Fiksu, mukava, huippukoulutettu, varakas, johtavassa asemassa oleva mies - mutta ei ole fyysistä vetovoimaa. Mitä tekisitte?
Olemme tunteneet jo pitkään yhteisen kaveripiirin kautta ja olemme hyviä kavereita. Mies on kuitenkin ollut minuun ihastunut jo alusta asti ja toivonut parisuhdetta.
On todella viehättävä, kohtelias, hyväkäytöksinen, sivistynyt, mukava, huippukoulutettu, johtavassa asemassa, varakas. Kohtelee minua todella hyvin. Eli täydellinen paperilla. Mutta fyysinen vetovoima vain puuttuu. Siksi olen itse pitänyt etäisyyden päässä.
Nyt harkitsen vielä mahdollisuuden antamista.
Olen vain utelias kuulemaan, mitä muut tekisivät tilanteessani. Teen toki päätökseni omasta elämästäni itse, mutta olen utelias kuulemaan mitä muut tekisivät.
Kommentit (68)
Olen deittaillut paljon, ja todella usein juttu kaatunut juuri kemian puutteeseen. Vaikka ollut paperilla hyvä mies ja komeakin. Mutta kun en voi vaan kuvitella mitään romanttista, enkä halua edes koskea kyseistä miestä. Ei sitä voi järjellä selittää, ja korostan, että nämäkin miehet ovat olleet objektiivisesti ajatellen ihan komeita, että ulkonäössä ei mitään vikaa itsessään. Kemia on mystinen juttu.
Jos hän on varakas niin etsii varmasti tiimalasi vartaloista hyvillä tisseillä varusteltua hyvät kasvot omaavaa yksilöä jonka päälle mällit voi lasettaa.
Raha tärkeintä, muulla ei niin väliä.
Raha vai rakkaus. Tärkein on rakkaus.
Mulla oli tällainen mutta fyysisen vetovoiman puutteen lisäksi hän oli pihi ja se ratkaisi asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä sitä pystyisin panemaan.
T. Pekka
Sinä nyt pystyt panemaan lähinnä Barbaraa, ja sitäkin vain jos ilmat on pihalla.
Barbara kävisi muuten mutta otan itsekin ahteriin eikä Barbara pysty po raamaan miestä ahteriin.
Emmä kyllä lähtis. Jos ei vuosia kavereina ollessa ole yhtään mitään romanttisia tai fyysisiä tuntemuksia syntynyt, niin ei niitä tule.
Älä roikuta toista toiveissa, että jotain tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Emmä kyllä lähtis. Jos ei vuosia kavereina ollessa ole yhtään mitään romanttisia tai fyysisiä tuntemuksia syntynyt, niin ei niitä tule.
En mielestäni roikuta. Melkein hämmästyttää, että hän on aina vain ihastunut minuun. Olemme tosiaan tunteneet jo yli kymmenen vuotta, ja tänä aikana minulla on ollut kaksi muuta vakavaa suhdetta (ei ole enää, erosin itse keväällä). Eli kyllä hänelle on täysin selväksi tullut tilanne.
Ja ei kyse ole todellakaan pelkästään rahoista. Ehkä se kiehtoo, että koska hänellä on rahaa, pystyy hän harrastamaan asioita jotka ovat todella kiehtovia. Suurimman vaikutuksen minuun tekee se, miten kiltti ja ystävällinen hän on ja miten hyvin kohtelee minua, vaikka itse en ole aina kohdellut häntä hyvin.
Ja nämä kaksi tässä välillä olivat hyvin erilaisia, eivätkä ne toimineet, joten siksi mietityttää että ehkä olisi helpompi jonkinlainen suhde omista piireistä olevan ja itseni kaltaisen henkilön kanssa.
ap
Ei sinun tarvitse kuin antaa persettä niin mies on tyytyväinen. Niinhän ne on naiset vuosisatoja tehneet eikä fyysinen vetovoima naisen taholta liity asiaan mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tällainen mutta fyysisen vetovoiman puutteen lisäksi hän oli pihi ja se ratkaisi asian.
Eli olit hooraamassa mutta maksu jäi saamatta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mielestäni roikuta. Melkein hämmästyttää, että hän on aina vain ihastunut minuun. Olemme tosiaan tunteneet jo yli kymmenen vuotta, ja tänä aikana minulla on ollut kaksi muuta vakavaa suhdetta (ei ole enää, erosin itse keväällä). Eli kyllä hänelle on täysin selväksi tullut tilanne.
Ja ei kyse ole todellakaan pelkästään rahoista. Ehkä se kiehtoo, että koska hänellä on rahaa, pystyy hän harrastamaan asioita jotka ovat todella kiehtovia. Suurimman vaikutuksen minuun tekee se, miten kiltti ja ystävällinen hän on ja miten hyvin kohtelee minua, vaikka itse en ole aina kohdellut häntä hyvin.
Ja nämä kaksi tässä välillä olivat hyvin erilaisia, eivätkä
Lisään vielä, että tämän miehen kanssa on niin helppo olla, koska meillä on sama tuttavapiiri, asumme lähekkäin eli arjen mieltymykset samankaltaiset, sama koulutustaso, samantyyppinen sukutausta, samanlaiset harrastukset, elämäntyyli ja kiinnostukset. Tuo alkaa vain vaikuttaa houkuttelevalta kahden suhteen jälkeen joissa yritin totutella itsestäni huomattavasti erilaisiin ihmisiin ja se ei vain toiminut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nämä kaksi tässä välillä olivat hyvin erilaisia, eivätkä
Mitä tässä on alapeukuttamista?
Paskapuhetta sanon minä. Olen juuri aloituksen miehen kaltainen tapaus, ja on ihan selvää etten ikinä jäisi roikkumaan VUOSIKAUSIKSI odottamaan josko joku nainen antaisi mahdollisuuden. Toki kavereita ja tuttuja, niin miehiä kuin naisia, kohdellaan hyvin, mutta kun kerran on pakit saanut, erityisesti kemian puutteen takia, ei tulisi mieleenkään antaa uutta mahdollisuutta. Ja kyllä sen kemian puutteen huomaa, vaikka toinen yrittäisikin olla kohtelias ja vedota johonkin muuhun.
Tyypillistä naisen käytöstä. Kiltti kunnollinen mies ei kelpaa vaikka olisi paperilla "ihan hyvä"
Minulla oli aika vastaava tilanne kauan sitten. Lopetin tapailun vetovoiman puutteen takia. Olin itse vauvakuumeinen siihen aikaan ja olisin itse tyytynyt omien tunteitteni laimeuteen, mutta ajattelin, etten voi antaa miehelle sitä rakkautta, jonka hän ansaitsi.
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta sanon minä. Olen juuri aloituksen miehen kaltainen tapaus, ja on ihan selvää etten ikinä jäisi roikkumaan VUOSIKAUSIKSI odottamaan josko joku nainen antaisi mahdollisuuden. Toki kavereita ja tuttuja, niin miehiä kuin naisia, kohdellaan hyvin, mutta kun kerran on pakit saanut, erityisesti kemian puutteen takia, ei tulisi mieleenkään antaa uutta mahdollisuutta. Ja kyllä sen kemian puutteen huomaa, vaikka toinen yrittäisikin olla kohtelias ja vedota johonkin muuhun.
Tämmöiset kemiat sun muut on naisten lässytystä - miehelle riittää että saa pesää.
Ei varmaan kannata ryhtyä suhteeseen, jos mies ei ole sinusta ollenkaan fyysisesti puoleensavetävä. Ellet sitten ole ollut jo vuosia yksin ja halua paremman puutteessa kokeilla, jos hommasta kuitenkin ajan kanssa tulisikin jotain. Minulla oli vähän sama tilanne, kaverimies joka olisi halunnut enemmän ja oli ihan täysosuma muutoin, mutta kemiaa ei ollut ollenkaan. Harkitsin jo, pitäisikö kuitenkin ottaa hänet, kun muita tarjokkaita ei vaikuttanut ilmaantuvan, mutta sitten tapasinkin vetovoimaisen miehen, tosin muut ominaisuudet eivät hänen kohdallaan olleet yhtään täydellisiä. Tämän toisen kanssa olen kuitenkin edelleen onnellisesti yhdessä.