Hajuste.fi? Onko joku tilannut joskus tuolta mitään? Saapuuko perille?
Tyttäreni pyysi tilaamaan tuolta yhtä hajuvettä näytteenä, onko kukaan tilannut tuolta että onko luotettava?
Kommentit (10)
Joo on tilattu varmaan just se Kayali? Tuli muutamassa päivässä perille lasisessa näytepullossa. Voi siis luottaa. 👍
On turvallista tilata paketti saapui eilen. Näppärät pullot ja fiksu idea. Jatkoon!
Tätä firmaa en tunne mutta jos haluat varmasti saada mitä haluat, niin tilaa befrsh.com. Suomalainen yritys, josta olen tilannut näytekokoisia tuoksuja useamman kerran.
Valikoima on kivan erilainen ja muutamalla kympillä saa jo useamman, jos valitsee 2 ml normaalin näytekoon. Kokoja on kuitenkin useampi,joista valita.
Itse oon tilannut useamman kerran Hajuste.fi:stä ja oon saanut paketit aina nopeesti yleensä 23 arkipäivässä. Ja niillä on myös -10 % alennus palaaville asiakkaille, mikä on ollut kiva bonus.
Hintataso on ainakin omien tilausteni kohdalla ollut usein vähän edullisempi kuin Befrshillä usein 10-20% edullisempi per tuote. Molemmat on suomalaisia firmoja ja toimineet hyvin, mutta oon itse tykännyt ehkä just vähän enemmän Hajuste.fi:stä, kun valikoima on vähän erilainen ja asiakaspalvelu ollut tosi ystävällistä silloin kun oon jotain kysynyt, + toimitus ollut tosi nopee kun vähän pienempi yritys.
Mut joo, molemmat hyviä riippuu varmaan siitä mitä etsii
Itse oon tilannut useamman kerran Hajuste.fi:stä ja oon saanut paketit aina nopeesti yleensä 23 arkipäivässä. Ja niillä on myös -10 % alennus palaaville asiakkaille, mikä o
Korjaus tohon 🤣 meinasin 2-3 arkipäivässä, ei 23 arkipäivässä.
Lykkyä tykö nuoren yrittäjän firmalle!
Joo sama kokemus täällä, Hajuste.fi toimi tosi hyvin. Tilasin pari eri näytettä testiin ja tuli parissa päivässä, hyvin pakattuna. Ihan huippua että näitä saa nyt Suomestakin, ei tarvii enää tilata ulkomailta sokkona. Suosittelen kyllä 👍
Sain eilen paketin Hajuste.fistä, ja kaikki meni just niin kuin pitikin.
Tilasin muutaman tuoksunäytteen testiin ja ne tuli siististi pakattuina kolmessa arkipäivässä. Lasipullot vaikuttaa laadukkailta eikä ollut mitään vuotoja tai muita ongelmia.
Voin siis sanoa omasta kokemuksesta, että kyllä voi luottaa! :)
On ainaki suomalainen Y-Tunnus ja rekisteröity kaupparekisteriin. Jos kuumottaa ni tilaa PayPalilla, sillä voit riitauttaa jos pakettia ei näy