Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni tuomitsee eroni

Vierailija
08.01.2025 |

Olen tehnyt vaikean päätöksen. Otin avioeron. Olimme yhdessä monia vuosia. Viimeiset kolme vuotta olen ollut todella onneton. Ystäväni alkoi ladella syitä miksi minun pitäisi jäädä suhteeseen. Syy oli Mm. Se, että olen saavuttanut monia unelmiani. Pitäisikö minun nyt sittenkin jäädä vain siksi, että mun on paha olla. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Jumalan, papin ja seurakunnan edessä on luvattu että kunnes kuolema erottaa niin silloin ei erota!

Huvittava olet🤭

Vierailija
22/28 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä sitten odotit ystävältäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi minun tuttuni erosi suomalaisesta miehestä, lastensa isästä, koska oli kehitellyt romanssin Alaniassa yhden hotellissa työskentelevä miehen kanssa. Kaikille muille oli selvää, että sillä turkkilaismiehellä oli useita naisia ja kyseessä oli vain hyötysuhde.

Kyllä teki mieli aukoa päätään, mutta pidin sitten mölyt mahassa.

Vierailija
24/28 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi ystävä, joka on elänyt jo vuosia mielestäni kulissisuhteessa/todella huonossa suhteessa. Viisi lasta, raha-asiat jakautuu todella epäreilusti, mies saa tehdä koko ajan mitä haluaa, mutta naisella ei ole omaa aikaa lainkaan. Nyt neljä vuotta ollut onneton ja alkanut puhumaan erosta. Mies on sanonut hänelle, että hän ei halua erota. En ole sanonut mitä ystäväni pitäisi tehdä, koska minä en asiaa päätä.

Lapset tietysti mietityttää. Olen itsekin eroperheestä ja muistan, että joskus se oli lapsena asia, joka erotti minut muista. Luokallani ei ollut ala-asteella ketään muuta, jonka vanhemmat olisi eronnut. 

Vierailija
25/28 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanontakin kuuluu: "erossa huomaa, ketkä ovat oikeita ystäviä". 

Jos "ystäväsi" on tuota mieltä, niin ei kyllä ole oikeasti sinun ystävä. 

Vierailija
26/28 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että ystävä sanoi sen mitä ajattelee perusteluineen. Minua on aina ärsyttänyt se, että pitäisi sanoa vain kohteliaisuussyistä siten, mitä toinen haluaa kuulla, vaikka olisi eri mieltä. Pointsit kaverille rehellisyydestä ja suoraselkäisyydestä.

Eri mieltä saa tietenkin olla, mutta oikea ystävä välittää toisen hyvinvoinnista ja onnellisuudesta. 

Vierailija
27/28 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ymmärsin, että ap on se Alanayan nainen. Voisitko ap avata tätä kuviota hieman.

Vierailija
28/28 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ystävä hän ei sitten ole

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi