Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistakaa että oikeasti ihmiset ovat kohteliaita ja ystävällisiä, toisin kuin täällä.

Vierailija
07.01.2025 |

Kukaan ei oikeassa elämässä kehtaisi päin naamaa sanoa sellaisia juttuja kuin täällä. Eikä ihmisten ajatusmaailma ole niin pimeä ja ilkeä, kuin palstalta voisi päätellä. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne hakeutuu keskivertoa huonommin voivia ihmisiä.

Terapeutit suorastaan ohjaa tänne naisia. 

Vierailija
22/23 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täällä näkee, mitä ihmiset oikeasti ajattelevat.

poislukien viehervassarien vastustaminen, koska se sensuroidaan palstalta pois

Tällä näkee mitä trollit ja putinin kätyrit kirjoittavat. Ne jutut eivät ole edes heidän mielipiteitä tai ajatuksia. Ne ovat vain oksennusta, jonka tarkoitus on aiheuttaa mielipahaa, ärtymystä ja kinastelua.

Nykyään täällä on aika vähän sellaisia keskusteluita, joita trollit eivät häiriköi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti älykkäät ja tunneälykkäät ja siis empaattiset ja viisaat ihmiset ei ees kirjottele mihinkään someen mitään, varsinkaan mitään haukkumis juttuja tai hyökkää päälle koska tälläne ihmine tietää mitä siitä seuraa itselle ja omalle hyvinvoinnille. 

Kaikki mitä te näätte tuolla iltalehtien kommenttiosioissa ja näillä palstoilla on just nimenomaan sitä alhasen tietosuuden sakkia ketkä kuvittelee aina olevansa oikeassa ja kuvittelee aina toimivansa oikein kun he ajavat toisia alas ja kuvittelevat aina tietävänsä kaiken paremmin. 

Mäkin pyörittelen vaan päätä aina kun mä istun kahvitauolla ja luen näitä juttuja, ne on niin tyhmiä kaikki, mä en edes tajua miten nää ihmiset jaksaa istua kaiket päivät tietokoneella puhumassa toisista ihmisistä

Et tainnut saada ihan sitä vastausta mitä itse halusit.