Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millasesta seksistä pidät?

Vierailija
08.01.2025 |

Seksi

@

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Railakkaasta perseseksistä!

Vierailija
2/11 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellästä, nautiskelevasta, hitaasta ja leikisästä seksistä. Naiset ovat usein aluksi liian hätäisiä ja rajuja, mutta huomaavat pian, että suuren kalun kanssa maltti on valttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että minua kirnutaan pitkään ja rajusti valtavalla kalulla ja mielellään mustalla ja jos saan vielä valita asennon, niin takaapäin ja vielä niin, että vedetään hiuksistani ja läpsitään kädellä pakaroitani.

N.24v

Vierailija
4/11 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spontaanista.

Vierailija
5/11 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koolla ei väliä. Muuta ku mielummin keskiverto tai pienempi kun iso. Tykkään takaa ja ison kanssa se tuntuu joskus ikävältä. Välillä hitaita syviä työntöjä välillä kunnolla kiihkeästi ja silloin voi vähä läpsiä peppua ja kerätä pitkät hiukset käteen. 

Vierailija
6/11 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään eniten intohimoisesta mut kuitenkin aika hitaasta ja nautiskelevasta seksistä. Et ei oo kiire minnekään, etenkään sinne huipulle. Ylipäätään se kumppanin halun aistiminen on kaikkein kuuminta eli parasta seksiä on silloin kun haluttaa oikein kovaa. Ja sehän on noidankehä kun toisen halu kiihottaa itseä lisää ja se taas kiihottaa toista lisää jne. Mulle hyvässä seksissä hyväillään käsin ja suulla, pussaillaan, heitetään ehkä muutamat kommentit miten ihanalta toinen tuntuu, miten upea kyr pä on tai miten kovaa haluaa laueta mun sisään tms. Yhdyntää hitaasti ja välillä nopeampaa tahtia, vähintään parissa eri asennossa ja ehkä välissä vähän suuseksiä. Ääniä saa kuulua, eihän niitä pidättämäänkään pysty. Ai että kun alkaa panettaa tällaisen kirjoittaminen! N34 

Vierailija
7/11 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali nussiminen on tosi tyydyttävää!

Vierailija
8/11 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin mistä?

Vierailija
9/11 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sido minut, ota minut" seksistä 😍

N36