En jaksa näitä ylilaudan miehiä tällä palstalla
Kommentit (292)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee heti aamusta ihan fyysisesti huono olo, jos tänne erehtyy. Mitenköhän näitä syrjäytyneitä poikia voisi auttaa, heillä on varmasti vielä huonompi olo.
Ristiriitaista kyllä, isoimman ensiavun he saisivat oman gurunsa Jordan P:n ohjeilla: siivoa huoneesi, lue oikeita kirjoja, käy salilla.
Täällä lussuttavat ne, jotka eivät tuohon kykene.
Nää on näitä kiukkuisia Antti Tatin ihailijoita.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen vihaoksennus sitten heti aamuun.
Eikä ole, minua kuvottaa ja hävettää miehenäkin teidän poikien käytös, teidän isät on epäonnistunut tehtävässään, ei se ole vihaa vaan puhdasta objektiivisuutta.
Sinun käytöksen kuvailu sanoilla ei ole kuvailijan vika vaikka sinua oma käytöksesi hävettääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille mummoille ihan tiedoksi että internetissä on muitakin paikkoja kuin av ja ylis.
Jonnelle tiedoksi, että AV oli meidän "mummojen" palsta jo ennen kuin sinä olit edes kostea katse isäsi silmäkulmassa.
Teidän jotka olette liian sekopäitä somealustoille
Vierailija kirjoitti:
Teille mummoille ihan tiedoksi että internetissä on muitakin paikkoja kuin av ja ylis.
Iso kysymys onkin, miksi sinä valitset tänne jäämisen ja omien viestiesi multipeukuttamisen 💁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo otsikon miehiä-sana muuten piti tietenkin olla lainausmerkeissä, mutta palsta ei näköjään salli moisia erikoismerkkejä.
ap
Ai "ei" vai?
Otsikkoon ei saa
ap
Vierailija kirjoitti:
Rauhotu! Ehkä rakastamasi muslimin paska rauhottaisi sinua? Käyt kysymässä naapurin abdulta että voiko se taas ulostaa sun suuhun.
Sinä voisit rauhoittua ja mennä halaamaan hatsune miku -vartalotyynyä ja itkeä kun et koskaan saa kokea naisen lämpöä mutta vihaakin sen edestä mikä johtuu täysin omista valinnoistasi ja sanoistasi mitä suustasi päästät.
Ehtaa self help -kirjoista opittua lässytystä. Hyvä 👍
Vierailija kirjoitti:
Rauhotu! Ehkä rakastamasi muslimin paska rauhottaisi sinua? Käyt kysymässä naapurin abdulta että voiko se taas ulostaa sun suuhun.
Sinä voisit rauhoittua ja mennä halaamaan hatsune miku -vartalotyynyä ja itkeä kun et koskaan saa kokea naisen lämpöä mutta vihaakin sen edestä mikä johtuu täysin omista valinnoistasi ja sanoistasi mitä suustasi päästät.
Islam=💩💩💩💩💩💩💩💩💩
👳🧕=💩💩💩💩💩💩💩💩💩
Sinä=💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä paikasta on tullut erittäin myrkyllinen yliskäyttäjien takia.. olen vähentänyt täällä käyntiä roimasti ja syynä on nuo hyypiöt
Ootko siis yliskäyttäjä? Melko myrkyllistä tekstiä nimittäin suollat.
En ole, kierrän sen paikan kaukaa
Oletpas
Ettet vain itse ole yliksen kokoaikakäyttäjä?
Ai tykkäät syödä muslimien paskaa? Sellasia te vasemmistonaiset olette.
Sinulla on logiikka hukassa.
Kaikki vasemmistolaiset ovat naisia = kaikki naiset olis vasemmistolaisia, ei päde.
Lakkaa tunkemasta sukupuolen perusteella ihmisiä poliittisiin lokeroihin.
Vierailija kirjoitti:
F U retard
Veeti on tännään oppinut uuden sanan 👏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso kysymys onkin, miksi sinä valitset tänne jäämisen ja omien viestiesi multipeukuttamisen 💁
Onhan se ikävää kun kaikki eivät ole kanssasi samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Islam=💩💩💩💩💩💩💩💩💩
👳🧕=💩💩💩💩💩💩💩💩💩
Sääliksi käy heitä naisia jotka erehtyvät tutustumaan tällaiseen mieheen joka on selvästi jäänyt lapsen tasolle. Onnekseni minulla on mies joka on kaukana näistä teidän kakaratason jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä paikasta on tullut erittäin myrkyllinen yliskäyttäjien takia.. olen vähentänyt täällä käyntiä roimasti ja syynä on nuo hyypiöt
Ootko siis yliskäyttäjä? Melko myrkyllistä tekstiä nimittäin suollat.
En ole, kierrän sen paikan kaukaa
Oletpas
Ettet vain itse ole yliksen kokoaikakäyttäjä?
Ai tykkäät syödä muslimien paskaa? Sellasia te vasemmistonaiset olette.
Sinulla on logiikka hukassa.
Kaikki vasemmistolaiset ovat naisia = kaikki naiset olis vasemmistolaisia, e
Menehän vasemmistolaishuora imemään muslimien paskaa. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee heti aamusta ihan fyysisesti huono olo, jos tänne erehtyy. Mitenköhän näitä syrjäytyneitä poikia voisi auttaa, heillä on varmasti vielä huonompi olo.
Ristiriitaista kyllä, isoimman ensiavun he saisivat oman gurunsa Jordan P:n ohjeilla: siivoa huoneesi, lue oikeita kirjoja, käy salilla.
Täällä lussuttavat ne, jotka eivät tuohon kykene.
Nää on näitä kiukkuisia Antti Tatin ihailijoita.
Antti Tatti, ai juma miten hyvät naurut sain, kiitos! Itse olen kutsunut Andrew Tater-tot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen vihaoksennus sitten heti aamuun.
Eikä ole, minua kuvottaa ja hävettää miehenäkin teidän poikien käytös, teidän isät on epäonnistunut tehtävässään, ei se ole vihaa vaan puhdasta objektiivisuutta.
Sinun käytöksen kuvailu sanoilla ei ole kuvailijan vika vaikka sinua oma käytöksesi hävettääkin.
Minä ehdin jo miettiä että onko meidän pojat täysin päästään vialla olevia raivotautisiaeläimiä kun ensimmäiseltäkään ei löydy järjen hiventäkään.
Sinun kaltaiset miehet luo edes jotain toivoa. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo otsikon miehiä-sana muuten piti tietenkin olla lainausmerkeissä, mutta palsta ei näköjään salli moisia erikoismerkkejä.
ap
Ai "ei" vai?
Otsikkoon ei saa
ap
Laitteesta se on kiinni. Sivusto ei tunnista applen puhelinten lainausmerkkejä. Only in vauva 🙄
Vierailija kirjoitti:
Minusta on mielenkiintoista seurata, miten ylisreppanat sabotoivat vauvapalstaa. Saman asian toistamista aamusta iltaan joka päivä klo 7-23. Vieläkään yksikään ei ole selittänyt, mitä tarkoittaa sana kurahaara. Ilmeisesti eivät osaa. Oppivat kyllä toisiltaan ja englanninkielisiltä incelfoorumeilta ilmaisuja, joita kääntävät osaamisensa mukaan suomeksi. Muuttuuko ihminen huoraksi jos häntä huorittelee miljoona kertaa? Ei muutu jos ei itse halua.
Elämässähän on muitakin todellisuuksia kuin se että urkkahallilta löytyy viistoistavuotiaana tuleva bodarijuristi-poikaystävä kunhan tiukoissa trikoissa vähän keikistelee oikeaan aikaan.
Nämä parisuhde-menestyjät eivät vain halua kuulla siitä toisesta päädystä peliä ja yrittävät kaasuvalaista asian pois.
Tavattoman ironista että yrittävät näin tukahduttaa myös asiallisen pohtivan keskustelun woken ja metoon kulta-aikana takaisin 90-luvulle jossa naishuono-osaisuus oli tabu josta ei puhuttu kuin kännissä mölisten.
Baari viisaus, hyvin saaneena hymyilee enemmän, on karun totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kun tänne on tullut ylilaudan miehiä. Ennen tämä oli pelkkä naisten keskinäinen kehumispalsta, jossa miehiä samalla haukuttiin rumasti.
Paskanmarjat. Täällä oli ihan asiajuttuja ja huumoria. Nyt täällä on pelkkää naisvihaa.
Ennen täällä oli odottavia naisia ja pienten lasten äitejä, nyt täällä on veloja ja muita sekopäisiä vanhapiikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Islam=💩💩💩💩💩💩💩💩💩
👳🧕=💩💩💩💩💩💩💩💩💩
Onko se islam kanssasi samassa huoneessa siellä?
Palstalla on yliedustus lêstoja, mutta ei kyllä muslimeja. Toivottavasti saat apua tuohon.
Onko ylilauta sellainen jolla tisut on kasvaneet sisäänpäin?