Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä ajattelisit, jos mies sanoisi ensimmäisillä treffeillä "akka se tässä tosiaan ois hakusessa"?

Vierailija
08.01.2025 |

Olisiko ihan kiva toteamus, vai se kuuluisa turn off? Mulle meinaan nainen sanoi tässä vastikään ekoilla treffeillä, että "Joo, ukko se tässä tosiaan ois hakusessa".

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kas kun ei omaa koppeloa 

Oi, mä olisin mielelläni jonkun komeen sällin oma pikku koppelo 😄

Vierailija
22/32 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy sanaa akka. Noita-akka on jopa parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt niin paha ole.

Vierailija
24/32 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kas kun ei omaa koppeloa 

Olisin myyty!

Vierailija
25/32 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se on, ei kaikki osaa pyöritellä sanottavaansa niin hienostuneesti. Rehti suomalainen, antaisin jatkomahdollisuuden. 

Vierailija
26/32 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku maatiaisjuntti mies.. hell no

Vierailija
27/32 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että! Mä niin arvostan tuollaista rehellistä puhetta. Varsinkin nykyaikana kun monet on ties millä motiivein liikkeellä ja epävarmoja omista toiveistaan.

Sama juttu! Ja vielä kun pidetään ovea auki tai ojennetaan takki päälle. Moni nainen sanoo inhoavansa noita huomionosoituksia. Mutta mä tykkään! Tunnen itseni naiseksi, kun miespuolinen käyttäytyy noin. Ei tarvitse mitään limaisia iskulauseita, vaan noita huomioonottavia eleitä. Ja sanon aina kohteliaasti kiitos ja hymyilen.

Exä oli täysin juntti. Meni ovesta aina ekana eikä pitänyt edes silloin kädellään  ovea auki kun tulin perässä. Nauroi vain jos jäin oven väliin. Oli vähän sellainen s*vinisti jonka mielestä naiselle ei voi antaa hyvää mieltä...

Vierailija
28/32 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti sanottu. Ketään ei saa akotella, ukotella tai ämmitellä ja äijitellä. 

En tykkäisi yhtään. Olen nainen. 

Vierailija
29/32 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä toi on omalla tavallaan hauska lause, jos se sanotaan pilke silmäkulmassa. Ja eikös Pohjanmaalla akka ja vaimo ole sama asia?

Ei kaikesta kannata vetää hernettä nenään. 

Voisi tuo siis ehkä toimia Pohjanmaalla, tai jos toinenkin osapuoli ymmärtää mitä se Pohjanmaalla tarkoittaa. Tai jos on tarkoitus karsia tosikot pois. 

Pohjanmaalla ensin haukutaan ja sitten hakataan. Myös puukko löytyy takataskusta.

Vierailija
30/32 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osallistuisin haastattelemalla. Kysyisin mm, että minkälaisia ominaisuuksia tällä akalla olisi hyvä olla.

Tämä. Mihin tarkoitukseen tämä akka on tarkoitus saada? Minkälaisenä hän haaveilee tulevaisuuden olevan? Oikeaa vastausta tähän ei ole koska jokainen arvottaa elämänsä omiin spekseihin eli joku toivoo elämänkumppania aamuteelle ja iltalenkille kun taas joku toinen työssäkäyvää supernaista joka toimii päällikköasemassa muhkealla liksalla ja hoitaa pullantuoksuisen kodin kolmine lapsineen eikä miehen tarvii olla kuin sukujuhlissa todistetusti läsnä.

Ja mielestäni emäntä on mitä suurin kirosana. Tai muija. Samanarvoisia sanoja. Olen nainen.

Vierailija
31/32 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lluultavasti menisi jatkoon. Moukkamainen puhetapa. En tiedä Pohjanmaasta, mutta moukkamaista Etelä-Suomessa. Akottelu, eukottelu, ämmättely, muijittelu. Ei. 

Varmaan tällä miehellä lisääkin samaa tyyliä normaalipuheessa..... 

"Akka pitäis saada hommattua" tämä lause on tulkinnallisesti sellainen, että heti tulee mieleen, niin mihin? Ihan kuin imurin ostosta puhuttaisiin. Kysyisin lisää mieheltä ja varmasti paljastuisi mihin sitä akkaa nyt tarvitaan. Ettei vaan tulisi puhetyylin perusteella "No rättiväen hommiin, eukolla eukon paikka, ja tiskit odottaa keittiössä." 

Sitten hetken päästä. "No vitsi se oli. Aattelin akkaa kun entinen muija lähti, niin uutta sais tulla alle jo." 

Että näin, esimerkiksi. Ja se olisi morjensta, ei osu se mitä haetaan, oikeen synkkaan.

Vierailija
32/32 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme