Mitä mieltä laihduttajan päivän ruoista? Paino 96kg ja pituus 170cm
-Aamupalalla 2 siivua ruisleipää, kalkkunaa, kasviksia, 2 kuppia kahvia, kananmuna
-Lounaaksi kaurapuuro raejuustolla, vettä
-Välipalaksi omena
-Päivälliseksi kanaa, riisiä, wokkikasviksia, vettä
-Iltapalaksi kananmuna, raejuustoa, kasviksia ja siivu ruisleipää, teetä
Miltä vaikuttaa?
Kommentit (59)
Koetko, että tuo on se ruokavalio jolla pystyt olemaan ns hautaan asti?
Treenaa viel 5x viikossa kunnolla, niin saat tulokset paljon nopeammin ja poltat rasvaa, etkä vaan tiputa painoa. Siten saat oikeasti terveen ja hyvän näköisen kropan ja mielen.
Vaikka tästäkin joku jokinorsu varmasti pillastuu.
Vierailija kirjoitti:
Jos sä pidät ton pitkään ja lisäät siihen liikuntaa, käyt vaikka kävelyillä ja ihan vähän lisäät jotain pientä hölkkää pikkuhiljaa siihen niin kyllä sä laihdut sen mä voin lupaa sulle
Kannattaa tosiaa muistaa se että kyllä sä saat syödä, mut syöt nimenomaan just tollee normaalia puhdasta ruokaa
<3
Tarkoitus on päästä salille ja kävelylenkeille jossain kohtaa. Olen ollut liikuntakiellossa useamman kuukauden viime vuonna
t.ap
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta normaalilta ruokailulta tuo minusta vaikuttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
noin dieetit on aina vähän niin ja näin. jaksaa hetken ja sitten romahtaa tai lisäsyöminen hiipii huomaamatta hiljalleen. ja kun on mennyt muutama vuosi tota tajuaa: miksi en vain vähentänyt esim.viidennestä sen hetkisestä määrästä? ja se karmaseva ajatus: missä olisinkaan jos olisin ollut järkevä ja opetellut syömään itselle RIITTÄVÄSTI
Ei tää minusta ole dieetti. Ihan tavallista kotiruokaa tuossa on.
t.ap
On dieetti, koska on tarkasti määritelty. Opi syömään ja juomaan ja elämään oikein sulle sopivasti
Hyvältä vaikuttaa ap! Kyllä luulis laihtuvan. Eihän tuossa paljoa kaloreita ole. Mutta olen huomannut itellä, että voi vaatia liikuntaakin laihdutus. Myös laihiksella tällä hetkellä ja aika minimissä ruoat. Silti tuloksia ei paljon ole tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
noin dieetit on aina vähän niin ja näin. jaksaa hetken ja sitten romahtaa tai lisäsyöminen hiipii huomaamatta hiljalleen. ja kun on mennyt muutama vuosi tota tajuaa: miksi en vain vähentänyt esim.viidennestä sen hetkisestä määrästä? ja se karmaseva ajatus: missä olisinkaan jos olisin ollut järkevä ja opetellut syömään itselle RIITTÄVÄSTI
t.ap
On dieetti, koska on tarkasti määritelty. Opi syömään ja juomaan ja elämään oikein sulle sopivasti
Estääkö jokin tässä sen?
Vierailija kirjoitti:
Treenaa viel 5x viikossa kunnolla, niin saat tulokset paljon nopeammin ja poltat rasvaa, etkä vaan tiputa painoa. Siten saat oikeasti terveen ja hyvän näköisen kropan ja mielen.
Vaikka tästäkin joku jokinorsu varmasti pillastuu.
Treenasin 5x viikossa vielä toissa vuonna, nyt haaveilen edes 3-4 kerrasta viikossa
t.ap
Lihoisin pitkässä juoksussa jos söisin noin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.ap
Estääkö jokin tässä sen?
Ei välttämättä. Elämän kokemus vaan varoittaa tuollaisesta.
t:15 v tarpomista ja tulos saavutettu yksinkertaisella vähentämisellä
Et kerro mitään annoskoosta. Voit esimerkiksi syödä hirveät määrät riisiä ja lihoa. Vähentäisin hiilareita.
Mä syön koko ajan tuollaisia määriä, ei toi ole mikään dieetti sinänsä. Voi olla tietty iso muutos aplle. Mä olen 50+ niin ruoansulatus hidastunut, olen normaalipainon ylärajalla noilla syömisillä. En edes syö puuroa tai mitään kalkkunaleikkeitä. Paljonko ne syö, jotka luulee, että tolla sairastuu?
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä meininki, jos puuro pitää sulla nälkää. Mulle se aiheuttaa kahta hirveemmän nälän.
Minulle tuossa olisi myös liikaa höttöhiirareita. Kalkkunaan? Paistettuna fileenä vai leikkeleenä?
+ hyvien rasvojen puute
Näyttää hyvältä, juuri samanlaisella olen pudottanut jo 10 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, päivälliseksi kanaa, riisiä, wokkikasviksia, vettä... loppuelämän?
Vierailija kirjoitti:
tulosta tulee jos jatkat noin tarpeeksi kauan
No ei varmasti tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, päivälliseksi kanaa, riisiä, wokkikasviksia, vettä... loppuelämän?
Riisin voi vaihtaa välillä pastaan, perunaan, kvinoaan. Kanan paistijauhelihaan, kalaan, äyriäisiin. Wokkivihannekset salaattiin jne.
Muuhun kantaa ottamatta, paljonko sulla on tarkoitus pudottaa painoa?
Jättäisin nuo viljatuotteet, eli leivän ja puuron kokonaan pois. Proteiinia ja vihanneksia sekä hedelmiä tilalle.
Proteiinia sun pitäis syödä reilusti yli 100 g/vrk. Parhaita proteiinin lähteitä on naudan liha ja liha yleensäkin, lohi sekä kananmuna.
Hyvää rasvaa pitäisi saada noin 60 g/vrk. Parhaita rasvan lähteitä on oliiviöljy, lohi, kananmuna, avokado ja pähkinät.
Ei kuitenkaan maapähkinä, kun se ei ole oikeasti pähkinä, vaan herneensukuinen kasvi.
Jos leipää kuitenkin välttämättä haluat syödä, niin käytä levitteenä voita, älä missään tapauksessa margariinia. Älä muutenkään syö mitään missä on rypsi- tai rapsiöljyä, sillä ne ovat erittäin epäterveellisiä.
Joten, extra-neitsyt oliiviöljystä valmistat salaatinkastikkeet yms. ja muutenkin käytät ruoanvalmistuksessa oliiviöljyä + voita + kermaa.
Tarkoitus on kyllä just löytää se kultainen keskitie ja juhlat kuuluu elämään.
t.ap