Oon vieläkin ihan tööt joulun ja uuden vuoden jäljiltä
Onko muita? Tuntu että arki takkuaa, karse aivosumu ja masentaa. Jouluiset sosiaalisoinnit ja sukulaisten tölväisyt jäivät taas mielen pörrään.
Vali vali. Mutta miten tämä on mahdollista? siinä joulua ennen oli kyllä karsea kiire ainakin viikon pari ja sitten piti juosta tukka putkella sukuloimassa. Uutena vuotena olin selvinpäin, mutta valvoin johonki kolmeen. Muutamat vittuilut ja muistutukset siitä millainen luuseri minä ja mieheni olemme ovat painaneet mieltäni, vaikka tiedän että nämä isän kommentit pitäisi jättää omaan arvoonsa.
Onko muita pyhistä väsyneitä?
Kommentit (7)
Ite vietin koko tämän ajan yksin kämpillä katsoen teeveetä.
Väsymys on vaikka en tehnyt jouluna oikein mitään. Jotain tarttis tehdä mutta ei jaksa. Ei huvita.
Täytyy varmaan itekkin katsoa ens jouluna vaa telkkaria, ni ei tarttis stressata nii perkeleesti.
Ja ränni ei jääny päälle, koska en juonut alkoholia joulun aikaan.
Ihan ihme väsymystä tänä vuonna. Ei helevetti, ei ole vanhaksi tulemista ja sukuloinnit täytyy varmaan lopettaa oman mielenterveyden vuoksi.
Ap
Tänä jouluna itselläni oli työlästä joulun laittaminen kotiin, koristelu ym, En jaksanut edes leipoa. Nyt sitten loppiaiselta tuntui yhtä työläältä purkaa joulujutut pois. Siihen meni kaksi päivää. Joten väsyin kaikkeen, vaikka kuitenkin ylipäätään tykkään joulusta.
Joo, itselläni on,hirveä väsymys ja aivosumu ja masennus, ei jaksaisi tehdä mitään.