Fiksu, mukava, huippukoulutettu, varakas, johtavassa asemassa oleva mies - mutta ei ole fyysistä vetovoimaa. Mitä tekisitte?
Olemme tunteneet jo pitkään yhteisen kaveripiirin kautta ja olemme hyviä kavereita. Mies on kuitenkin ollut minuun ihastunut jo alusta asti ja toivonut parisuhdetta.
On todella viehättävä, kohtelias, hyväkäytöksinen, sivistynyt, mukava, huippukoulutettu, johtavassa asemassa, varakas. Kohtelee minua todella hyvin. Eli täydellinen paperilla. Mutta fyysinen vetovoima vain puuttuu. Siksi olen itse pitänyt etäisyyden päässä.
Nyt harkitsen vielä mahdollisuuden antamista.
Olen vain utelias kuulemaan, mitä muut tekisivät tilanteessani. Teen toki päätökseni omasta elämästäni itse, mutta olen utelias kuulemaan mitä muut tekisivät.
Kommentit (68)
"Aina ihmetyttää miten harrastetaan seksiä ja perustetaan perhe ihmisen kanssa johon ei tunne fyysistä vetoa. Mun on vaikea edes pussailla selvinpäin, humalassa kokeiltu, toimihan se mutta en edelleenkään tuntenut mitään."
En mä siihen mitään erityistä vetoa tarvi. Vain sen, ettei ole ällötystäkään. Jos mua panettaa, niin voinhan minä harrastaa seksiä vaikka dildonkin kanssa, ei siihen vetoa tarvita. Vain oikeiden kehon alueiden stimulointia. Yhtä lailla voin harrastaa seksiä miehen kanssa ilman mitään ihmeempiä vetoja, vaan koska panettaa ja tiedän että sillä on vehje jolla saa siihen apua.
Ajattelet vaan 10 minuuttia isänmaata ja kaikkea sitä kivaa, mitä voit ostaa hänen rahoillaan!
Vierailija kirjoitti:
"Aina ihmetyttää miten harrastetaan seksiä ja perustetaan perhe ihmisen kanssa johon ei tunne fyysistä vetoa. Mun on vaikea edes pussailla selvinpäin, humalassa kokeiltu, toimihan se mutta en edelleenkään tuntenut mitään."
En mä siihen mitään erityistä vetoa tarvi. Vain sen, ettei ole ällötystäkään. Jos mua panettaa, niin voinhan minä harrastaa seksiä vaikka dildonkin kanssa, ei siihen vetoa tarvita. Vain oikeiden kehon alueiden stimulointia. Yhtä lailla voin harrastaa seksiä miehen kanssa ilman mitään ihmeempiä vetoja, vaan koska panettaa ja tiedän että sillä on vehje jolla saa siihen apua.
Okei, no kaikki ei siihen pysty näköjään, kaatuu ahdistukseen.
Jos on noin hankala nainen, niin kannattaisi miehen häipyä. Vielä ehtii väistämään katastrofin.
Mitä menetät ? Mulla aikoinaan yks juttu lähti siitä, kun tyypillä oli hieno nahkatakki. Jos pussaat, tuntuuko miltään ? Kun käsi lähtee vaeltamaan, haluatko käden pois ?
Tee tämän jälkeen ratkaisu
Ei se raha ja koulutus ja hienot vaatteet tuo vetovoimaa, jos ei sitä ole luonnostaan.
No, hänen nyt siinä juurikaan tarvinne mitään tehdä, vähempikin piisaa - eipä tarvitse kuin olla vaikka tunnettu urheilija, niin fläksissä löytyy
Yleensähän tuo on toisin päin. Vetovoima ja ulkonäkö on mieletön, mutta historiaa tutkiessa löytyy varsinainen siniparta.