Petolliset kausi 3 Official - keväällä 2025 Nelosella
Osallistujia ja tarkempaa aloitusajankohtaa ei ole vielä julkistettu. Ketä toivotte tai veikkaatte osallistujiksi?
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1737)
Tulin vaan kommentoimaan, että heti alkajaisiksi Mandimailta kaksi typerää päätöstä. Mikä älynväläys tarkistaa sellaisen henkilön petollisuus, josta sitten toteaa et "mä tiesin tän", hohhoijaa.
Viimeisen jakson päätähti on Mandimai, joka on Suomen petollisten historian ylivoimaisesti tyhmin ja höynäytettävin pelaaja! Hauska nähdä reaktionsa, kun totuus valkenee.
Mandimai on jo autuaasti unohtanut Saaran perinnön. Hupsista!
Parasta olisi jos Tiina äänestäisi Mandimaita
Vierailija kirjoitti:
Mä en varmaan Tiinana pystyis. 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en varmaan Tiinana pystyis. 😬
Minä pystyisin. En ymmärrä miten noi sekoittaa tuolla pelin ja oikeat suhteet.
Saara tyri koska sillä meni ihan yli. Jos olisi toiminut viisaasti ja pysynyt nahoissaan niin olisi voinut saada uskolliset voittamaan.
olipas huono kausi.. wau petolliset voitti huoh.. lopputuloksen jo tiesi zzz... milloin taviskausi?
Vierailija kirjoitti:
Saara tyri koska sillä meni ihan yli. Jos olisi toiminut viisaasti ja pysynyt nahoissaan niin olisi voinut saada uskolliset voittamaan.
Saarastahan ihan loisti lopussa uskollisuus ja se miten asiat on. En tajua miten joku voi olla näkemättä sitä!?
Vierailija kirjoitti:
Mandimai jumaloi Tiinaa, vaikka Saara olisi miten asiat esittänyt, ei Mandimai olisi ymmärtänyt.
Mä niin toivon että Mandimai äänestetään pois nyt.
En vain sitten mitenkään voi käsittää,miksei Janne vienyt pottia yksin. Miksi hän kaiken hienojen muuvien jälkeen äänestää ME?
Tuota mysteeriä mietin varmaankin loppuikäni. Jannen olisi pitänyt ryöstää koko potti ja nauraa päälle!!!
Vierailija kirjoitti:
Mä en jotenkin tykkää tuosta Aleksanterista. On jotenkin ylimielinen ja kaunaisen oloinen petollisia kohtaan.
Muistan kun Aleksanteri breikkasi ja oli tosi leuhka ja itseään täynnä. Jostain syystä on nyt muuttanut ulkonäköään ja imagoaankin vaatimattomaan suuntaan, mutta silti on muistikuvissa hänen aiemmat haastattelut. Toivon, että tämä uusi imago ole feikkiä.
Aleksanterihan on ihana
Hyvä kausi oli! Jännitti ihan loppuun asti!
Mandi oli tyhmä. Ei tuollaisessa pelissä kannata luottaa noin sokeasti kehenkään.
Pelin heikkous on siinä että parhaat uskolliset pudotetaan ekana. Häiritsevää.