Lähetin deittimiehelle vähäpukeisen kuvan
Hän katsoi sen, mutta ei kommentoinut mitään!? Mitä hittoa.
Kommentit (83)
Onpa täällä siveää porukkaa. Olen ilahduttanut useampaakin tapailemaani miestä vähäpukeisilla kuvilla. Kaikki ovatkin ilahtuneet, joskin mulla on mitä esitellä eli kroppa kuosissa. JOS joku ei olisi kommentoinut mitään/laittanut vaihtaria, olisin kyllä ihmeissäni minäkin. Ei niitä kuvia kuitenkaan sellaiselle olisi tullut laitettua jonka kanssa ei olisi jutut jo menneet vähintään vihjaileviksi.
Vierailija kirjoitti:
Miesnäkökulma. Hän varmaan miettii kuinkahan monelle muulle olet lähettänyt vastaavan kuvan ennen häntä.
Parisuhteen sisällä ymmärrän kuvien lähettelyn puolin ja toisin. Deitille en.
Toinen miesnäkökulma; nainen ei vaan ole tarpeeksi hyvän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Miks joku mies ei tykkäis tuollaisesta kuvasta😄... Ei ole ketään joka ei haluis tuota kuvaa jos nainen on hyvännäköinen
Ja naiset alapeukuttaa lol
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä siveää porukkaa. Olen ilahduttanut useampaakin tapailemaani miestä vähäpukeisilla kuvilla. Kaikki ovatkin ilahtuneet, joskin mulla on mitä esitellä eli kroppa kuosissa. JOS joku ei olisi kommentoinut mitään/laittanut vaihtaria, olisin kyllä ihmeissäni minäkin. Ei niitä kuvia kuitenkaan sellaiselle olisi tullut laitettua jonka kanssa ei olisi jutut jo menneet vähintään vihjaileviksi.
Ei kyse ole mistään siveydestä vaan normaalista käytöksestä. Nakukuvia ei jaella ympäri maailmaa.
Postaa kuva tänne AP niin runkkaan sille ja linkitän lopputuloksen tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse ole mistään siveydestä vaan normaalista käytöksestä. Nakukuvia ei jaella ympäri maailmaa.
Ympäri maailmaa?
Ap
mä olen usein lähettänyt tissikuvia ja aina saanut ilahtuneen vastaanoton.
Vierailija kirjoitti:
mä olen usein lähettänyt tissikuvia ja aina saanut ilahtuneen vastaanoton.
Mans boobs on kova juttu tänä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ympäri maailmaa?
Ap
Niin.
valkkaa viellä muita vaihtoehtoja
Jos nainen on hyvännäköinen mies haluaa ja ottaa ilolla vastaan sen kuvan . Näin se varmasti menee.
Tuhma, taidat olla oikea kappelinpimu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähetit?
Halusin ilahduttaa.
Ap
Eli hait huomiota.
Ei ole.
Ap