Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petolliset kausi 3 Official - keväällä 2025 Nelosella

Vierailija
08.01.2025 |

Osallistujia ja tarkempaa aloitusajankohtaa ei ole vielä julkistettu. Ketä toivotte tai veikkaatte osallistujiksi?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1736)

Vierailija
681/1736 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun Harri ja Sauli on pudonneet, omat lempparit on Janne ja Mandi. Toivon, että heistä molemmat äänestää voitonvarmaa Saaraa. Ja toivon, ettei Marjo ja Tiina äänestä Jannea. Jotenkin alkanut eniten ärsyttää tuo kivikasvoinen ja itseriittoisen oloinen Aleksanteri. Olisipa Sauli sanonut hänelle vastaan ja päättänyt, että on itse nukkunut yönsä parhaiten ja Aleksanteri olisi m u r h a t t u kirkossa. Olisikohan edes sikloinkaan nähty mitään tunnereaktiota kasvoilla.

Pahoin pelkään, että Janne tippuu nyt. Koska Toffe sanoi, että keskusteluaika on päättynyt, eikä muiden nimet nousseet esille. Keskityttiin vain Janneen. Se on varmaa, että sekä Saara että Aleksanteri äänestää Jannea. Nyt on paljon kiinni siitä, mitä tekee Tiina ja Marjo.

Vierailija
682/1736 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin toivon että näitä leikkejä ei leikittäisi kirkossa tai hautausmailla

Kaikki asiat ei tunnu itsestä hyvältä ja tämä asia on sellainen. Tulee joku raja vastaan. Mutta tämä on vain tämmönen henkilökohtainen tunne. 

Samaa mieltä. Tykkään tästä formastista eikä minua tässä häiritse mikään juonittelua tai murhasmiset kun se on leikkiä. Mutta en pidä mistään kirkon tilojen tai serkkujen tuomisesta tähän. Tosi mautonta ja epäkunnioittavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1736 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin Saara pääsi jäljille oltuaan pihalla koko kauden. Vieläkö uskolliset voisi voittaa..?

Vierailija
684/1736 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kirkkokohtaus oli täysin hölmö. Siinähän tuotanto oli tehnyt kysymykset joilla pelastettiin tietyt henkilöt ja jätettiin murhattavaksi tietyt. 

Vierailija
685/1736 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuoden petollinen kirottiin kirkon takia. Kuinkahan käy tämän vuoden voittajan.

Vierailija
686/1736 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kirkkokohtaus oli täysin hölmö. Siinähän tuotanto oli tehnyt kysymykset joilla pelastettiin tietyt henkilöt ja jätettiin murhattavaksi tietyt. 

Ihan samaa mietin. Ensimmäiset kysymykset oli niin selkeästi osoitettu niihin jotka sitten pääsi turvaan.

Vierailija
687/1736 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotanto varmasti tiesi ketkä kolme jäävät viimeiseksi. Viimeiseen vastaus ei ollut niin varma.

Vierailija
688/1736 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa mietin. Ensimmäiset kysymykset oli niin selkeästi osoitettu niihin jotka sitten pääsi turvaan.

Jannea selvästi harmitti, kun joutui lähtemään ensimmäisenä, eikä päässyt kontrolloimaan tilannetta.

Vierailija
689/1736 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jannea selvästi harmitti, kun joutui lähtemään ensimmäisenä, eikä päässyt kontrolloimaan tilannetta.

Ensimmäiset lähtijät oli kyllä Janne ja Tiina, jotka olivat tuossa tehtävässä turvassa alunperinkin. Uskollista siinä oltiin murhaamassa, jos jäljelle viimeiseksi olisi jäänyt 2 petollista, koko murhaa ei olisi tapahtunut. Ja Jannea tosiaan ilmiselvästi harmitti, kun joutui ekana poistumaan.

Vierailija
690/1736 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti täällä aiemmin, että katsojat on automaattisesti aina uskollisten puolella, koska hyvisten tahdotaan voittavan. No itse en ainakaan ole, vaan Petollisissa olen lähtökohtsisesti enemmän petollisten puolella. Jännitän ja toivon, etteivät he jäisi kiinni. Oikeassa elämässä olen hyvisten puolella, mutta en tässä leikkimielisessä kilpailussa.

Tai riippuu toki paljon siitäkin ketkä on petollisia ja uskollisia. Tällä kaudella ei onneksi ole ärsyttäviä tyyppejä mukana. 1. kaudella olin aluksi team petolliset, mutta Jannen karkoituksen jälkeen hyppäsin uskollisten puolelle, koska he ärsyttivät vähemmän kuin jäljelle jääneet petolliset Sita ja Heikki. Mutta noin lähtökohtaisesti olen kyllä enemmän petollisten puolella ja toivon heille voittoa.

Mulla kävi samanlailla. Aloin pitämään Sitaa tosi vastenmielisenä, kun hän kävi kameroille selostamassa mitenkä kiltti ja viaton on oikeasti. Varmaan sata kertaa. Ei tuollaisessa pelissä tarvitse sellaista vakuutella joka käänteessä. Jäi kuva, että eipä ole muutenkaan niin ihana, vaan se on samaa esitystä.

Heikki paha opportunisti, joka esittää tyhmää. Rasittava tyyppi. 

Muuten tykkään pelaamisesta ja olen näiden petollisten puolella, mutta tuollainen selkäänpuukotusmeininki omilleen ei vaan nappaa.

No, saihan umpirehellinen ja viaton ja ah niin kiltti Sita enempi rahaa kun pyörsi periaatteensa. Edelleen tulee tämä mieleen aina kun hän jossain vilahtaa. Heikki peesimies. 

Vierailija
691/1736 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun Harri ja Sauli on pudonneet, omat lempparit on Janne ja Mandi. Toivon, että heistä molemmat äänestää voitonvarmaa Saaraa. Ja toivon, ettei Marjo ja Tiina äänestä Jannea. Jotenkin alkanut eniten ärsyttää tuo kivikasvoinen ja itseriittoisen oloinen Aleksanteri. Olisipa Sauli sanonut hänelle vastaan ja päättänyt, että on itse nukkunut yönsä parhaiten ja Aleksanteri olisi m u r h a t t u kirkossa. Olisikohan edes sikloinkaan nähty mitään tunnereaktiota kasvoilla.

Pahoin pelkään, että Janne tippuu nyt. Koska Toffe sanoi, että keskusteluaika on päättynyt, eikä muiden nimet nousseet esille. Keskityttiin vain Janneen. Se on varmaa, että sekä Saara että Aleksanteri äänestää Jannea. Nyt on paljon kiinni siitä, mitä tekee Tiina ja Marjo.

Aijaa, minä taas tykkään Aleksanterista. Vaikuttaa tasapainoiselta ja vakaalta, ei jatkuvia tunnetilojen esittelyjä kirkumalla ja hyppimällä. Vaikuttaa normaalilta. On älykäs. En ole nähnyt häntä ennen tätä ohjelmaa missään, mutta jää positiivinen mielikuva. 

Vierailija
692/1736 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ohjelmaa katsoessa ollaan järkyttyneitä, että aikuisetkin nykyään kirkuvat ja huutavat ja ylireagoivat aivan kaikkeen. Onko elämä yhtä teatteria muutenkin, vai vainko teeveessä? 

Vierailija
693/1736 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti täällä aiemmin, että katsojat on automaattisesti aina uskollisten puolella, koska hyvisten tahdotaan voittavan. No itse en ainakaan ole, vaan Petollisissa olen lähtökohtsisesti enemmän petollisten puolella. Jännitän ja toivon, etteivät he jäisi kiinni. Oikeassa elämässä olen hyvisten puolella, mutta en tässä leikkimielisessä kilpailussa.

Tai riippuu toki paljon siitäkin ketkä on petollisia ja uskollisia. Tällä kaudella ei onneksi ole ärsyttäviä tyyppejä mukana. 1. kaudella olin aluksi team petolliset, mutta Jannen karkoituksen jälkeen hyppäsin uskollisten puolelle, koska he ärsyttivät vähemmän kuin jäljelle jääneet petolliset Sita ja Heikki. Mutta noin lähtökohtaisesti olen kyllä enemmän petollisten puolella ja toivon heille voittoa.

Mulla kävi samanlailla. Aloin pitämään Sitaa tosi vastenmielisenä, kun hän kävi kameroille selostamassa mi

Itse olen uskollisten puolella, koska peli on petollisille paljon helpompi. Uskollisista tarkkanäköisimmät yleensä poistetaan pelistä, joten sikäli konsepti on puutteellinen. Ehkä kilpikäytäntöä voisi kehittää peittämään tätä puutetta..? Hyvästä pelistähän palkitaan vain petollisia.

Vierailija
694/1736 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, kun Harri tippui. Hän on niin symppis tyyppi. Olen aina pitänyt hänen tyylistään ja huumoristtaan. Sanavalmis heittäytyjä. Täällä joku oli ihastunut Mattiin, enkä ihmettele. Minä taas Harriin. Saisipa tuollaisen miehen.6

Vierailija
695/1736 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ohjelmaa katsoessa ollaan järkyttyneitä, että aikuisetkin nykyään kirkuvat ja huutavat ja ylireagoivat aivan kaikkeen. Onko elämä yhtä teatteria muutenkin, vai vainko teeveessä? 

Nykyään ihmiset järkyttyvät. Vaikka siitä että huoltsikalla ei ole asianmukaisia wc-tiloja.

Vierailija
696/1736 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiset lähtijät oli kyllä Janne ja Tiina, jotka olivat tuossa tehtävässä turvassa alunperinkin. Uskollista siinä oltiin murhaamassa, jos jäljelle viimeiseksi olisi jäänyt 2 petollista, koko murhaa ei olisi tapahtunut. Ja Jannea tosiaan ilmiselvästi harmitti, kun joutui ekana poistumaan.

Janne on kontrolloiva ja sellaista harmittaa, jos ei pääsekään kontrolloimaan tilannetta. Hän selvästi halusi Aleksanterin pois ja oli jo heti alussa pitämässä häntä kädestä.

Vierailija
697/1736 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta vaikuttaa selvältä, että Mandi äänesti Saaraa.

Näin on, Mandimai menee tunteella ja auttaa siten petolliset voittoon!

Vaikuttaa täydelliseltä idiootilta.

Vierailija
698/1736 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petollisen pitää olla vähemmän suulas. Janne putosi kun puhuil liikaa ja miltei jo änkytti. Toivon että naispetolliset ei putoa. Marjo on pelannut hyvin. Osaa olla hiljaa kun ei kysellä.

Vierailija
699/1736 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tilanne petolliset/uskolliset on 3/3 eikä kenelläkään ole tuplaääntä? Aika kimuranttinen: jos uskolliset äänestävät Jannea ja petolliset jotakuta uskollisista, tilanne ei ratkea, mutta kaikki petolliset paljastuvat samalla. Siksi on luultavaa, että Tiina tai Marjo tai molemmat äänestävät Jannea. Voi tietysti olla että Mandi ääönestää edelleen Saaraa, jolloin petolliset pääsevät mielin määrin hallitsemaan loppupeliä. Epätodennäköistä, koska silloin mielenkiinto loppuratkaisuun menisi.

Vierailija
700/1736 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tilanne petolliset/uskolliset on 3/3 eikä kenelläkään ole tuplaääntä? Aika kimuranttinen: jos uskolliset äänestäv

Mandilla on tikari ja pahoin pelkään, että hän on edelleen Jannen vietävissä.