Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähdet tähdet 2025

Vierailija
08.01.2025 |

Mitä mieltä kattauksesta? On aika mielenkiintoinen. Kiva, kun taas alkaa.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010946501.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Tähdet, tähdet - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1979)

Vierailija
1401/1979 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Onko Sonja tippunut? Missä jaksossa?

Vierailija
1402/1979 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökä on paras! Todella hyvä ja ainut kenestä tykkään👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/1979 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, eipä tarvii tätäkään katsoo enää. Sonjan pudotus viimeinen niitti. Mutta Fati saa jatkaa. Kertokaa, mikä siinä on niin mahtavaa ja viihdyttävää?? 

Menes nyt vaan "Fathi-fani" jatkamaan sitä aloittamaasi ketjua Fathin solvaamiseksi. Itse kun kommentoi omia kommenttejaan - niin kuin sinä - sitähän voi kuvitella olevansa kovinkin suosittu kommentaattori.

Fathi sitä ja Fathi tätä - yhyyyyyyyyyyyyy, uliuliuli, yhyyyyyyyyyyyyyyy, äitiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!

Vierailija
1404/1979 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, eipä tarvii tätäkään katsoo enää. Sonjan pudotus viimeinen niitti. Mutta Fati saa jatkaa. Kertokaa, mikä siinä on niin mahtavaa ja viihdyttävää?? 

Eihän sulle kannata mitään  kertoa, kun itse jo totesit, että sulla ei ole ymmärrystä.  Muistakin olla katsomatta seuraavaa ohjelmaa!

Kiitos etukäteen!

Vierailija
1405/1979 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Sonja tippunut vaan Emmi Salokoski.

Vierailija
1406/1979 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fathi on symppis kaveri, mutta porukan heikoin laulaja.

Vierailija
1407/1979 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Sonja tippunut vaan Emmi Salokoski.

Sonja tippui Emman jälkeen Kesähitit-jaksossa. Fathi ei ollut edes putoamisvaarassa.

Vierailija
1408/1979 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kun muistettiin maailman lapsia.

Jotta maailman lapset tähtiä katsella saa...

Sonjalla oli kyynelet melkein silmissä, silti lauloi hienosti ja koskettavasti, minä en olisi kyennyt, vaan olisin alkanut itkemään liikutuksesta. Varsinkin Myrskyluodon Maija, koska meriaihe ja menetys historian varrella hänellä.

Sydämestäni toivon, että Sonja voittaa.

Kaikki taiteilijat kyllä rohkeita ovat olleet. Kiitokset, kiitokset, kiitokset.

Vierailija
1409/1979 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fathilla hienot hiukset ja kampaus laitettu, hyvin sopi hänelle!

Uskaltaisikos leikata parran pois? Kasvaa se sitten takaisinkin jos tarvitsee.

Vierailija
1410/1979 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma Salokoski: Perusvahva esitys. Eikö "Fix you" oikein sopinut äitienpäivä-/hyväntekeväisyysteemaan kun putosi

Mikko Töyssy: Lähestulkoon jo korvasi jälleen kerran menettämämme oopperajakson. Ihme ettei kaikkien suosikki

Fathi Ahmed: Uusin 'laulunvälttelykeinonsa' puoliraplausuntainen Egotrippi mutta oli paljon "Mombasaa" parempi

Yamajako: Jotenkin isoihin ikivihreisiin alkaa jopa 'väsyä' hänen kohdallaan. Mistä sitten kertookaan

Nina Tapio: Hyvin monipuoliset äänenkäyttökyvyt, kun Kurkelastakin selviää. Jotain on tehnyt Taikapeilin jälkeenkin

Sonja Lumme: Hyvin taidokas esitys, mutta kappale on aika lailla tämän(-kin) laulukisan pakkopullaa.

Chike Ohanwe: Illan teemaan sopivin biisi sillä varauksella, etten ymmärtänyt Mikon kappaleen sanoja

Vierailija
1411/1979 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonja Lumme on vakuuttavan varma ja taitava. Jotkut voivat laulaa silloin tällöin paremmin, mutta Sonjalle ei satu ohivetoja.

Mut kun se on niin tylsä. Maalin kuivumisen seuraaminenkin on railakkaampaa. Yhtä tylsä on Nina tapiokin. molemmat on tekninsesti varmaan kisan parhaat laulajat mutta niin kliinisiä. Taustakuorolaulajia jotka usein onkin parempia laulajia kuin varsinaiset artistit mutta siihen on syy miksi niistä ei koskaan tullut tähteä. Vähän niinkun Diandra. Puuttuu kiinnostavuus.

