En jaksa näitä ylilaudan miehiä tällä palstalla
Kommentit (292)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä paikasta on tullut erittäin myrkyllinen yliskäyttäjien takia.. olen vähentänyt täällä käyntiä roimasti ja syynä on nuo hyypiöt
Ootko siis yliskäyttäjä? Melko myrkyllistä tekstiä nimittäin suollat.
En ole, kierrän sen paikan kaukaa
Oletpas
Ettet vain itse ole yliksen kokoaikakäyttäjä?
Ai tykkäät syödä muslimien paskaa? Sellasia te vasemmistonaiset olette.
Vierailija kirjoitti:
Pissakakka jne. -jutut huvittavat vain heitä - saatteena on yleensä alkeellinen hymiörivi.
Ei varmaan ole helppoa olla 11-vuotiaan tasolla.
🤣😂🤣
Minua kiinnostaisi tietää, minkä ikäisiä yliskäyttäjät oikeasti ovat ja mitä ihmettä heissä on tapahtunut? Jos mietin omaa nuoruutta, niin ei kukaan öyhöttänyt politiikasta, sellaista olisi pidetty outona. Nyt nämä vetävät ihan jokaiseen asiaan politiikan mukaan.
Teille mummoille ihan tiedoksi että internetissä on muitakin paikkoja kuin av ja ylis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä paikasta on tullut erittäin myrkyllinen yliskäyttäjien takia.. olen vähentänyt täällä käyntiä roimasti ja syynä on nuo hyypiöt
Oletpas
Ei, en tykkää. Poliittisesti en seiso missään.
Sinun kristallipallossa on huono näkyvyys kun meni noin metsään minun kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Tulee heti aamusta ihan fyysisesti huono olo, jos tänne erehtyy. Mitenköhän näitä syrjäytyneitä poikia voisi auttaa, heillä on varmasti vielä huonompi olo.
Voi mummo parkaa. 😢
Vierailija kirjoitti:
Luulet ihan OIKEASTI, että ne miekkosta esittävät naikkoset ovat miekkosia?!?!? X"""DDDDDDDDDDDDD ei vttu että voi ihminen olla tyhmä!
Jutut on kyllä sitä tasoa, että naikkosten suusta ne eivät tule... Niin törkeetä peräosasto tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Teille mummoille ihan tiedoksi että internetissä on muitakin paikkoja kuin av ja ylis.
Jonnelle tiedoksi, että AV oli meidän "mummojen" palsta jo ennen kuin sinä olit edes kostea katse isäsi silmäkulmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpas
Ei, en tykkää. Poliittisesti en seiso missään.
Sinun kristallipallossa on huono näkyvyys kun m
Rauhotu! Ehkä rakastamasi muslimin paska rauhottaisi sinua? Käyt kysymässä naapurin abdulta että voiko se taas ulostaa sun suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Ja teille lapsen tasolle jääneille: tämä palsta oli naisvaltainen palsta ennen kun te olitte pakottava tunne isänne palleissa.
Tykkään kun tänne on tullut ylilaudan miehiä. Ennen tämä oli pelkkä naisten keskinäinen kehumispalsta, jossa miehiä samalla haukuttiin rumasti.
Voisiko tälle ylilaudalle sanoa että pitää miehensä pois palstalta?
lespotutttipullosta haaveilevat wokettaja fe makot ja propalestiinalaisnaiset ovat pahin uhka Suomelle ja vauvafoorumille
Vierailija kirjoitti:
Pissakakka jne. -jutut huvittavat vain heitä - saatteena on yleensä alkeellinen hymiörivi.
Niin 🤣😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Menkää te manosfäärin olmit siis muualle. Miksi pitää hakea kontaktia vähintään äitinne ikäisiin naisiin täällä? Ei se äitisuhde sillä korjaannu. Psykoterapia auttaa, sillä välin voisitte ulvoa mieluummin vaikka redditissä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kun tänne on tullut ylilaudan miehiä. Ennen tämä oli pelkkä naisten keskinäinen kehumispalsta, jossa miehiä samalla haukuttiin rumasti.
Paskanmarjat. Täällä oli ihan asiajuttuja ja huumoria. Nyt täällä on pelkkää naisvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt liioittele, normaali 11 v on jo päässyt emojispämmi-vaiheen ohi. Se kestää yleensä 1-2 v siitä kun saa ensimmäisen älypuhelimen.
Rauhotu! Ehkä rakastamasi muslimin paska rauhottaisi sinua? Käyt kysymässä naapurin abdulta että voiko se taas ulostaa sun suuhun.
Sinä voisit rauhoittua ja mennä halaamaan hatsune miku -vartalotyynyä ja itkeä kun et koskaan saa kokea naisen lämpöä mutta vihaakin sen edestä mikä johtuu täysin omista valinnoistasi ja sanoistasi mitä suustasi päästät.
Ai "ei" vai?