Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fiksu, mukava, huippukoulutettu, varakas, johtavassa asemassa oleva mies - mutta ei ole fyysistä vetovoimaa. Mitä tekisitte?

Vierailija
07.01.2025 |

Olemme tunteneet jo pitkään yhteisen kaveripiirin kautta ja olemme hyviä kavereita. Mies on kuitenkin ollut minuun ihastunut jo alusta asti ja toivonut parisuhdetta.

On todella viehättävä, kohtelias, hyväkäytöksinen, sivistynyt, mukava, huippukoulutettu, johtavassa asemassa, varakas. Kohtelee minua todella hyvin. Eli täydellinen paperilla. Mutta fyysinen vetovoima vain puuttuu. Siksi olen itse pitänyt etäisyyden päässä.

Nyt harkitsen vielä mahdollisuuden antamista.

Olen vain utelias kuulemaan, mitä muut tekisivät tilanteessani. Teen toki päätökseni omasta elämästäni itse, mutta olen utelias kuulemaan mitä muut tekisivät.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei iske kipinää, niin unohtaisin koko jutun.

Vierailija
2/68 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä ja lopeta tyhmien provojen kirjoittaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä olisi provo?

Vierailija
4/68 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jos suunnitelmissa on lapsia, unohda. Elimistösi kertoo sinulle, että geeninne eivät sovi yhteen. Tämä ainakin siinä tapauksessa, jos et käytä hormoniehkäisyä.

Vierailija
5/68 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä voisin kääntää tuon kortin mutta väkisin ei kannata. Jos ei kemiaa ole niin ei sitä myöhemminkään tule

Vierailija
6/68 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin ystävyystasolle.

Vierailija
7/68 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No liukkari tulee siis mukaan heti, ei vasta alkuhuuman jälkeen (oletan aloittajan olevan pillullinen olento - peniksen kanssa vaikeampi näytellä innostunutta seksuaalisesti). 

Anna palaa ja muista antaa! 

Vierailija
8/68 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ryhtyisi suhteeseen, kun ei siitä mitään tulisi. 

Vierailija
9/68 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ryhtyisi mihinkään. 

Vierailija
10/68 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä sitä pystyisin panemaan.

T. Pekka

Vierailija
11/68 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin nyt en huippu koulutettu (tavis maiteri) en johtavassa asemassa ja en niin hyvä tuloisena ((alle 3000€/netto/ kksa)  muistuttumalla utseäni, että paeisuhde on mahdollisuus ei velvollisuus. Rahalla ja asemalla elvistely on typerää ja minä tietysti näin saniessani vain kateellinen kun en tietenkään ole komea tai edes erityisen tyylikäs jolla olisi aina sanahallussa

Vierailija
12/68 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kannatta, saat hyvän elintason helpolla, sitten ehdotat että avataan suhde ja hommaat sopivan miehen rakastajaksi.

Vierailija
13/68 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä olisi provo?

Mitä tekisitte? hullulla on uusi provo joka päivälle. 

Vierailija
14/68 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koet, että sinulla on velvollisuus antaa mahdollisuus? Jos ei ole kipinää niin ei se pakottamalla tule, sano suoraan ja ota etäisyyttä, se on miehellekin reilu teko - kavereita teistä ei enää koskaan tule.

Vierailija
15/68 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuolisin sisältä, jos olisin tuollaisen miehen kanssa kimpassa. Se vaan käyttäis mua runkkaamiseen  ja mä myisin itseäni sen rahoja vastaan. Kyllä pitää olla vetovoimaakin edes suhteen alussa, vaikka se laimeneekin ajan mittaan. Muuten sä oksennat jo muutaman viikon päästä kun se heittäytyy eroottiseksi.

Vierailija
16/68 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksisin lujaa tai pysyisin vaan ystävänä ja hommaisin miehen kenen kanssa on kipinää.

Vierailija
17/68 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu. Fyysinen kemia on ainoa asia, joka erottaa parisuhteen ystävyyssuhteesta.

Vierailija
18/68 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä sitä pystyisin panemaan.

T. Pekka

Sinä nyt pystyt panemaan lähinnä Barbaraa, ja sitäkin vain jos ilmat on pihalla.

Vierailija
19/68 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat hyvän elintason ja ystävän vastineeksi hellyydestä ja säännölisestä seksistä, valinta on vain ja yksinomaan sinun.

Vierailija
20/68 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten luulet että mies suhtautuisi jos alkaisitte suhteeseen ja hän saisi tietää tunnoistasi jälkikäteen?

Mies vastaavassa tilanteessa (ja suhteeseen lähteneenä) haukuttaisiin tällä palstalla siaksi, pettäjäksi, narsistiksi ja vaikka miksi alla aikayksikön. 

Naiset koittavat täällä aina niin kertoa kuinka ei miehen lompsalla ole väliä vaan sillä kemialla. Ja sitten taas näkee tällaisen aloituksen. Sisters, hävettää meidän puolesta

T. Köyhän, mutta kuuman miehen vaimo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän