut myös, miksi kyseinen harrastus on turn off sinulle

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bofferointi tai ylipäätään sellainen pehmomiekkailutaistelu. Jää sellainen fiilis ettei kunto riitä oikeaan urheiluun. 

Vierailija
22/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki "viiniä ja matkustelua" naiset joutaa poistoon.

Miksi? Minä noissa pelottaa?

Jos maksan (lukuisat) matkani itse, ne eivät ole koskaan mihinkään rymykohteeseen tai turistirysään ja viiniharrastuskin liittyy ruokaan eli juon lasillisen viiniä vain hyvässä seurassa ruuan kanssa. 

Olisiko bisse, tatskat ja paikallinen sitten parempi vaihtoehto??

Koska nuo kuvastaa miten kyseinen henkilö on kuin persoonallisuudenpoistoaineella käsitelty.  Saa tykätä juoda lasin viiniä, mutta jossei itsestään parempaa kerrottavaa keksi niin aika mielikuvituksetonta on elämä. Toki voihan se Teneriffan loma olla koko elämän kohokohta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videopelit. Ei ole aikuisten miesten hommaa mun mielestä

Vierailija
24/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vaan yliluonnollinen hörhöily: astrologia, uskonto jne.jne.

Turn off koska ei perustu mihinkään, eikä ole totta -> harrastajalla täytyy olla loogisen ajattelun rajoitteita.

Oletko koskaan tutustunut Isaac Newtonin harrastuksiin?

Iisakki oli ihan päästänsä sekaisin ja kuoli neitsyenä. Kieltämättä nero silti.

Vierailija
25/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Golf.

Maailman rasittavin ihmisryhmä, vain 1 keskustelunaihe mikä ei kiinnosta ketään

Hassua. En ole koskaan tavannut golffaria, joka puhuisi vain tai edes enimmäkseen golfista. 

Vierailija
26/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vaan yliluonnollinen hörhöily: astrologia, uskonto jne.jne.

Turn off koska ei perustu mihinkään, eikä ole totta -> harrastajalla täytyy olla loogisen ajattelun rajoitteita.

Oletko koskaan tutustunut Isaac Newtonin harrastuksiin?

Iisakki oli ihan päästänsä sekaisin ja kuoli neitsyenä. Kieltämättä nero silti.

Et kuitenkaan ymmärrä, että loogisuus ei sulje pois esoteerisia harrastuksia?

Vierailija
27/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa Japaniin liittyvä, oli sitten animea tai kieli tai sinne matkustelua. Lähes takuuvarma inkkelin merkki.

Mikä tahansa alkoholin nauttiminen harrastuksen varjolla. Alkoholistit ei kiinnosta tippaakaan (sic).

Todella extremeharrastukset ainakin jos niitä on monta. Itse käyn kävelyllä ja museoissa, ei oltaisi Yhteensopivia. 

En tiedä onko nämä nyt niinkään harrastuksia, mutta kaikki hihhulointi, ml uskonnot ja new age touhut, mindfulness, manifestointi yms höpöhöpö. 

Tämä on inkkeli on nyt feministien lempihokema. Samoin kuin tämä Japani- pakkomielteestä kärsivä palstahullu. 

Vierailija
28/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos maksan (lukuisat) matkani itse, ne eivät ole koskaan mihinkään rymykohteeseen tai turistirysään ja viiniharrastuskin liittyy ruokaan eli juon lasillisen viiniä vain hyvässä seurassa ruuan kanssa. 

Se matkustelu tarkoittaa näillä naisilla aina sitä, että joka vatun seuraava loma tai muu vapaa-aika pitäisi trävellätä siellä sun täällä. Kallistakin on. Minä olen mielummin lomalla mökillä, kuin reissaan jossain indokiinassa tai muualla hevonkuusessa.

Tämä ei tietenkään tarkoita, etteikö lomamatkoja voisi tai saisi tehdä...Siten kuten normaalit ihmiset tekevät.

Vierailija
29/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienon soitto, pianon soitto kyllä käy.

Vierailija
30/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, jos harrastuksia on piiiitkä lista, pahimmillaan emoijeina. Missä välissä sitä ehtii deittailla, jos tyyppi harrastaa juoksua, hiihtoa, laskettelua, golffia, varjoliitoa ja vuorikiipeilyä

Palstamammoilla on hauska vaatimus, että sinkkumiehillä ei saisi olla harrastuksia, koska kalenteri pitäisi pitää tyhjänä deittailua varten, vaikkei deittailisia. Toiseksi ilmeisesti nämä mammat eivät itse harrasta sitten mitään, kun mikään harrastus ei voi myöskään olla yhteistä aikaa. 

Tämmöiset tylsimykset toki voiki pyyhkiä vasemmalle. Sinä alkaa omakin perse levitä, kun suklaan mussutus sohvalla on ainoa asia, joka suvaitaan. 

