Petolliset kausi 3 Official - keväällä 2025 Nelosella
Osallistujia ja tarkempaa aloitusajankohtaa ei ole vielä julkistettu. Ketä toivotte tai veikkaatte osallistujiksi?
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1737)
Well done Saara ja Aleksanteri.Voitte kävellä pää pystyssä👸
Mandimai, oletko kuullut lausetta "trust no one"🤡🤡🤡
Olen pahoillani🥹
Vierailija kirjoitti:
Kausi ratkes siihen, kun Mandimai käytti 2 ääntä Saaraan eikä Janneen, mitä Saara ja Aleksanteri yritti vimmatusti.
Petolliset vai Heikoin lenkki?
Kuviona kaikki toimii petollisilla. Tiina loi "luottamuksen" Mandiin, Janne pelasi ja Marjo oli jotenkin salakavalasti lempeän petollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Aleksanteria, kun tajus, että tässä taidetaan olla petollisten kanssa pöydässä ja lähtö tulee.
Aleksanteri tajusi että se mitä Saara sanoi petollisten kolmikosta piti paikkansa.
Saaran "valaistuminen" oli parhaita hetkiä tällä kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en jotenkin tykkää tuosta Aleksanterista. On jotenkin ylimielinen ja kaunaisen oloinen petollisia kohtaan.
Muistan kun Aleksanteri breikkasi ja oli tosi leuhka ja itseään täynnä. Jostain syystä on nyt muuttanut ulkonäköään ja imagoaankin vaatimattomaan suuntaan, mutta silti on muistikuvissa hänen aiemmat haastattelut. Toivon, että tämä uusi imago ole feikkiä.
Aleksanterihan on ihana
Tosi symppis.
Aivan ihana💋
Huippu kausi! Janne, teit tästä kaudesta parhaan, onnea sulle!
Taisi olla porukka vähän väsynyttä kun eivät tajunneet edes pyöreässä pöydässä ettei mandilla mitään tikaria ole. Aiemmin näytti pelinappuloilla miten äänestykset menee ja koko ajan pelasi siinä yhdellä äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Kausi ratkes siihen, kun Mandimai käytti 2 ääntä Saaraan eikä Janneen, mitä Saara ja Aleksanteri yritti vimmatusti.
Mandi pilasi uskollisten pelin. Ei mitään tajua mistään. Sitten kun kerrottiin kuka on petollinen, silloin muka on kauan miettinyt Marjon olevan petollinen. Raivostutti Mandin jutut.
Ha haa! Jostain syystä tämä oli eka kausi, jolloin toivoin petollisten voittoa. Ihan tällaiseen jackpottiin en sentään uskonut.
Loppujen lopuksi kaikki petolliset kantoivat hyvin kortensa kekoon. Janne oli aluksi aivot, mutta lopussa Tiina oli voiton takuunainen. Marjo taas käytännössä pudotti Saulin ja piti itsensä pitkään epäilysten ulkopuolella.
Hieno kausi, vaikeaa oli peli. En olisi uskonut, että Janne pystyy pitämään itsensä pelissä loppuun asti, mutta niin vaan pystyi ja sai lopussa apua Tiinalta.
Petollisilla liian suuri ylivoima koko kauden ajan. Blaah. Joku lopputwisti olisi ollut paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Huippu kausi! Janne, teit tästä kaudesta parhaan, onnea sulle!
Janne hienosti liikuttuen lähetti terveiset Jannelle sinne jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vain sitten mitenkään voi käsittää,miksei Janne vienyt pottia yksin. Miksi hän kaiken hienojen muuvien jälkeen äänestää ME?
Tuota mysteeriä mietin varmaankin loppuikäni. Jannen olisi pitänyt ryöstää koko potti ja nauraa päälle!!!
Ymmärsitköhän nyt ihan oikein... Mistä Janne olisi voinut tietää äänestääkö Marjo ja Tiina me vai minä. Jos olisi tiennyt niin tottakai olisi ottanut potin yksin.
En usko. Olisi jättänyt itsestään tympeän olon. Ja kyllä mieluummin valitsee rehdin herrasmiehen jälkimaun kuin muutaman tonnin enemmän.
Janne oli ylivoimaisesti kaikkien aikojen paras kisaaja Suomen Petollisissa, Petolliset UK Harryn tasoa! Myös Tiina ja Marjo pelasivat hienosti vikassa jaksossa. Ansaittu voitto.
Eikös se Amelie ollut pelin toinen blondi joka teki tosi tyhmästi alkaessaan heti alussa petollisena tiputtaa toista petollista.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ois ollut kutkuttavampi loppu jos Janne ois vielä vienyt koko potin itselleen. Ois ny pelannut loppuun asti Petollista.
Olin varma, että lapussa lukee minä. Itse olisin kirjoittanut juu minä, hävettää oikein tunnustaa.
Marjo sanoi pyöreässä pöydässä Mandille, että mietin kenen nukke sinä olet? Saatoin kuulla väärin, mutta ihan kuin Mandi olis vastannut, että en ole kenenkään nuppi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Aleksanteria, kun tajus, että tässä taidetaan olla petollisten kanssa pöydässä ja lähtö tulee.
Aleksanteri tajusi että se mitä Saara sanoi petollisten kolmikosta piti paikkansa.
Saaran "valaistuminen" oli parhaita hetkiä tällä kaudella.
Tulee mieleen että tuotanto vuosi hänelle tämän "valaistumisen". En voi uskoa että keksi itse tätä, mitä esitti. Vaitiolovelvollisuus tottakai ja miksi vuotaa tietoa kun häntä pidetään nyt nerona.
Luulen että tuotanto halusi lopusta hiukan vauhdikkaamman, Mandimai kuitenkin oli niin jääräpäinen että äänesti itsepintaisesti Saaran pois ja näin pilasi koko lopun.
Mun mielestä hauskaa on että poikani sanoi jo kaksi viikkoa sitten että Marjo voittaa tämän muiden kanssa. ;D
Miten joku voi olla noin pihalla koko pelistä, niin kun Mandi oli. Ei varmaan vieläkään tajua mitään.
Ymmärsitköhän nyt ihan oikein... Mistä Janne olisi voinut tietää äänestääkö Marjo ja Tiina me vai minä. Jos olisi tiennyt niin tottakai olisi ottanut potin yksin.