Tarvitseeko työkavereille kertoa irtisanoutumisesta?
Eli otsikko.
Pomolle olen ilmoittanut mutta hän ei työskentele meidän pisteessä ja hänen kauttaan tieto tuskin edes menee irtisanomisajalla mun työkavereille.
Oon siis työporukassa kiusattu ja ihan ulkopuolinen niin siksi ei tekisi mieli edes sanoa tästä kenellekään. Eihän se oo mun velvollisuus mitenkään?
Kommentit (26)
ja hänen kauttaan tieto tuskin edes menee irtisanomisajalla mun työkavereille. 😂😂😂
Eihän se oo mun velvollisuus mitenkään? 😂😂😂
Voi vttu että voi ihminen olla tyhmä!
Vierailija kirjoitti:
Monesti irtisanoutuneen tehtävänä on briiffata keskeneräiset ym ajankohtaiset asiat seuraajalleen, silloin asia yleensä tulee ilmi itsestään.
Tätä minäkin ihmettelin miten monet pystyy lähtemään salaa kun kyllähän se kysymyksiä herättää kun se seuraaja pyörii mukana.
Kertoisin vain jos olisin hyvissä väleissä työkavereiden kanssa, jotta osaavat varautua tulevaan sählinkiin. Sitä syntyy aina kun porukkaan tulee uusi.
Ilkeille työkavereille sanoisin varmaan vikana päivänä suoraan että lähdin koska täällä on niin huono työilmapiiri.
Vierailija kirjoitti:
Monesti irtisanoutuneen tehtävänä on briiffata keskeneräiset ym ajankohtaiset asiat seuraajalleen, silloin asia yleensä tulee ilmi itsestään.
Ei ole mitään taetta että uusi ehditään palkata ennen irtisanomisajan päättymistä. Rekrytointi kestää.
Ei tarvitse. Alkavat vain tenttaamaan kuka nyt tekee työsi ja spekuloimaan kaikella typerällä. En ainakaan itse kertoisi jos lähtisin nykyisestä työstäni, on esihenkilön tehtävä kertoa asia muille tai jättää kertomatta.