Vierailija
31/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko fetissit harrastus? Joku bondage pissa-kakka leikki ei oikein sytytä. Ei kiitos.

Älä ole noin ennakkoluuloinen. Kyllä se kiihottaa kun joku vääntää tortut sinun suuhun.

Vierailija
32/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin golfin pelaaminen ja yltiöpäinen matkustusinnostus (50 maata koluttuna ja seuraava reissu jo suunnitteilla)

Vierailija
33/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat

Vierailija
34/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa mikä haiskahtaa somehuomion kerjäämiseltä, etenkin matkustelu. Matkustelu on sinänsä ok tietyissä rajoissa, mutta jos se on sitä että koko ajan ollaan puhelin kourassa kuvaamassa someen tai vahtaamassa tykkäyksiä ja kommentteja tai ollaan lavastamassa seuraavaa kuvauspaikkaa ja tilannetta, niin ei kiitos. Ex-vaimon kanssa ei voinut reissata missään tai käydä edes kotikaupungin ravintolassa syömässä ilman että se sa*tanan puhelin piti olla koko ajan esillä somettamista ja jakamista varten. Jos lähden reissuun jonkun ihmisen kanssa, en halua sinne hänen someseuraajiaan mukaan.

Vierailija
35/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska nuo kuvastaa miten kyseinen henkilö on kuin persoonallisuudenpoistoaineella käsitelty.  Saa tykätä juoda lasin viiniä, mutta jossei itsestään parempaa kerrottavaa keksi niin aika mielikuvituksetonta on elämä. Toki voihan se Teneriffan loma olla koko elämän kohokohta.

Ai, mulle nuo ovat vain osa elämää, nautinnollisia toki. Varmasti kertoisin muutakin mutta sen verran vie reissaaminen (2. koti ulkomailla) aikaa elämästäni etten viitsisi tuhlata sitä kenenkään himatuikun kanssa. Hyvä vaan jos rajaa matkustamista inhoavat heti pois. Ja toisaalta pidän viineistä enemmän kuin muista ruokajuomista joten sekin on kiva jakaa asiaa ymmärtävän kanssa. Joku Karjalaa tai Heinekenia lipittävä olisi turn off minulle. 

Mainitsin kyllä edellä etten reissaa turistikohteissa, Teneriffa on sellainen

Persoonallisuuttakaan nuo ei sulje pois, sitä kyllä löytyy ihan riittävästi kuten koulutusta, pitkää uraa ja muita harrastuksiakin:)

Vierailija
36/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa mikä haiskahtaa somehuomion kerjäämiseltä, etenkin matkustelu. Matkustelu on sinänsä ok tietyissä rajoissa, mutta jos se on sitä että koko ajan ollaan puhelin kourassa kuvaamassa someen tai vahtaamassa tykkäyksiä ja kommentteja tai ollaan lavastamassa seuraavaa kuvauspaikkaa ja tilannetta, niin ei kiitos. Ex-vaimon kanssa ei voinut reissata missään tai käydä edes kotikaupungin ravintolassa syömässä ilman että se sa*tanan puhelin piti olla koko ajan esillä somettamista ja jakamista varten. Jos lähden reissuun jonkun ihmisen kanssa, en halua sinne hänen someseuraajiaan mukaan.

Tämäpä juuri. Luulen että näille matkailua harrastaville tärkein asia siinä on saada hienot kuvat someen, tuskin ehtivät edes nauttimaan lomastaan, kun on niin kiire käydä  mahdollisimman monessa paikassa kuvauttamassa pärstäänsä.

Vierailija
37/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa Japaniin liittyvä, oli sitten animea tai kieli tai sinne matkustelua. Lähes takuuvarma inkkelin merkki.

Mikä tahansa alkoholin nauttiminen harrastuksen varjolla. Alkoholistit ei kiinnosta tippaakaan (sic).

Todella extremeharrastukset ainakin jos niitä on monta. Itse käyn kävelyllä ja museoissa, ei oltaisi Yhteensopivia. 

En tiedä onko nämä nyt niinkään harrastuksia, mutta kaikki hihhulointi, ml uskonnot ja new age touhut, mindfulness, manifestointi yms höpöhöpö. 

Väärin käytetty (sic) merkintä.

Vierailija
38/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki harrastukset, mihin some liittyy tavalla tai toisella.

Vierailija
39/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä juuri. Luulen että näille matkailua harrastaville tärkein asia siinä on saada hienot kuvat someen, tuskin ehtivät edes nauttimaan lomastaan, kun on niin kiire käydä  mahdollisimman monessa paikassa kuvauttamassa pärstäänsä.

Juuri tulin 2 vkon reissusta. 

Tasan 1 kuvan latasin facen taustakuvaksi vaikka maisemakuvia otinkin ehkä 100 itseäni varten

Vierailija
40/115 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet.

Matkailu.

Viini.

Pelaaminen (konsoli/tietokone/yms)

Kuntosali.

Tatuoinnit /lävärit.

Sometus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi