Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petolliset kausi 3 Official - keväällä 2025 Nelosella

Vierailija
08.01.2025 |

Osallistujia ja tarkempaa aloitusajankohtaa ei ole vielä julkistettu. Ketä toivotte tai veikkaatte osallistujiksi?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1736)

Vierailija
721/1736 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Saara! :)

Vierailija
722/1736 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kotisohvalta on helppo arvostella uskollisia. Vaikeaa on peli. Mitäpä jos tehtäisiin sellainen versio, ettei katsojillekaan paljastettaisi petollisia, kuinkahan moni menisi metsään. Vaikea toteuttaa, mutta kannattaisi kokeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1736 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa kuunnella ton Tiinan narisevaa ääntä ja pillittämistä.. huoh. Matti on oikeasti rehellinen ihminen. Semmoinen vaikutus on hänestä jäänyt. 

No uskollisena on varmaan helpompi antaa itsestään katsojille rehellinen vaikutelma :D

En epäile hetkeäkään, etteikö hillityn ja rauhallisen oloinen Matti olisi ollut hyvä myös petollisena. Mun mielestä on vähän naivia, miten ihmiset tekee syvempiä johtopäätöksiä jonkun rehellisyydestä yhden pelin perusteella. Jokaisella meistä on kyky valehdella, eikä kukaan ihminen ole 100 % rehellinen, ei aina edes itselleen. 

Niin.Jokainen meistä valehtelee usea mman kerran pääivässä,etenkin itselleen ja minä varmaan eniten,mutta en pysty olemaan tässä pelissä kuin uskollisten puolella,ihan sama kuinka symppis petollinen on.Itseasiassa Jone on ainut jonka toivoin voittavan sillä uskoin hänen lahjoittavan rahat Ukrainaan💛💙

Vaikka tiedän tämän peliksi ja leikiksi en pysty katsomaan enää Efter Nio Jannen vuoksi🤢 ja sympatiani Tiinaa kohtaan ovat haihtuneet.Sitä kolmatta petollista en tunnista yhtään.Kuka lie?

Nyt toivon totisesti että uskolliset ottavat taas potin,kuten viime kerralla🥰

UK:n viimeisen Petollisten voittaja oli mielestäni ällöttävä,enkä toivo hänelle hyvää.Kävi sääliksi se nuori tyttö jota Harry vei kuin litran mittaa.

Vierailija
724/1736 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, kotisohvalta on helppo arvostella uskollisia. Vaikeaa on peli. Mitäpä jos tehtäisiin sellainen versio, ettei katsojillekaan paljastettaisi petollisia, kuinkahan moni menisi metsään. Vaikea toteuttaa, mutta kannattaisi kokeilla.

Ehdota sellaista versiota,olis mielenkiintoinen🤜🤛 👏

Vierailija
725/1736 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on intuitio että Marjo voittaa joko yksin tai jonkun kanssa.

Vierailija
726/1736 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ensi kaudella on mukana yksikin Janne, voimme olettaa hänen olevan petollinen. Porkka/Puhakka/Grönroos.

😂🤣😂🤣🤫

Vierailija
727/1736 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö,sinulla on varma tieto!

Vierailija
728/1736 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jonkun kanssa"?Sulla taitaa olla varma tieto että Marjo voitti joko Tiinan tai Jannen kanssa, koska vain petolliset vie koko potin jos yksikin heistä on jäljellä.Jos Janne tai Tiina äänestetään pois Marjo voittaa jomman kumman kanssa koko potin,jos taas molemmat äänestetään ulos Marjo vie yksin potin. Toivottavasti eivät karkoita seuraavaksi Saaraa,koska silloin mitä todennäköisimmin ainakin yksi petollinen jää loppuun🤬ja vie potin.Janne Puhakkahan yritti sitä mutta naiset oivalsivat viime hetkellä juonensa.

Tällä kertaa Mandimai on aivan kuin se UK:n sinisilmä, joka luotti vain ovelaan Harryn ja äänesti toisen uskollisen pois viime metreillä ja koko potti jäi petolliselle Harrylle🤢🤮

Vierailija
729/1736 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa kuunnella ton Tiinan narisevaa ääntä ja pillittämistä.. huoh. Matti on oikeasti rehellinen ihminen. Semmoinen vaikutus on hänestä jäänyt. 

No uskollisena on varmaan helpompi antaa itsestään katsojille rehellinen vaikutelma :D

En epäile hetkeäkään, etteikö hillityn ja rauhallisen oloinen Matti olisi ollut hyvä myös petollisena. Mun mielestä on vähän naivia, miten ihmiset tekee syvempiä johtopäätöksiä jonkun rehellisyydestä yhden pelin perusteella. Jokaisella meistä on kyky valehdella, eikä kukaan ihminen ole 100 % rehellinen, ei aina edes itselleen. 

Niin.Jokainen meistä valehtelee usea mman kerran pääivässä,etenkin itselleen ja minä varmaan eniten,mutta en pysty olemaan tässä pelissä kuin uskollisten puolella,ihan sama kuinka symppis petollinen on.Itseasiassa Jo

Tarkoitin siis että Jone on ollut ainut PETOLLINEN jolle olen toivonut voittoa,koska tiedän hänen avustavan Ukrainaa monin tavoin.

Vierailija
730/1736 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne is HOT 💥💣

Vierailija
731/1736 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janne is HOT 💥💣

Noinko se siippa pyysi kirjoittamaan? Vai onko se make teilläpäin? Ja härmäläisille tiedoksi että make ei ole se naapurin Make vaan vaikka esim puoliso. Noitten naapuri on Stigu ja naapurin rouva Kerstin ( lausuvat tsärstin)

Vierailija
732/1736 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä käy niin, että Tiina ja Mandimai on viimeisinä pöydässä,ja sitten Mandimai saa elämänsä pettymyksen. 

Vierailija
733/1736 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyll  pas ka sarja, tyrkkyjen kokoontumisajo

Vierailija
734/1736 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä käy niin, että Tiina ja Mandimai on viimeisinä pöydässä,ja sitten Mandimai saa elämänsä pettymyksen. 

Jotenkin näen, että Marjo on siinä pöydässä myös.

Vierailija
735/1736 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas uskon, että Tiina vie yksin

Vierailija
736/1736 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin näen, että Marjo on siinä pöydässä myös.

Siis tiedät.Aina joku vuotaa...aina!Mutta on kyllä harmi että niin käy.Toivoin voittoa sympaattisille uskollisille🥰

Vierailija
737/1736 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harras toive kaikille: ÄLKÄÄ PILATKO MUIDEN FINAALI JÄNNITYSTÄ!! Älkää siis spoilatko, jos ihan oikeasti lopputuloksen tiedätte. 

Vierailija
738/1736 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö ketään muita ärsytä/epäilytä tuon Tiinan tapa manipuloida ihmisiä herkkyydellään? Erkinkin pitäisi nähdä ettei tuosta itkushowsta mikään ole aitoa. En sit yhtään jaksa jos Tiina voittaa Petolliset yksinään ja uhriutuu myöhemmin Iltalehdessä kuinka oli rankkaa ja kuinka ei olisi halunnut voittaa jne jne... Tosi voitontahtoinen on ja heittämässä jo alusta asti Jannea bussin alle ja syyttämässä Jannen tekevän hänelle niin. Tekopyhä!

Vierailija
739/1736 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinan pelissä toistuu ilmiselvästi Sitan pelitaktiikka itkulla ja kiltteydellä voittoon. Sitakin sai ystäväkseen ja puolustajakseen sen punahiuksisen naisen (nimeä en nyt muista), joka sitten pettyi pahasti sitan petollisuuteen. 

ihan samoin Tiina on nyt saanut uhrikseen Mandin. 

Vierailija
740/1736 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinaanin Sani-epäily oli looginen, sillä yleensä tällaisissa vastaavissa peleissä petollisen (tai millä nimellä sitä kussakin pelissä kutsutaan) hyvä taktiikka on heittää lisää vettä kiukaalle silloin kun joku lähtee epäilyissään aivan väärään suuntaan. Tämän on Keinaanin lisäksi muutkin "oppikirjoista" lukeneet, vaikka eihän se aina kaikissa tilanteissa toimikaan, johtuen siitä että jotkut ovat vaan ihan pihalla kaikista järkevistä strategioista ja on persoonallisuuseroja. Nyt tässä tietty tulee lähinnä myötähäpeä, kun homma meni niin kuin meni.

Saara yllätti positiivisesti. En pitänyt häntä näin fiksuna, ja on hienoa olla väärässä. Janne saataneen pihalle seuraavaksi tai sitä seuraavaksi.

Veikkaan lopulta Tiinan nousevan yksin voittoon. On monia esimerkkejä eri kausilta ja maista, joissa petollinen voittaa sen avulla, että löytää yhden tai pari uskollista, yleensä yksi riittää, joka aivan täysillä luottaa. Jokainen voi päätellä kuka on mielestäni tämän kauden uskollisten puolen hyödyllinen hölmö, joka kyllä pysyy pelissä loppuun saakka.