Nosh konkurssiin/yrityssaneeraukseen
Suomenlaisten vaatemerkkien vaikeudet jatkuvat. Nyt vuorossa Nosh: https://yle.fi/a/74-20135524?utm_source=social-media-share&utm_medium=s…
Jatkuvat alennusmyynnit ja palautusten hidas käsittely kertoivatkin, että näin tulee käymään.
Kommentit (104)
Joulukuun alkupuolella palautin tuotteen. Kyselin hyvitystä tammikuun puolivälissä, eivät ole vastanneet nyt viiteen viikkoon. Tänään laitoin uutta sähköpostia. En suosittele tilaamaan JOS et ole täysin varma, että pidät tuotteen. Palautus ei ole toiminut oman kokemukseni mukaan puoleen vuoteen, vaan olen joutunut aina kysymään asiasta ja saanut vasta sitten asiat eteenpäin jopa kuukausien viiveellä.
Uudempia kokemuksia kenelläkään? Miten homma tällä hetkellä toimii?
Nosh ei tainnut saada muistiota siitä, ettei vastuullisuus ole naikkosten keskuudessa kovinkaan "in", vaan Temut, Sheinit yms Kiinan krääsä, on.
Palautin Noshille joulukuun alussa tuotteita ja sen jälkeen olen sähköpostitse kysellyt palautusten ja hyvitysten perään tammikuussa, kun mitään ei alkanut kuulua. Nyt helmikuussa tuli vastaus että palautus on tullut, mutta kysyivät kuitenkin että mitä oikein olin palauttanut ja antoivat 10€ hyvityskoodin tulevia ostoksia varten. Koodi on voimassa 3 kk eikä voi yhdistellä oikein mihinkään, joten kauheasti ei huvita ostaa mitään kun yli satasen edestä palautin housuja (joiden kokotaulukon mukaan olisi pitänyt olla omaa kokoa kun mittanauhalla itseäni mittailin, mutta olivatkin ihan tolkuttoman paljon isompia). Mahtaako olla enää edes toivoa että rahat palautuisivat🙄 Vähän ihmettelen kanssa että onko tuo nyt jatkamassa vai lopettamassa toimintaansa, kun kuitenkin tuputtavat mainosta ja alekoodia sähköpostiin