Oletko joutunut/ollut poliisien kanssa...
Kommentit (20)
En muuta kuin alle 20 vuotiaana kerran juoppoputkassa.
Olen monta kertaa. Viimeksi tulivat kaksi konstaapelia tunnistamaan kun hain passia.
Puhallutuksissa ja kerran peurakolarin yhteydessä. Ei koskaan mitään huonoa kokemusta.
Yritin viime vkl baarissa, mutta ei se minua halunnut. Väitti olevansa"varattu". Joo niin varmaan.
Ne vie Ratakadun kellariin ja antaa pamppua jalkapohjiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen monta kertaa. Viimeksi tulivat kaksi konstaapelia tunnistamaan kun hain passia.
Ainakaan meidän poliisilaitoksella passivirkailijat eivät ole poliiseja.
Vuosi sitte uusin passin ja oli pakko käydä näyttään poliisille sormea.
Kyllä useasti nuoruudessa ja lopulta linnakeikka..vapauteen sen jälkeen en ole joutunut tekemisiin poliisien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan meidän poliisilaitoksella passivirkailijat eivät ole poliiseja.
Ei kun se virkailija kutsui ensin toisia ja lopulta kaikki kolme kutsuivat pari poliisia sanomaan että "kyllä se on se" ja lähtivät kahville.
Tein netissä rikosilmoituksen Tori-huijarista. Muutama viikko myöhemmin asiaa tutkiva poliisi soitti minulle ja ystävällisesti kyseli lisätietoja. Samasta huijarista oli tehty useita rikosilmoituksia.
nuorena tuli näiden kanssa väännettyä.. en sano että se oikei o, mut niin vaan tuli tehtyä ;) Kerran tulivat porukalla ja nimis mies mukana.. sanoin vallessmannille että voin hänet viskata patjalle mutta noita passi poliiseja en kattele minne ne lentää.. se oli sitä aikaase.
mutta nyt kaikki hyvin. Valtio maksoi velat.. tuli akordi niin ku loiril, vaikka en näytellu ookaan..
Jouluna meen illanistujaisiin poliisin kotiin. On nimittäin poliisia suvussa.
Juu, olin heidän "juotto vasikkanaan" melko pitkän ajan. Lopetin, kun heidän olisi pitänyt rekisteröidä kaikki kalvinsa.
Kerran vuosia sitten olin lapsen kanssa nukkumassa kun poliisi hakkasi oveen.
Seinänaapurina asuva harhainen dementikkovanhus oli tehnyt hälytyksen, meillä oli kuulemma hurjat bileet menossa. (Meillä ei biletetty koskaan, yh-äiti pienen lapsen kanssa.)
Sama mummo oli soittanut poliisille meiltä kuuluvasta metelistä sillä aikaa kun olimme viikon ulkomailla.
Viimeksi kävin avaamassa heille rapun oven, kun heidät soittanut ei itse pystynyt sitä tekemään. Myöhemmin tuli ambulanssikin paikalle, mitähän lie tapahtunut.
Kouluaikainen kiusaamiseni johti poliisitapaukseen. En tämän enempää halua kertoa tapauksestani.
En juurikaan. Mieheni on poliisivankilassa töissä, siis poliisiasemalla, ollut jo neljännesvuosisadan, enkä ole koskaan käynyt putkassa, en tiedä minkälaista mieheni työpaikalla on.
Olen nuorena. Olen tuomittu entinen väkivaltarikollinen ja entinen lapsinäpistelijä.
Tapasin nuorena yhden n. ikäiseni poliisin vapaalla puistossa. Pyysi minut liittymään seuraan. Ihan ok tyyppi, mutta jutut oli kyllä vähän epäpoliisimaisia...
Aina kun näen appiukkoani, hän on poliisi.