Vierailija
1412/1979 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on itsekkyys huipussaan, kun muut laulaa maailman lapsille, fati laulaa äidilleen. 

Vierailija
1413/1979 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin yhden klipin tän ahmedin standupia ja hänhän pahin rasse on. Oli niin piiloagressiivista sontaa.

samaa katsoin ja höl möt suomalaiset vielä taoutti

Vierailija
1414/1979 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin yhden klipin tän ahmedin standupia ja hänhän pahin rasse on. Oli niin piiloagressiivista sontaa.

samaa katsoin ja höl möt suomalaiset vielä taoutti

Sinä se vaan jaksat... 😴

Vierailija
1415/1979 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menes nyt vaan "Fathi-fani" jatkamaan sitä aloittamaasi ketjua Fathin solvaamiseksi. Itse kun kommentoi omia kommenttejaan - niin kuin sinä - sitähän voi kuvitella olevansa kovinkin suosittu kommentaattori.

Fathi sitä ja Fathi tätä - yhyyyyyyyyyyyyy, uliuliuli, yhyyyyyyyyyyyyyyy, äitiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!

Onko tuollainenkin ketju tehty?  Ihan hirveätä miten nykyään otetaan joku ihminen, joka ei tiettävästi ole tehnyt kenellekään mitään pahaa, ajojahdin kohteeksi ja sitä sitten porukalla lyödään, kuin vierasta sikaa. 

Miten ihmiset on näin kamalia. 

Mä ymmärrän kyllä, että ihmisillä, jotka noin tekee on tosi paha olla omassa elämässään, mutta vois sen vihan purkaa johonkin muuhun, kuin ihan viattomaan kanssakulkijaan? Ihan sairasta.

Vierailija
1416/1979 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsetko tulla äänestää kun parhaat tippuu. Yleisö ei ainakaan piittaa tuomareiden puheista.

Vierailija
1417/1979 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fathi on symppis kaveri, mutta porukan heikoin laulaja.

Aivan, ja tässhän kai onkin kyse siitä, kuka on paras esiintyjä tai jotakin muuta vastaavaa. Monta kertaa on todettu, että vaikka ihminen olisi kuinka taitava laulaja, hän ei pärjää, jos se joku puuttuu, eikä laulaja herätä kuulijassa mitään tunteita.

Joku Saara Aalto on tästä hyvä esimerkki.  Ja tonen joka varmaan on taitava laulaja on vaikka tuo Niina Tapio, mutta , kun ei sytytä eikä herätä tunteita niin ei. 

Fathi ei todellakaan ole paras laulaja, sen varmaan myöntää kaikki, mutta hän hetättää tunteita(näköjään molempiin suuntiin) ja on useamman mielestä symppis ja saa ihmiset puolelleen. 

Jokainen suosittu esiintyjä/laulaja herättää myös niitä  vihan tunteita aina jossaki ihmisessä.  Jos et herätä tunteita, ei kukaan vaivaudu edes vihaamaan, mutta et myöskään menesty.

Vierailija
1418/1979 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sulle kannata mitään  kertoa, kun itse jo totesit, että sulla ei ole ymmärrystä.  Muistakin olla katsomatta seuraavaa ohjelmaa!

Kiitos etukäteen!

Heh...ekan kerran meikäläinen kommentoi koko ohjelmaa. Taisi mennä nyt kuti väärään maaliin. Silti olen samaa mieltä. Itse tykkään että ns Tähdet osaavat myös laulaa. Ja se on minun mielipide. 

Vierailija
1419/1979 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonjan ura on alkanut 80-luvulla, joten pitää osata laulaakin, kun on monta vuotta harjoitellut.

Vierailija
1420/1979 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos etukäteen!

Heh...ekan kerran meikäläinen kommentoi koko ohjelmaa. Taisi mennä nyt kuti väärään maaliin. Silti olen samaa mieltä. Itse tykkään että ns Tähdet osaavat myös laulaa. Ja se on minun mielipide. 

Voithan sä täällä kirjoitella mitä lystäät, mutta sulla nyt vaan ei ole äänioikeutta.

Ja koeta nyt ymmärtää, että kyse ei ole tässä ohjelmassa ainoastaan laulutaidosta. Enemmän on kyse mm.  viihdyttämisestä, esiintymistaidosta, muuntautumiskyvystä = kokonaisuudesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän