Tähdet tähdet 2025
Mitä mieltä kattauksesta? On aika mielenkiintoinen. Kiva, kun taas alkaa.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010946501.html
 Katso lähetysajat : Tähdet, tähdet - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1979)
Äitienpäiväjakson parhaat
1. Nina
2. Sonja
3. Töyssy
Sonja ylivoimaisesti paras laulaja tässä kisassa. Fathin jatkaminen on vitsi.
Sonja Lumme on taitava ja hyvä, mutta se jokin puuttuu. Vetää ammattitaidolla kyllä. Joillekin se riittää, tietysti pitäisikin, mutta kun se tunne jotenkin vaan puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Sonja Lumme on taitava ja hyvä, mutta se jokin puuttuu. Vetää ammattitaidolla kyllä. Joillekin se riittää, tietysti pitäisikin, mutta kun se tunne jotenkin vaan puuttuu.
Taitaa olla kehäraakki. Olen menneinä vuosikymmeninä kyllästynyt häneen niin täysin, että en nytkään jaksa katsoa esityksiään.
VAI LAULUMIEHIÄ LAULOI MOMPASAN JA ELVIS ROKIN NUOTIN VIERESTÄ EN OLLUT TUNNISTAA OLEN LAULUIHMISIÄ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla kehäraakki. Olen menneinä vuosikymmeninä kyllästynyt häneen niin täysin, että en nytkään jaksa katsoa esityksiään.
Hän on jotekin kliininen.
ei osaa laulaa nuotin vierestä meni
Siis fati ihan kauhee eihän se osaa edes räpätä laulaa väärin ja on olevinaan
Sonja Lumme kisan paras, mutta totta kai hänet tiputetaan.
(tiedän seuraavan jakson tapahtymat).
Nelosen ohjelmissa on aina voittaja järjestetty etukäteen.
Näin kävi mm. viimeisimmässä BigBrotherissa, jossa voittaja oli Nelosen oma työntekijä.
Aika uskomatonta.
Fatih saisi voittaa koko kisan.
Vierailija kirjoitti:
Äitienpäiväjakson parhaat
1. Nina
2. Sonja
3. Töyssy
Sonja ylivoimaisesti paras laulaja tässä kisassa. Fathin jatkaminen on vitsi.
Se vitsi olet ihan sinä itse! 😝
Vierailija kirjoitti:
Sama pätee Diandraan ja Saara Aaltoon.
Onko Diandra julkaissut yhtäkään levyä? Sopii kirkkokonsertteihin jouluna ja taustalaulajaksi. Yksin ei jaksa kiinnostaa, karisma puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama pätee Diandraan ja Saara Aaltoon.
Onko Diandra julkaissut yhtäkään levyä? Sopii kirkkokonsertteihin jouluna ja taustalaulajaksi. Yksin ei jaksa kiinnostaa, karisma puuttuu.
Olen täysin samaa mieltä tuosta niin Saarasta kuin Diandrasta. Taitavaa laulamista joo, mut jotain persoonallista jää paitsi. Diandra jumiutunut, vaatteineen, ilmeineen, liikkeineen sinne Idols (? Oliko tuo kisa) lavalle. Nuori tyttö oli silloin, kun tuli julkisuuteen, mutta siitä suora siirto tanttamaisuuteen. Ja Saaralle sama tapahtunut. Lisäksi heidän laulaminen on mielestäni sellaista kovaa kailottamista. Mutta kuunneltavan voi onneksi ihan itse valita.
Kuka tippuu ruutu + jaksossa? Siis Sonja Lumpeen jälkeen.
Töyssy voittaa ja Fathi tulee toiseksi.
Kyllä tuo fatin valopesu on naurettavaa ja jopa törkeää. Jopa oopperatuomarikin julistaa, ettei laulutaidolla ole väliä, kun niin me vaan tykätään ja esitys oli kuin vessanpöntöltä.
Fathi on kyl ainoa joka on saanut edes vähän kritiikkiä tuomareilta. Sekin on annettu hyväntahtoisesti. Muita on vaan kehuttu.
Vierailija kirjoitti:
Fathi on kyl ainoa joka on saanut edes vähän kritiikkiä tuomareilta. Sekin on annettu hyväntahtoisesti. Muita on vaan kehuttu.
Fatin kritiikki on ollut lässytystä, kun sä oot niin mahtava- tyyliin.
Jonka herkkyyden Yasmine pilasi täysin järkyttävällä rääkymisellään.