Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällaisia karuja kohtaloita tulee lisäntymään

Vierailija
08.01.2025 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c014ac53-7bfd-4fe5-86a5-9293250f8535

Isot herrat vie välistä mutta kansa kiinnostaa vaa yksittäsen tallaajan tuet jota halutaan pois. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen ihmisen itse tekemät valinnat lisääntymisestä, parisuhteesta ja asuinmuodosta eivät ole koko yhteiskunnan vastuu ja ongelma.

2/9 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kaltaisessa poikkeuksellisen kylmässä maassa lämmityksen ei todellakaan kuuluisi maksaa kovin paljon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisen ihmisen itse tekemät valinnat lisääntymisestä, parisuhteesta ja asuinmuodosta eivät ole koko yhteiskunnan vastuu ja ongelma.

Ja tässä tapauksessa myös rikoksien tekemisestä

Vierailija
4/9 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä sitten ole juuri kansallisvaltiolla virkaa jos edes omista heikoimmistamme ei pidetä huolta. Perskokkareet kun tuhoavat mieltä vailla suomalaisen kulttuurikentänkin niin mimnun puolestani voidaan vaikka heti perustaa EU:n liittovaltio tai liittyä suoraan Usaan.

Vierailija
5/9 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina tällaisia kovia ja kylmiä kommentteja? Eli ihmisen tehtävä on vain palvella sähköosakkeiden omistajat? 

Vierailija
6/9 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä sitten ole juuri kansallisvaltiolla virkaa jos edes omista heikoimmistamme ei pidetä huolta. Perskokkareet kun tuhoavat mieltä vailla suomalaisen kulttuurikentänkin niin mimnun puolestani voidaan vaikka heti perustaa EU:n liittovaltio tai liittyä suoraan Usaan.

Vammaiset, vaikeasti sairaat, vanhukset ja lapset ovat niitä joista on pidettävä yhteisvastuullisesti huolta. Huolenpitoa ei tarvitse työikäinen ja -kykyinen omakotitalon omistaja joka paskoo oman parisuhteensa ja päättää alkaa tekemään rikoksia.

Vierailija
7/9 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kavaltanut joltain vasemmisto-järjestöltä. He nyt täälläkin huokailee kuinka ihana tarina ja niin oikein kavallettu.

Vierailija
8/9 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa täytyy lämmittää asuntoja, käyttää talvirenkaita ynnä muuta. Voisihan tuohon EU tukea pyytää. Olosuhteet kun on melko erilaiset verrattuna etelä ja keskieurooppaan. Kylmä ilma vaatii energiaa, ei täällä millään heinillä pysy hengissä.

Vierailija
9/9 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ja pahempaa on tulossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme